Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Raid kirjoitti:
Patricialle tiedoksi: Se etta virustorjunta ohjelmasi on ns. koteloinnut viruksen on yleisin turjuntatapa kaikilla viruksentorjunta ohjelmilla. Se tarkoittaa sita etta ohjelmasi toimii....
RAID
Apua,mitäs mun pitäisi nyt sitten tehdä,kuka tietää...
Ja eka tonni lähestyy. Käyttäjiä tänään klo 19.12 845 kpl. Päivämääräveikkaus (10.10.?) taitaa kuitenkin olla pikkuisen liian pian? Kuka teistä on houkutellut mukaan ihmisiä ja minkälaisin perustein? Itse olen kertonut muutamalle, joiden tiedän olevan a) kiinnostuneita erilaisista ihmismielen ilmiöistä ja b) hyviä kirjoittajia.
Edit: tietoa siitä, onko kukaan noista houkutelluista lähtenyt mukaan, minulla ei ole
Viimeksi muokannut Kylli, Pe Syys 28, 2007 9:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö kirjoitti:En oikeastaan ole houkutellut ketään mukaan. Haluan nauttia paheestani (Teistä senkin riiviöt) rauhassa...
Olenko minäkin riiviö? Tykkään enemmän sanonnasta "pikkupiru".
Mutta ei, minäkään en ole houkutellut tänne ketään, vain parhaan ystäväni kanssa keskustelen mitä täällä on esim. Madeleinen tapauksesta sanottu.
Tampereen Tyttö kirjoitti:En oikeastaan ole houkutellut ketään mukaan. Haluan nauttia paheestani (Teistä senkin riiviöt) rauhassa...
Sama juttu mullakin, ootte liian ihquja jaettavaksi
Yhdelle ystävälleni olen jotain kertonut, mutta hän on kyllä vähän liian herkkä tänne murhajuttujen pariin (luultavasti valvoisi öitä, kun alkaisi miettiä kauhutarinoita liian pitkään)
mä en kanssa ole kertonut kellekään, mies nyt väistämättä tietää , mutta mun työkaveritkin ei esim. ollenkaan tajuaisi palstan ideaa ja en todellakaan jaksa selitellä puolitutuille palstan ideaa, joka pakostakin aina kääntyy puolustelevaksi puheenvuoroksi palstan puolesta. joo ja toisekseen, varmaan olenkin tämän aikaisemminkin sanonut, mutta tykkään liikaa palstasta ja tästä jengistä jakaakseni teitä kenenkään tutun kanssa
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli kirjoitti:Ja eka tonni lähestyy. Käyttäjiä tänään klo 19.12 845 kpl. Päivämääräveikkaus (10.10.?) taitaa kuitenkin olla pikkuisen liian pian? Kuka teistä on houkutellut mukaan ihmisiä ja minkälaisin perustein? Itse olen kertonut muutamalle, joiden tiedän olevan a) kiinnostuneita erilaisista ihmismielen ilmiöistä ja b) hyviä kirjoittajia.
Edit: tietoa siitä, onko kukaan noista houkutelluista lähtenyt mukaan, minulla ei ole
Juu ei toteudu Patriician veikkaus nyt
862 jäsentä ja aikaa 10.10 vähän...
Täällä on joku hinku ja innostus saada rekisteröityjä käyttäjiä lisää, aivan kuin sivusto olisi jokin pörssiyhtiö, joiden tarkoitus on vain ja ainoastaan, keinoja kaihtamatta saada aikaan loputon kasvu. Tällä hetkellä on yli 200 rekisteröitynyttä, joiden aikaan saamat viestit ovat tasan nolla!
Onko siis syytä juhlaan kun "meitä" on 1000, joista 25 % on ns. vapaamatkustajia. Tuollaista työttömyysprosenttia ei yhdenkään sivuston talous kestä. Onko siis odotettavissa pakkoliitoksia...?
Nolla! Toisaalta on myös paljon viestejä, joiden kohdalla olisi ollut parempi olla klikkaamatta sitä "Lähetä" namikkaa ja jos ei ole mitään sanottavaa, niin ehkä on silloin parempi kun ei sano mitään. On vaan.
Kaikkein paras ratkaisu olisi ns. sisäpiirin sivusto. Käyttömaksun suorittamalla pääsisi sivustolle vuodeksi eteenpäin. Ilman maksua näkyisi vain etusivu. Mieluummin järkevää keskustelua, pohdintaa, asiallista ja faktoihin perustuvaa arvokeskustelua kuin ämmämäistä nalkuttamista jossa ei ole useinkaan ns. päätä eikä häntää. Monen osion kohdalla olen jo päätynyt siihen, että kuittaan sen luetuksi, jotta sammuisi se kellertävä lamppu tms. Vuosimaksun suuruus olisi esim. 50 €.
Samalla vapaan keskustelun ja gallupin aiheissa olisi max määrä, joka pullauttaisi vanhan bittien avaruuteen a) jos sillä ei ole lukijoita b) jos se on 101. c) jos aihe on hanurista d) jos samasta aiheesta on jo menossa keskustelu.
Tämä tietysti karsisi lukijoita ja hömppäosastolla "leipänsä hankkivia" mutta so what.
Jos sanomiseni pukisi sanoiksi, niin "mieluummin katson töllöstä a-studiota, silminnäkijää ja uutisia sekä eduskunnan kyselytuntia kuin kauniita ja rohkeita tai jotain valmiiksi naurettua skeidaa".
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!