Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Onko todella totta, että täällä kieliä taitamattomat henkilöt pyytävät linkkiä juttuun jota eivät kuitenkaan ymmärrä??????
Taidan siinä tapauksessa lopettaa turhan aikaa vievän linkkien haun muille.
Lähes minkätahansa asianhan mistä esim. m-ketjussa on keskusteltu kiihkeästi, saa halutessaa kaivettua googlesta, kun ymmärtää/osaa kääntää avainsanat englanniksi ja googlettaa ne
Sinulla taas on hyvä ilta, ja tajunta aukeamassa. Vanha sananlasku sanookin, että aamu on iltaa viisaampi, vai oliko se toisin päin, että ilta aamua, noh oli miten oli.
MissHolmes kirjoitti:
Kunnioitin Mannerheimiä ennen sotasankarina, mutta täällä vietettyjen kuukausien jälkeen näen hänet 'Uralin perhosena'.
Jälleen kerran osoitat olevasi moukka.
Keksitköhän mistä moukkamaisuutesi käy ilmi... Tuskin...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero kirjoitti:no en oo kyllä huomannut saaneeni näpeilleni
Sepä se yksi ongelmasi juuri onkin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Onko näistä asioista tarkoitus spekuloida, vai onko joku ollut paikalla ihan polttopisteessä? Vaikuttaa siltä, että tapahtumapaikalla, esim.Madeleinen tapauksessa, on ollut aikalailla jengiä...
Niin, ja perustuen ihan yleiseen elämänkokemukseen, henkilöt, joilla on itsellään vaikeuksia pysyä totuudessa, projisoivat sen toisiin, ts.syyttävät/ jankkaavat muita valehtelijoiksi, mikä mun mielestäni on aika painava sana,myös täällä netissä sanottuna. Kuten myös nämä muut vastapuolen älykkyyden alatyyliset arvioinnit..
cicero kirjoitti:
ja tuohon marsalkan allekirjoitukseen tällä hetkellä...olen kertonut että kyseessä on oma mielipiteeni jonka olen muodostanut lehdistä ja netistä lukemani perusteella viimeksi daily mail tänään kirjoittaa sellaista mikä antaa aihetta ihmetellä pariskunnan motiiveja tyttärensä etsinnässä...
Kappas! Lisää ketkuilua. Tässä käsittääkseni ainoa kommenttisi kyselyihini aiheesta:
vai vielä lähteitä Laughing
no jos tykkää ajatella että mccannit ovat olleet yhteistyöhaluisia niin minun puolestani...no tässä tapauksessa näistä sukelluksista oli puhetta julkisuudessa jo aiemmin ja lehdistön kyselyyn siitä aikovatko mccannit osallistua sukelluksiin jollain tavalla rahallisesti tai muuten niin mitchellhän vastasi että mccannit eivät aio osallistua millään tavalla.
nämä sukellukset ovat minunkin mielestäni ihan älykkäitä juttuja ja jotenkin alussa kuvittelinkin että mccannit pistävät lahjoitusrahoja tälläisiin todellisiin etsintöihin. Palkkaavat oikeita ammattilaisia ja ovat yhteydessä "kadonneet lapset"-järjestöihin mutta ainakin useat tuollaiset järjestöt ilmoittivat omilla sivuillaan jo kuukausia sitten että vanhemmat eivät ole vastanneet yhteydenottoihin tai ovat vastanneet ettei kiinnosta...näiden järjestöjen sivuilta löytyy kuitenkin myös maddyn katoamisilmoitus muiden kadonneiden joukosta. yhden tuollaisen järjestön vapaaehtoistyöntekijänä on myös sitä yhtä blogia pitävä paulo reiss...
Ja tälle kommentille pyysin lähteitä:
On kyllä omituista että vanhemmat eivät halua avustaa tytön etsinnöissä vaan ovat vastahakoisia mutta näinhän on ollut alusta asti....
löytyy sieltä muitakin kommentteja vanhempien haluttomuudesta...jospa nyt lopettaisit kuitenkin tuon asioiden vääristelyn ja antaisit muiden kirjoitusten olla alkuperäisissä asuissaan ketjussa omalla paikallaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Toivon sulle kosolti provosointia ja draamaa ihan perhepiirisi sisällä, kun jaksat täällä moisille naureskella. Myös huumoria, itse olet tietysti ykkösaihe.
pekkaeric kirjoitti:Toivon sulle kosolti provosointia ja draamaa ihan perhepiirisi sisällä, kun jaksat täällä moisille naureskella. Myös huumoria, itse olet tietysti ykkösaihe.
Jännä logiikka, että jos naureskelen provosointia ja draamaa minfossa, sopii se hienosti perhepiiriinikin. Se komiikka tulee lähinnä mustasta huumorista, mikä toisaalta on monelle vaikea laji ymmärtää. Draamaa tässä taidetaan tuottaa vain yksipuolisesti, joten siitä on Marskia turha syyttää. En myöskään koe, että kukaan olisi naureskellut kellekään. Ainakaan ennen tämän edellämainitun draaman aloittamista.
minfoon on levinnyt kummallinen virus...sitä voisi kutsua teiniangsti-virukseksi tai olen-ärsyttävä-muuten-vaan-virukseksi, samapa tuo, mutta mistä se on saanut alkunsa, kun niin moni täällä nykyään tuntuu saaneen siitä tartunnan. onhan se tietty houkuttelevaa haastaa riitaa muiden palstalaisten kanssa nimimerkin suojista.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Jos tietäisin enemmän näistä palstan murhista niin ei tarttisi provosoida ketään eikä ärsyttää. Vaikka olen lukenut kaiken mahdollisen murhista, niin selvyyttä ei tule, sellaista joka minulle kelpaisi.
minusta Marsalkan kommentit olivat ensin hauskoja, mutta nyt viimeaikoina ei ole enää jaksanut huvittaa tämä muutaman ihmisen kirjoitusten mollaaminen. Marski olisi voinut pysytellä siinä vanhassa roolissaan, se kirjoitusvirheille ilkkuminen oli todella riman alitus.
Olen myös huomannut, että kun niitä juttuja sitten linkittääkin, niin ei sekään mitään vielä mistään totuudesta kerro. Sitä paitsi vain harva lähtee linkin perässä juttua lukemaan.