Kasvaako miesvaltaisella alalla olevilla naisilla mielestäsi parta vai miksi ei tunnistanut?cicero kirjoitti: ja samassa koulussa oli tuhannen miesoppilaan lisäksi vain kaksi naista joita kukaan ei kuitenkaan tunnistanut naisiksi...
Kummalla vaimo?
Voisin heittää villiä arvausta tässä tarkotettaneen että heitä oli vaikea tunnistaa naisiksi sillä olivat lievästi pyyleviä tatuoituja siilitukkasia rekkalesboja lävistyksineen jne.?ABC kirjoitti:Kasvaako miesvaltaisella alalla olevilla naisilla mielestäsi parta vai miksi ei tunnistanut?cicero kirjoitti: ja samassa koulussa oli tuhannen miesoppilaan lisäksi vain kaksi naista joita kukaan ei kuitenkaan tunnistanut naisiksi...
Menikö metsään...?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Niinpä...
Olen miettinyt pääni puhki, että miksi naiset arvostelevat ja arvostavat toisiaan ulkonäön perusteella jopa enemmän kuin miehet, ja läheisinäkin ystävinä pidettyjen ulkonäköä arvostellaan todella ilkeästi. En ole keksinyt tähän mitään muuta syytä kuin se, että tarkoituksena on ylentää omaa arvoa toisia mollaamalla, siinä toivossa, että miehet huomaisivat kilpasiskon puutteet ensin. Eli naiset käyttävät toisiaan vastaan sitä, että miehet ovat niin ulkonäkökeskeisiä naisten suhteen. Ja jollain omituisella tavalla naisten keskinäinen solidaarisuus kestää tasan niin kauan, kun paikalle ilmaantuu joku kaksilahkeinen, jonka huomiosta aletaan kilpailla, vaikka sitä miestä ei edes todellisuudessa haluttaisi saada itselle.
Itse inhoan syvästi sitä, että minusta tehdään päätelmiä pukeutumistyylin tai ulkonäön perusteella. Olen ollut hyvin hämmästynyt ja pettynyt siitä, miten nimenomaan naiset syyllistyvät tähän. Osittain tästä johtuu, että minulla on aikuisiällä ollut vain yksi (1) naispuolinen ystävä. Vaikka ei miespuolisiakaan ole jonoksi asti ollut, johtuen tietenkin epäluottamuksesta ihmisluontoa kohtaan noin yleensä...
Lisäksi se, miten cicerokin kommentissaan yhdistää tietyt alat naisille sopimattomiksi (eli että naisellisuus==hienoinen typeryys kovissa tieteissä), on aivan erityinen vitutuksen aihe.
Olen miettinyt pääni puhki, että miksi naiset arvostelevat ja arvostavat toisiaan ulkonäön perusteella jopa enemmän kuin miehet, ja läheisinäkin ystävinä pidettyjen ulkonäköä arvostellaan todella ilkeästi. En ole keksinyt tähän mitään muuta syytä kuin se, että tarkoituksena on ylentää omaa arvoa toisia mollaamalla, siinä toivossa, että miehet huomaisivat kilpasiskon puutteet ensin. Eli naiset käyttävät toisiaan vastaan sitä, että miehet ovat niin ulkonäkökeskeisiä naisten suhteen. Ja jollain omituisella tavalla naisten keskinäinen solidaarisuus kestää tasan niin kauan, kun paikalle ilmaantuu joku kaksilahkeinen, jonka huomiosta aletaan kilpailla, vaikka sitä miestä ei edes todellisuudessa haluttaisi saada itselle.
Itse inhoan syvästi sitä, että minusta tehdään päätelmiä pukeutumistyylin tai ulkonäön perusteella. Olen ollut hyvin hämmästynyt ja pettynyt siitä, miten nimenomaan naiset syyllistyvät tähän. Osittain tästä johtuu, että minulla on aikuisiällä ollut vain yksi (1) naispuolinen ystävä. Vaikka ei miespuolisiakaan ole jonoksi asti ollut, johtuen tietenkin epäluottamuksesta ihmisluontoa kohtaan noin yleensä...
Lisäksi se, miten cicerokin kommentissaan yhdistää tietyt alat naisille sopimattomiksi (eli että naisellisuus==hienoinen typeryys kovissa tieteissä), on aivan erityinen vitutuksen aihe.
Every ship must sail a world.
-
Katsa
En enää muista mitä tässä kysyttiin, mutta olen pyylevä, tatuoitu ja toisinaan siilitukkainenkin rekkalesbohetero (vai oliko se telaketjujuttu nykyisin muodissa oleva nimitys), enkä ottaisi noista äijistä ketään.
Eli äänestän vaihtoehtoa F.
(Ja vaikka olen itsekin ollut osallisena aika moneen paskanjauhantaan täällä, niin juuri nyt vanne alkoi kiristää päätäni ja totean, että tämä alkaa todellakin menemään överiksi.)
Eli äänestän vaihtoehtoa F.
(Ja vaikka olen itsekin ollut osallisena aika moneen paskanjauhantaan täällä, niin juuri nyt vanne alkoi kiristää päätäni ja totean, että tämä alkaa todellakin menemään överiksi.)
-
Maxwell Smart
- Nikke Knatterton
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
^ Heh, mainiosti, kerrassaan mainiosti sanottu. Ihan samaa mieltä. Ed mainioine sanontoineen tuli takaisin!Ed kirjoitti:Kirjoittajat, jotka vituttivat Vanhoina Hyvinä Aikoina, tuntuvat tähän aivokirurgiin verrattuna melko pieneltä riesalta.
Mies, tässä tapauksessa Pittipulli, joka jostain syystä ajaa vain amerikkalaisella autolla ja luulee, että Capricea valmistettiin myös etuvetoisena ja kehtaa moisen asian tuoda julki ei ole mikään amerikanautomies.
Mutta et ole luuloinesi yksin. Itse ajan amerikkalaisellani kesäisin johonkin tapahtumaan ja olen tavannut niissä kuin myös muissa yhteyksissä uskomattoman pöljää sakkia, joka loppujen lopuksi ei ymmärrä autoista tuon taivaallista. Jenkki pitää olla perseen alla koska luulevat, että pääsevät tuolla tavalla tiettyihin piireihin ja saa siellä sekä muualla tietynlaisen statuksen. Sitten ostetaan Chevrolet Suburban 6,5 TD; auto jonka korjauskulut ovat suorastaan järjettömät ja auton luotettavuus ranskalaisten ja italialaisten autojen tasolla. Fiilinkiä siinä ja muissa Setä Samulin autoissa on tosin roppakaupalla enemmän kuin monessa muussa autossa. Minulla on kokemusta amerikkalaisista autoista, autoharrastamisesta ja DragRace (kiihdytysautokisoista) jo vuodesta 1981, joten en näiitä asioista ihan lämpikseni täällä höpötä.
Mutta onneksi porukoissa on heitäkin, jotka ovat perehtyneet aiheeseen ja ymmärtävät, että muuallakin tehdään autoja, varsinkin sellaisia jotka luotettavuudessa peittoavat "jenkit" 5-1.
Käsitykseni näistä jotka "ajavat vain amerikkalaisella autolla" ovat sangen kehnot eikä PittBullin esiintyminen minfon sivuilla sitä ole miksikään muuttanut. Olkootkin, että joitakin hyviä avauksia on ollut, mutta useammat jutut kertovat tarpeesta kerskua teoillaan ja epätoivoisesta yrityksestä luoda jotain haluttavuutta minäkeskeiseen olemukseensa.
Veikkaan ja uskon, että vaimo on sellaisella, joka ajaa japanilaisella ja/tai saksalaisella autolla, (ymmärtää luotettavan tekniikan ja jonkinlaisen ajettavuuden päälle), pitää amerikkalaista autoa harrasteautona, on kunnollinen koulutus, ei velkoja ulosotossa, saa vaimonsa ja salarakkaansa sängyssä villeiksi ja estottomiksi kielensä käytöllä ja elimensä koolla. Lisäksi vaimo tykkää kun mies muistaa merkkipäivinä ja muulloinkin eikä ole alkoholisti eikä päädy aiheeksi murha.infon sivuille.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tohtori saattaa hyvinkin olla oikeassa.Doctor Lecter kirjoitti: Veikkaan ja uskon, että vaimo on sellaisella, joka ajaa japanilaisella ja/tai saksalaisella autolla, (ymmärtää luotettavan tekniikan ja jonkinlaisen ajettavuuden päälle), pitää amerikkalaista autoa harrasteautona, on kunnollinen koulutus, ei velkoja ulosotossa, saa vaimonsa ja salarakkaansa sängyssä villeiksi ja estottomiksi kielensä käytöllä ja elimensä koolla. Lisäksi vaimo tykkää kun mies muistaa merkkipäivinä ja muulloinkin eikä ole alkoholisti eikä päädy aiheeksi murha.infon sivuille.
Eikä siinä vielä mitään, että vaimon onnistuu itselleen huiputtamaan, mutta että vielä saa vaimon jäämäänkin? Kumpikohan vaihtoehdoista mahtaisi onnistua siinä paremmin?
ABC, olen huomannut saman. Minkä takia en juurikaan tule (=halua tulla) toimeen kanssasisarieni kanssa. En tajua mitä hyötyä siitä juonimisesta on kellekään.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Heheh, tohtoripa on taas vedossaDoctor Lecter kirjoitti: Veikkaan ja uskon, että vaimo on sellaisella, joka ajaa japanilaisella ja/tai saksalaisella autolla, (ymmärtää luotettavan tekniikan ja jonkinlaisen ajettavuuden päälle), pitää amerikkalaista autoa harrasteautona, on kunnollinen koulutus, ei velkoja ulosotossa, saa vaimonsa ja salarakkaansa sängyssä villeiksi ja estottomiksi kielensä käytöllä ja elimensä koolla. Lisäksi vaimo tykkää kun mies muistaa merkkipäivinä ja muulloinkin eikä ole alkoholisti eikä päädy aiheeksi murha.infon sivuille.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Siis tietysti B:llä on vaimo...mutta ne "B:n lapset" ovat kylläkin "A:n tekemiä". B:llä on vaimo, koska B on hyvä elättäjä lapsille, jotka nainen on hankkinut joko ennen tai nyt A:n kanssa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Vitutu ihan rauhassa vaan. Vai kolahtiko sinnekin? Jos omasta mielestään saatanan viisaat pitää täällä päänsä kiinni, niin keitä tänne jää? Ei ketään. Paitsi sinä ja Pitti!Setä kirjoitti:Rupeaa noi henkilökohtaisuudet vituttamaan aika tavalla. Jotkut omasta mielestään saatanan viisaat kirjoittajat voisivat pitää päänsä kiinni. Doctor ja tämä oman elämänsä aivokirurgi ensimmäisenä.
Ei tämä mitään henkilökohtaista ole. Mutta mikä ihmeen pakko tänne on tulla kirjoittamaan näitä omia kotona riehumisiaan ja "julkichattia" treffi-ilmoineen ja muuta keskustelua juttuineen. Jos ne haluaa julkistaa, niin ottakoot sitten vastaan mitä annetaan.
Onko tämä jokin saatanan juoruakkojen höpöhöpö -palsta, jossa on "kivaa" kun se oma tyhjänpäiväisyys näkyy sivulla. Ei se minun syyni ole, että Pitti ei tunne amerikanautoja vaikka niillä ajaa ja asialla haluaa jostain syystä kehua. Jos minun mielestä jokin juttu tai nikki on typerä, niin miksi sitä ei saa sanoa? Siksikö, että sinun ja mahdollisesti jonkun muun mielestä se ei ole oikein?
Kerro kuinka paljon sinua ja kavereitasi pitäisi täällä kehua, että saisi mukavan miehen maineen ja pätevän paperit?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Minusta tämä oli alkujaan kun tänne löysin rikoshenkisten ja siihen jollain tapaa liittyvien asioiden palsta mutta nykyään vois sanoa että tämä ei ole enää hiki hatussa rikoksia ratkovien ja kulmat kurtussa laskelmiaan tekevien spesialistien paikka vaan enemmän jokaiselle jotain-palsta.
En tiedä että pitäskö tämän olla niinkun ennen että kaikki asiat liittyi lähes rikoksiin jne.. Mielestäni ok että täällä keskustellaan muustakin mutta olisko mitään jos nää 'muuta keskustelu'-henkiset ihmiset pysyis siellä puolella ja nää muut täällä toisella. Että ei aleta miksaamaan kaikkia topicceja niin että välillä puhutaan mitä pyykkiainetta käytät ja välillä että mites muuten mitä poliisilla oli sanottavaa asiaan..En tiedä saanko nyt itseni ymmärretyksi mutta yritys hyvä...kai
En tiedä että pitäskö tämän olla niinkun ennen että kaikki asiat liittyi lähes rikoksiin jne.. Mielestäni ok että täällä keskustellaan muustakin mutta olisko mitään jos nää 'muuta keskustelu'-henkiset ihmiset pysyis siellä puolella ja nää muut täällä toisella. Että ei aleta miksaamaan kaikkia topicceja niin että välillä puhutaan mitä pyykkiainetta käytät ja välillä että mites muuten mitä poliisilla oli sanottavaa asiaan..En tiedä saanko nyt itseni ymmärretyksi mutta yritys hyvä...kai
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.