Onko täällä muuten sallittuja ylläolevan kaltaiset henkilöspekulaatiot? Joka tapauksessa tuomitsen Taran tavoin kaikenlaisen eri kirjoittajiin kohdistuvan väkivallalla uhkaamisen. Taralle vaan tiedoksi, että ainakin suomi24.fi-palstalla seikkailee Ulvilan murhamysteeristä kirjoittelemassa henkilö, joka on pihistänyt nimimerkkini. Itse pidän tuollaista toimintaa hyvin arveluttavana varsinkin, kun tämä tyyppi suoltaa suustaan puutaheinää ja saa sekoitettua kanssakirjoittajien päitä. Onneksi osa palstan muista henkilöistä on sen verran valveutunutta porukkaa, että ovat tajunneet huijarin olevan liikkeellä. Olin huomaavinani, että suomi24-palstalla liikkui muitakin nimimerkkivarkaita, joiden kohteiksi olivat joutuneet ainakin mm. Kuolemannaakka, turumurre, sisotalo ja luxetveritas. Tosin viimeksi mainitun nimi oli väärin kirjoitettu, kun taisi olla liian haastava näille älyköille.Tara kirjoitti:PS, OT:Ai, Lapinkylässä, turreko sinulle etsintöjensä tuloksen on kertonut? Oletteko tiimissä pohtineet mihin toimiin aiotte tärätaran suhteen ryhtyä? Olen ajat sitten jo ilmoittanut naapureille (kolme poliisia!), että luokseni saattaa olla tulossa jotain epämääräistä porukkaa, jotain anarkisteja ties mietä, jotka haluavat tulla tänne metsästämään oravia. Myös muuan tunnettu tutkintaan liittyvä poliisi tietää teidän IL-portissa ilmoittamista uhkauksista Taralle. Turumurre taralle: "kepittelyiloa odotellen..' Tulemme hakemaan sinut minkä jälkeen tulet kärsimään pitkään', jollet lopeta kirjoittelua" (by turumurre), 'Miten saan oravan naamaan haavoja ja verijälkiä' (Juutas Käkräinen alias turumurre) saanut potkut IL-portista (ainakin kahteen kertaan?? viimeksi 2014?? henkilön terveyttä henkeä uhkaavan viestin vuoksi. Eipä tuo uhkaillut ainoastaan minua. Olette te yksiä keskustelijoita, todella halveksittavia raukkoja. Harmiksenne tämä asia on tiedossa myös erittäin oikealla suunnalla.
![]()
Kiitokset teille rehdeille kirjoittajille, jotka kävitte suomi24-sivustolla rohkeasti puolustamaan murhainfon Pientä liekkiä ja paljastitte petkuttajan! Olen havainnut, että murhainfo on toistaiseksi ollut paras keskustelukanava Ulvilan murhamysteerin ympärillä. Vaikka niitä ylilyöntejä välillä täälläkin tapahtuu, niin keskustelun sabotointi on kuitenkin vähäisempää kuin muualla. Hyvien kirjoittajien pohtivaa ja asiantuntevaa keskustelua on aina ilo seurata.