Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Matlock87
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 1:26 am
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Matlock87 »

Kalessin kirjoitti:tää palstalaisten jatkuva keskenään tappeleminen. syksyllä mähistiin urakalla ja kun siitä päästiin niin uusi aalto alkoi, nyt vaan osanottajat on ns. "seuraavan polven"-minfolaisia vastaan ekan aallon minfolaiset. mitä helvetin järkeä on käristä ihan turhanpäiväisyyksistä tai kerjätä tahallaan verta nenästään? miksi joidenkin palstalaisten panos tänne on se jatkuva riidanhaastaminen ja miksi toisten panos on muuttunut siihen vastaamiseksi??? mihin on kadonnut käytöstavat?????
Niinpä.Kadonneet-osion madeleine mccann-palstallakin ihme rähinä, varsinkin marsalkan ansiosta, niinkuin olisi elämää suurempi juttu.Mitä ihmeen turhaa stressaamista ja jauhamista samoista asioista sielläkin on, kun ei kerta ole näköpiirissä mitään uutta tietoa ei itse voi asialle täältä käsin juuri mitään??.Ihmisiä katoaa ja toiset löytyvät, toiset eivät - niin surullista kuin se vain onkin.....
Viimeksi muokannut Matlock87, Ma Maalis 17, 2008 5:18 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Ärsyttää viimeisen kirjaimen pois jättäminen sanoist.

Edit:^kiitos.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Huumorintajuttomat ihmiset :evil:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Nipottavat ihmiset. :twisted: Turhasta nipottavat ihmiset. Niponipo, nakunaku...
Nerot hallitsevat kaaoksen
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Eräät ihmiset jotka saivartelevat ja esittävät tyhmää
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Pyörä on vieläkin rikki -.-
What you do... Makes you who you are.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Vanheneminen. En ois koskaan uskonut että ikäkriisi iskee, mutta niin se vaan iski. Tuntuu ikälopulta.

Ja lisäksi pelottaa ihan helvetisti, mitä lahjoja kekseliäät perheenjäseneni keksivät antaa. Joka vuosi se pelottaa yhtälailla.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Mulla on ikäkriisi jo nyt. 21 tuli hiljattain täyteen ja jotenkin oon ihan pihalla miettinyt vaan pari päivää että mille mä naytän mummona :?
Siis en ole mitään järellistä vielä elämässäni tehnyt paria pintä asiaa lukuunottamatta ja ei helevata.. Pitäsköhän alkaa tehdä jotain elämälleen.. Hukkaanhan tää näyttää valuvan..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

rimma kirjoitti:Mille mä naytän mummona?
Saako tän laittaa päivän nauruihin?
rimma kirjoitti:Siis en ole mitään järellistä vielä elämässäni tehnyt
Toi sama huolestutti kun 30v läheni, jostain syystä huoli mennyt ohi vaikka mitään ei ole kyllä vieläkään tapahtunut...
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Eppu74 kirjoitti:
rimma kirjoitti:Mille mä naytän mummona?
Saako tän laittaa päivän nauruihin?
rimma kirjoitti:Siis en ole mitään järellistä vielä elämässäni tehnyt
Toi sama huolestutti kun 30v läheni, jostain syystä huoli mennyt ohi vaikka mitään ei ole kyllä vieläkään tapahtunut...
Pistä ihmeessä :lol:

No hyvä että joillain muillakin on huolia tän ikäkriisin suhteen ja tosiaan jos nyt jo huolestuu niin jospa se sitten kolmenkybän kohalla ei oo niin paha. Silleen jos huolestuis nyt jo vähän varastoon niin että sitten olis puolessa välissä helpompaa :wink:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Nasse
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 07, 2008 1:48 am
Paikkakunta: Piilossa

Viesti Kirjoittaja Nasse »

Tänään ärsyttää tai oikeastaan tuli semmonen vitutuksen multi huipennus!
Kävin kyselemässä n. 3 viikkoa sitten Elisan 2M mokkulaa ja hinta oli jotain 20-30e kuussa. Mokkulasta kun ei ruvennut kuulumaan niin päätin ottaa yhteyttä minulle mokkulan myyneeseen kauppaan, siellä sanottiin että soittavat Elisalle ja sen jälkeen minulle. Eikä mennyt hetkeäkään kun myyjä soitti takaisin minulle ja kertoi että Elisalta on tulossa 600e vakuusmaksu ennen kun saan mokkulan... Kyllä rupesi vituttamaan oikein huolella, sanoin myyjälle että saan tuolla rahalla niin paljon Elisan osakkeita että pistän omat yhteydet pystyyn! Nyt mielenkiinnolla odotellaan mitä sieltä tulee... 8)
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
Huru
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: La Tammi 05, 2008 1:10 am

Viesti Kirjoittaja Huru »

Oi jestas! Toi oli kyllä niin väärin!

(Ehkä sitten kuitenkin palaisit tänne, kun koko perheesi/rakkaasi/sukusi on teurastettU??)
Huru
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: La Tammi 05, 2008 1:10 am

Viesti Kirjoittaja Huru »

ÄRGH! Mä oon väärällä palstalla näköjään! Sorry, sorry, voiko jo´ku siirtää tai poistaa?
Huru
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: La Tammi 05, 2008 1:10 am

Viesti Kirjoittaja Huru »

KAKSI edellistä viestiäni, kiitos voi siirtää vaikka ...KIITOS!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

oikein täytyi miettimällä miettiä mikä mua tällä hetkellä ärsyttää ja lopulta löytyi hikoilevat kädet! inhottavaa mennä herättelemään potilaita ja koskea kylmän nihkeillä käsillä toisen vatsaan ja painella haavanreunoja...itse en tykkäisi sellaisesta herätyksestä ollenkaan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lukittu