Suomalaisten ISIS-vaimojen ja lasten paluu Suomeen sekä porttikielto Sveitsiin

Aiheet terrorismista ja terroriryhmistä tänne.
PiikkiSika
Adrian Monk

Re: Suomalaisten ISIS-vaimojen ja lasten paluu Suomeen

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

Kardemumma kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 11:42 am Rikkaiden politiikanhenkilöiden tyttäriähän nämä ISIS-huorat ovat. Kuka on muuten tuo kurdien kuvaaman lasten luovutusvideolla esiintyvä mieshenkilö? Jotenkin niin ketkun oloinen, että ihan pakko oli käydä sylkäisemässä vessanpönttöön, kun meinasi tulla oksennus. Tuo läski-aziz ei siis kiinnosta.
No vittu, ihan sama fiilis tuli itelle - vaikka ois kattonu pätkän tietämättä mistä kyse!? Ni sama fiilis ois jääny, semmonen ”piri täpinöissä oleva säikky” - tais hieman omatunto soimata ku pakotettiin hommaan virkavastuulla :D :D
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
meitzi
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja meitzi »

H.Moilanen kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 12:33 pmNämä ISIS-ukot ja ISIS-akat ovat nimenomaan ITSE HYVÄKSYNEET kuolemanrangaistuksen.
Ja sekö tekee niistä b-luokan ihmisiä, joiden hengellä ei ole mitään väliä?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Tutkintapyyntöä tulossa?

pyydetään_tutkimaan.jpg
pyydetään_tutkimaan.jpg (194.5 KiB) Katsottu 4342 kertaa
Lähde: Facebook_RasmusGroup

Kun muutama vuosi sitten julkaistiin kymmeniä, jopa satoja kuvia eri päiväkodeista ja koulujen ala-asteilta, missä pikkutytyöjä oli irakilaisten syleissä, niin oliko Rasmus-ryhmällä tuolloinkin vastaava kampanja menossa? Epäilen että ei ollut? Silloin eivät lausuneet rikoslaista yhtään mitään. Miksi?
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Ke Joulu 25, 2019 7:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
PiikkiSika
Adrian Monk

Voi vittu mitä pelleilyä!

Päänleikkajien lasten kuvat julkaistiin netissä ja nyt joku vitun kääkkäsyyttäjä on jo tonkimassa juttua - olikohan ilmoituksen tekijä mahdollisesti vassari vaiko viherkokkari :D

Hermokaasua näille pelleille pitäis antaa!
H.Moilanen
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

meitzi kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 6:32 pm
H.Moilanen kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 12:33 pmNämä ISIS-ukot ja ISIS-akat ovat nimenomaan ITSE HYVÄKSYNEET kuolemanrangaistuksen.
Kirjoitinko minä jossain, ettei heidän hengellään ole väliä? Jos olen sellaista jossain kirjoittanut, voisitko kertoa tarkemmin missä ja milloin.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
meitzi
Alibin Kestotilaaja

H.Moilanen kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 10:59 pm
Kirjoitinko minä jossain, ettei heidän hengellään ole väliä? Jos olen sellaista jossain kirjoittanut, voisitko kertoa tarkemmin missä ja milloin.
Et kirjoittanut. Koit kuitenkin oikein boldauksen ja alleviivauksen aiheeksi, että ovat kuolemantuomion hyväksyneet ja siten käsitin, että sillä olisi jotain merkitystä asiaan.
H.Moilanen
Ainesta Watsoniksi

meitzi kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 11:50 pm
H.Moilanen kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 10:59 pm
Et kirjoittanut. Koit kuitenkin oikein boldauksen ja alleviivauksen aiheeksi, että ovat kuolemantuomion hyväksyneet ja siten käsitin, että sillä olisi jotain merkitystä asiaan.
Ilman muuta on merkitystä. Jos olisit lukenut ko. viestin, olisit huomannut minun kannattavan kyseisten suomalaisten ISIS-tyyppien tuomitsemista siellä Lähi-Idässä paikallisten lakien mukaan.

On hullua, että länsimaissa jauhetaan, että se olisi väärin, koska Syyriassa on kuolemantuomion mahdollisuus. He ovat vapaaehtoisesti menneet kyseiseen maahan, liittyneet ISIS:iin ja jääneet sinne. He ovat tienneet Syyrian laeista ja hyväksyneet elämän sharian alla. He ovat siis hyväksyneet myös sen, että he itse elävät kuolemantuomion tunnustavan lain alla.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
meitzi
Alibin Kestotilaaja

H.Moilanen kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 11:57 pmHe ovat siis hyväksyneet myös sen, että he itse elävät kuolemantuomion tunnustavan lain alla.
He ovat siis hyväksyneet myös sen, että he itse elävät suomalaisina kuolemantuomion tunnustavan lain alla. Sillä on aika paljon merkitystä, koska aina kun jonkun maan kansalaisia on teloitusuhan alla, niin siihen myös reagoidaan. Kuten nyt.

Mun nähdäkseni asialla ei ole sikälikään mitään merkitystä, että tuskimpa siellä lahdataan vaimoja kuitenkaan, vaikka isännät olisivat tehneet mitä tahansa. Elinkautisen voivat saada, ja täällä tuomittuna vain todettaisiin ettei johonkin porukkaan kuuluminen ole rikos. Ero on suuri, mutta olkoot.
H.Moilanen
Ainesta Watsoniksi

meitzi kirjoitti: To Joulu 26, 2019 12:04 am
H.Moilanen kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 11:57 pmHe ovat siis hyväksyneet myös sen, että he itse elävät kuolemantuomion tunnustavan lain alla.
He ovat siis hyväksyneet myös sen, että he itse elävät suomalaisina kuolemantuomion tunnustavan lain alla. Sillä on aika paljon merkitystä, koska aina kun jonkun maan kansalaisia on teloitusuhan alla, niin siihen myös reagoidaan. Kuten nyt.
Ilman muuta kuolemanrangaistusta vastustavat saavat reagoida asiaan. He voivat lähettää sinne vaikka satoja tuhansia postikortteja suomalaisten ISIS-akkojen puolustamiseksi. He voivat myös matkustaa paikan päälle pitämään jonkinlaista mielenilmausta. Myös suomalaiset viranomaiset voivat lähettää Syyriaan virallisen viestin, missä he paheksuvat maan kuolemantuomioita.

Syyrian kuolemantuomion hyväksyvä laki ei kuitenkaan yksistään voi olla mikään peruste ISIS-naisten Suomeen hakemiselle. Jos on, Suomi joutuu jatkossa hakemaan myös kaikki suomalaiset murhaaja-sarjaraiskari-terroristit kaikista niistä muista maista, missä kuolemanrangaistus on voimassa.
meitzi kirjoitti: To Joulu 26, 2019 12:04 am Mun nähdäkseni asialla ei ole sikälikään mitään merkitystä, että tuskimpa siellä lahdataan vaimoja kuitenkaan, vaikka isännät olisivat tehneet mitä tahansa. Elinkautisen voivat saada, ja täällä tuomittuna vain todettaisiin ettei johonkin porukkaan kuuluminen ole rikos. Ero on suuri, mutta olkoot.
Juuri niin. Elinkautisen voivat saada, mutta moni ISIS-nainen on saanut lyhyempiäkin tuomioita. Esimerkiksi alaikäisinä kalifaatin alueelle menneille on jaettu sellaisia 6-7 vuoden rangaistuksia ja senkin tuomion ovat saaneet siirtyä istumaan kotimaahansa, jos kotimaa on ottanut vastaan. Ruotsalainen nainen sai Irakissa 15 vuotta istumista. Se oli jo pitkä tuomio ja jotain sellaista saattaisi joku suomalainenkin saada, mutta saapa nähdä. Lyhimmät ulkomaalaisten ISIS-akkojen tuomiot Irakissa ovat olleet 1,5 vuoden mittaisia ja syynä on ollut mm. laiton saapuminen tai jääminen Irakiin.
Aiheesta lisää täällä.
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Suomella on pitkään ollut linjaus, että sotatila-alueelle Suomesta vapaaehtoisesti matkustavat tekevät sen omalla riskillä. Silti esimerkiksi huumetuomioista kuolemanrangaistuksen uhan alla olleita Suomen kansalaisia on pyritty auttamaan Suomeen tai muulla tavoin, ettei henki menisi. Mutta asia on eri, jos tuomitulla on myös sen toisen valtion kansalaisuus. Al-Holin sakki onkin erityisasemassa sikäli, että he ovat siellä ollessaan olleet alueen eli siis itsenäiseksi julistautuneen kalifaatin kansalaisia. Toisen valtion kansalaisten tapauksessa Suomen valtion toimivalta ei ole selvä. Tämä siis juridisesti asiasta. Lisäksi moraaliselta kantilta jokainen, joka kannattaa kuolemantuomion sisältävää oikeusjärjestelmää aktiivisesti, on mielestäni velvollinen ottamaan sen tuomion itsekin vastaan.
Mun nähdäkseni asialla ei ole sikälikään mitään merkitystä, että tuskimpa siellä lahdataan vaimoja kuitenkaan, vaikka isännät olisivat tehneet mitä tahansa. Elinkautisen voivat saada, ja täällä tuomittuna vain todettaisiin ettei johonkin porukkaan kuuluminen ole rikos. Ero on suuri, mutta olkoot.
PVL on kielletty ja terrorismi rikos Suomessa. Nämä ISISläiset ovat satavarmasti vähintään yhtä vaarallisia kuin joku natsipelleporukka ja lisäksi todistetusti terroristijärjestön jäseniä. Lain pitäisi olla sama kaikille, mutta eihän se nyky-EU:ssa ole vaan i-koodilla suojatut ovat erityisasemassa.
Lyön vaikka vetoa, että EU:n korkeimmassa johdossa on henkilöitä, jotka ottavat suojelurahaa saudeilta, ja ovat ottaneet jo pitkään. Ei tätä muuten voi selittää.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Doctor Lecter kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 7:29 pm Tutkintapyyntöä tulossa?

pyydetään_tutkimaan.jpg

Kun muutama vuosi sitten julkaistiin kymmeniä, jopa satoja kuvia eri päiväkodeista ja koulujen ala-asteilta, missä pikkutytyöjä oli irakilaisten syleissä, niin oliko Rasmus-ryhmällä tuolloinkin vastaava kampanja menossa? Epäilen että ei ollut? Silloin eivät lausuneet rikoslaista yhtään mitään. Miksi?
Ennen tuli Rasmuksesta Rasmus-nalle mieleen ja hyvä mieli, nyt tekisi mieli sylkäistä. Silloin kun Oulun raiskauskohut olivat tapetilla, monet rasmuslaiset julkisesti epäilivät raiskattujen olleen itse osallisia ja aloitteellisia tekoihin. Monet vihapuhe kommentit olivat sellaisia, että niistä olisi saanut kunnianloukkausyytteenkin aikaiseksi. Nyt sitten ovat ulisemassa videosta, jonka kurdiviranomaiset itse julkistivat netissä. Vai luuleeko nämä, että Suomessa on kuin Kiinassa tai Turkissa, netin sisältö suodatetaan rajalla?
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Villeri
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Doctor Lecter kirjoitti: Ke Joulu 25, 2019 7:29 pm Tutkintapyyntöä tulossa?

pyydetään_tutkimaan.jpg

No joo, täysin poikkeuksellisesti rasmuslaiset ovat ainakin osittain oikeassa: pienten lasten voisi antaa olla, vaikka vanhempansa olisivat terroristeja.

Kurdit eivät tosin taida olla kuulleet sellaisesta asiasta kuin lapsen yksityisyydensuoja. Siellähän se varsinainen vuoto oli. Enkä oikein tiedä, miten realistista on yrittää pitää kerran nettiin vuodettu tieto piilossa.

Toki Lecter on täysin oikeassa, että rasmuslaisia kiinnostavat tällaiset lasten oikeudet vain agendaa tukiessaan. Mitähän siellä päiväkodeissa liikkui päässä, että lasten kuvaamista sallittiin ventovieraiden seurassa?

P.S. Kun luki taas muutaman muun postauksen Rasmuksessa siitä ympäriltä, niin kyseessä lienee sekopäisin ryhmä koskaan, ikinä. Sikäli onkin outoa, että siihen kuuluu muutama ihan terveiden kirjoissa oleva tuttu.
meitzi
Alibin Kestotilaaja

devil_doll kirjoitti: To Joulu 26, 2019 2:33 am
Suomella on pitkään ollut linjaus, että sotatila-alueelle Suomesta vapaaehtoisesti matkustavat tekevät sen omalla riskillä. Silti esimerkiksi huumetuomioista kuolemanrangaistuksen uhan alla olleita Suomen kansalaisia on pyritty auttamaan Suomeen tai muulla tavoin, ettei henki menisi. Mutta asia on eri, jos tuomitulla on myös sen toisen valtion kansalaisuus. Al-Holin sakki onkin erityisasemassa sikäli, että he ovat siellä ollessaan olleet alueen eli siis itsenäiseksi julistautuneen kalifaatin kansalaisia. Toisen valtion kansalaisten tapauksessa Suomen valtion toimivalta ei ole selvä. Tämä siis juridisesti asiasta. Lisäksi moraaliselta kantilta jokainen, joka kannattaa kuolemantuomion sisältävää oikeusjärjestelmää aktiivisesti, on mielestäni velvollinen ottamaan sen tuomion itsekin vastaan.
PVL on kielletty ja terrorismi rikos Suomessa. Nämä ISISläiset ovat satavarmasti vähintään yhtä vaarallisia kuin joku natsipelleporukka ja lisäksi todistetusti terroristijärjestön jäseniä. Lain pitäisi olla sama kaikille, mutta eihän se nyky-EU:ssa ole vaan i-koodilla suojatut ovat erityisasemassa.
Lyön vaikka vetoa, että EU:n korkeimmassa johdossa on henkilöitä, jotka ottavat suojelurahaa saudeilta, ja ovat ottaneet jo pitkään. Ei tätä muuten voi selittää.
Niin, siis kalifaatti ei koskaan ollut valtio, joten sen kanssa ei onneksi tarvitse lähteä avaamaan diplomaattikanavia. Kurdeilla on itsehallintoalueensa, ja kanavat on jo auki. PVL lakkautettiin, joka oli silleen hassusti lakkautettu, ettei sitä kait koskaan ollutkaan, mutta ei siihen kuulumisesta mitään seurannut, ja olisikin vaikea säädellä seurauksia kuulumisesta järjestöön, joka ei ole järjestö. Mutta ei siis ole terroristiseenkaan järjestöön kuuluminen kriminalisoitu suomessa, joten täällä ei olla sellaisesta nostamassa syytteitä tai nykyisen lain aikana saamassa tuomioita.
ReissuLasse
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Poistettu ylipitkä lainaus. Asiayhteys selviää vähemmälläkin.
-NILS-

Mikä tekosyy se on että on lapsi. Ne kasvaa ja samalla ylimääräinen kuluerä. Eikä nää taida olla kovin suomalaisiakaan.
PiikkiSika
Adrian Monk

ReissuLasse kirjoitti: To Joulu 26, 2019 11:27 am
Mikä tekosyy se on että on lapsi. Ne kasvaa ja samalla ylimääräinen kuluerä. Eikä nää taida olla kovin suomalaisiakaan.
Kuvien perusteella paras sijoitusmaa ois varmaan joku ählyvaltio, kulttuurillisesti sopivin sellainen, jossa radikaali islamia kunnioitetaan. Suomessa tuolla habituksella ja vanhempien ISISläisyydellä pojista/ -lle tulee suurella varmuudella suuria ongelmia. Iran ois ollu varmaankin paras maa heille kasvaa ja lapsillekkin ois sillon annettu mahdollisuus tuntea kuuluvansa johonkin...
Vastaa Viestiin