Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Bombay kirjoitti:Jos kerran Marsalkka on "listalle" joutuneiden mielestä jotenkin väärässä niin miksi ihmeessä ei kukaan ole korjannu ja todistanut vääräksi hänen väitteitään? Minusta on hyvä, että Marsalkka on huomauttamassa asioista. Turha sitä on itkeä jos valehtelee tai parjaa ja joku siitä huomattaa..
kyse kun onkin siitä että marsalkka ei ole todistanut mitään...todisteeksi paskanpuhumiseen riittää hänelle väärä lähde tai se, että joku sanoo että mun mielestä....hän ei ole vielä todistanut paskanpuhumiseksi omalla vastauksellaan mitään(useimmiten hänellä ei ole mitään todellista omien väittämiensä takeeksi) mutta antaa kyllä ymmärtää että näin on käynyt...

mun provosointi on samaa kuin pään lyöminen seinään...joskus saatan esittää provosoitunutta koska se pistää vastapuolen entistä innokkaammin näyttämään todellisen luonteensa....haluaisin kyllä jossain vaiheessa todeta että noinkin kunnia-arvoista nikkiä käyttävä tyyppi käyttäytyisi nikkinsä arvon mukaisesti...inhoan muuten sitä kun joku irrottaa lauseista sanoja ja yhdistelee niitä mielensä mukaan, se on mielestäni kieron ja alhaisen ihmisen merkki...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minusta olisi upeaa, jos täällä pytyttäisiin pitämään asiat asioina, aiheet aiheina ja kirjoittajat kirjoittajina.

Tai jos on pakko mennä sotkemaan, niin olisi sitten edes syytä sotkea niiden topikkien alla, jotka on tarkoitettu hämmentämiseen.

Monasti tuntuu menevän puurot ja vellit pahasti sekaisin :wink: ja ketju kuin ketju muuttuu monen sivun ajaksi pieneksi sotatantereeksi, eikä alkuperäisestä aiheesta enää ole hajuakaan.

Ja yhdyn edellä olevaan lainauksista ja vääristelyistä. :)
Kunnioitin Mannerheimiä ennen sotasankarina, mutta täällä vietettyjen kuukausien jälkeen näen hänet 'Uralin perhosena'.
Nuotio & Äreät Tiput
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

cicero kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Jos kerran Marsalkka on "listalle" joutuneiden mielestä jotenkin väärässä niin miksi ihmeessä ei kukaan ole korjannu ja todistanut vääräksi hänen väitteitään? Minusta on hyvä, että Marsalkka on huomauttamassa asioista. Turha sitä on itkeä jos valehtelee tai parjaa ja joku siitä huomattaa..
kyse kun onkin siitä että marsalkka ei ole todistanut mitään...todisteeksi paskanpuhumiseen riittää hänelle väärä lähde tai se, että joku sanoo että mun mielestä....hän ei ole vielä todistanut paskanpuhumiseksi omalla vastauksellaan mitään(useimmiten hänellä ei ole mitään todellista omien väittämiensä takeeksi) mutta antaa kyllä ymmärtää että näin on käynyt...
En ole huomannut itse että Marsalkka olisi erehtynyt mutta en olekkaan Madde-aktiivi. Voitko laittaa pari esimerkkiä noista?
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Bombay,
Minä kahlasin puolen tuntia läpi 'Uralin perhosen' viestejä Madde-ketjuun, enkä vielä löytänyt yhtä ainutta, jossa hän olisi tuonut jotain uutta keskusteluun tai perustellut kärkkäitä näkemyksiään millään omaa sanaansa vahvemmalla.
Viestit olivat pääsääntöisesti lainauksia muiden viesteistä ja niiden torpedointia. Linkkien ja uutisten kinuamista piittaamatta siitä, että moni palstalla käyttää aivan suotta aikaa samojen aiheiden uudelleen, uudelleen ja uudelleen linkkaamiseen hänen korkeutensa pyynnöstä.

Mutta suotakoon toisille se, että työkseen puuttuvat muiden sanomisiin ja raiskaavat sankareita :) Huvinsa näet kullakin!
Nuotio & Äreät Tiput
cicero
Michael Knight

niitä on kymmeniä tuolla maddy-ketjussa ja jotta juttu aukeaa joutuu laittamaan useamman sivun aina yhdestä tälläisestä tapahtuneesta jutusta...viimeisin löytyy noin pari kolme sivua lopusta katsoen....missholmes, x-tine ja moni muu on kokenut saman kohtalon...marsalkka on väittänyt heidänkin puhuneen sontaa vaikka tytöt ovat selvästi ilmoittaneet kyseessä olevan spekuloinnin tai oman yhteenvetonsa siitä mitä lehdissä on kirjoitettu...kaikki nämä dna-tutkimukset sun muut...isyysjutut...marsalkka taitaa vain nauttia siitä että kun joku joka ei keskustelua seuraa niin ottaa sitten tosissaan hänen väitteensä...sanottakoon että esim. missholmes on tuonut erittäin paljon tietoa ketjuun ja tuo tieto on löydettävissä ilman lähteen mainitsemistakin kun viitsii itse hakea...eimene montaa minuuttia...marsalkka taasen ei esitä mitään vastapainoksi omille väitteilleen joskus harvoin samojen lehtien uutisia joita itse kritisoi, esim. daily mail on joka toinen viikko väittämässä yhtä ja toisena toista ja marsalkka sitten mielipuolisesti valitsee sen mikä hänestä on totta... mutta riittää mun puolesta marsalkasta musta on muutenkin typerää että marsalkka sekä sirpa ovat levittäneet maddykeskustelut tänne lautamiehiin...harvemmin viitsin niitä lukea kun kyse on aina jonkun muun mollaamisesta eikä suinkaan itse aiheesta...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Ärsyttää tunne siitä, että kirjoittaa näkymättömällä musteella.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

No miksi sitten ette kumoa Marsalkan väittämiä valheita? En ymmärrä ongelmaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Bombay kirjoitti:No miksi sitten ette kumoa Marsalkan väittämiä valheita?
Kummallista tosiaan. ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Otan tähän nyt pienen esimerkin ciceron M-ketjuun juuri kirjoittamasta tekstistä:

"...parasta uutisessa oli tietenkin se, että ilman minkäänlaista tietoa luista inhokkipariskunta ilmaisi selvästi että heitä ei moiset sukellukset kiinnosta..."

Arvioikaan nyt ihan esimerkin valossa tätä asiaa.
Viimeksi muokannut Sirpa, La Maalis 15, 2008 10:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
cicero
Michael Knight

onhan niitä kumottu yksi toisensa jälkeen mutta itse oon niin väsynyt koko touhuun että en useimmiten enää viitsi edes puolustautua...ja ne jotka keskustelua seuraavat tietävät jo sivuuttaa koko asian...ongelma on ne jotka käyvät silloin tällöin katsomassa mitä tapahtuu...kukaan ei jaksa selata viestejä 10 sivua taaksepäin jotta pääsee jyvälle siitä mistä jutussa loppujen lopuksi on kyse...

ja tuohon marsalkan allekirjoitukseen tällä hetkellä...olen kertonut että kyseessä on oma mielipiteeni jonka olen muodostanut lehdistä ja netistä lukemani perusteella viimeksi daily mail tänään kirjoittaa sellaista mikä antaa aihetta ihmetellä pariskunnan motiiveja tyttärensä etsinnässä...mitään en ole kertaakaan valehdellut ja kaikki kirjoittamani on löytynyt netistä hakemalla melko helposti...jossain vaiheessa kyllästyin linkittämään useampaan otteeseen samaa asiaa ja kirjoitin että hae itse...missäänmuualla täällä foorumilla en ole törmännyt moiseen käytökseen kenenkään muu kohdalla kuin marsalkan ja sirpan...

ongelmaa ei siis minulla oikeasti ole..kunhan taas kerran sorruin selittämään asiaa...

olkoon tämä viimeinen kommentti tästä asiasta minun puoleltani...
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti: mun provosointi on samaa kuin pään lyöminen seinään...joskus saatan esittää provosoitunutta koska se pistää vastapuolen entistä innokkaammin näyttämään todellisen luonteensa.
Olet esittänyt hienosti provosoitunutta jopa lähettämällä yksityisviestiä. Hieno esitys! ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Sirpa

Itse en pidä edellä mainitsemaani ciceron tyyliä asiallisena spekulointina aiheesta - tässä tapauksessa löytyneistä luista - enkä usko, että hän on sitä miksikään muuksi tarkoittanutkaan kuin provosoinniksi, joten ei tulisi mieleenkään nyt pyytää häntä todistamaan tuotakin väitettä.

On aivan oikein, että cicero saa välillä vähän näpeilleenkin.

Tekstistä ei mitenkään käy selville, että kyseessä on hänen mielipiteensä, vaan siinä jopa vakuutellaan "...ilmaisi selvästi...", mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.
Alethes doksa meta logu
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Ja vielä Marskia puolustellakseni todettakoon, että keskustelua vie kyllä eteenpäin sekin, että ohjaa keskustelua takaisin asiallisille urille. Esimerkiksi siten, että huomauttaa keskustelijoille näiden argumenttien olevan tunnepohjaista mutua faktatiedon sijaan. Ja kyllä, mielestäni jok'ikinen keskustelija on siinä asemassa, että voi sen tehdä. Onhan se nyt todella naurettavaa jos sivutolkulla spekuloidaan jostakin siten, että koko homma perustuu jonkun henkilökohtaiseen fiilikseen tosiasioiden sijaan.

Spiderille vielä: mua ärsyttää ihan sama. Ja ihan hitosti.
cicero
Michael Knight

no en oo kyllä huomannut saaneeni näpeilleni :shock: ellei sitä sitten lasketa että lopetan aiheesta kirjoittelun kun vastapuolikaan ei sitä ymmärrä lopettaa ajoissa...kuink amonta kertaa tulikaan laitettu amuuten sirpa sinullekin sitä enkun kileistä linkkiä kun pyysit monta kertaa samaa useaan otteeseen ja sitten eräänä kauniin aaamuna tajusin että et osaa kääntää niitä :shock: ihan itse vielä pyysit jotakuta kääntämään kun et its eosaa mutta kehtsi tkuitenkin niitä linkkejä pyytää yhdeltä sun toiselta ja samasta aiheesta useaan otteeseen....
Sirpa

Sinulla oli hyvä aamu. :D
Alethes doksa meta logu
Lukittu