AA kertoi 27.8.2009 kuulustelussa:Teleksi kirjoitti:Voihan se olla, ettei ex tiennyt Jukasta ennen kuin siinä vaiheessa kun ruvettiin vaatimaan isyyden kumoamista. Mikä selittäisi sen, miksi ex tunnusti lapsen omakseen. Hän yksinkertaisesti kuvitteli, että lapsi oli hänen. Se selittäisi senkin, että ex antoi Annelin asua heidän yhteisessä talossaa, vaikka itse asui muualla.
Ennen kuin aloin seurustella Jukan kanssa, lopetin suhteeni X-nimiseen mieheen. Asuin tuolloin X:n kanssa yhteisessä omistusasunnossa Turussa.
Jatkoimme kuitenkin X:n kanssa asumista yhdessä samassa asunnossa, vaikka seurustelin Jukan kanssa ja odotin Jukalle lasta. X ei tietenkään tykännyt tästä, mutta hän ei kuitenkaan tehnyt tästä mitään suurta numeroa.
lisäksi 19.9.2009 näin:
Eroni XJ:stä ja samaten Jukan ero vaimostaan XA:sta ei tapahtunut nopeasti ja tämän vuoksi Jukka ehdotti, että XJ adoptoi Axxxx:n itselleen. Olimme myös molemmat mustasukkaisia eli minä Jukan vaimosta XA:sta ja Jukka vastaavasti XJ:stä
Mun mielestä näistä voisi päätellä ainakin että X tiesi AA:n seurustelevan JL:n kanssa ja että AA:n kantama lapsi oli JL:n. Lisäksi JL:n ehdotus adoptiosta tarkoitti että JL tiesi lapsen olevan hänen. Lisäksi JL tiesi X:n asuvan edelleen AA:n kanssa, AA:n tekemästä erosta huolimatta.
Eli kumpikin isäehdokas oli tietoinen toisesta, ja kumpikin "tiesi" lapsen olevan JL:n. "Tiesi" siksi että siis molemmat olivat ilmeisesti sen varassa kenet AA oli suullisesti nimennyt isäksi. Mitään lääketieteellistä näyttöä tästä ei ilmeisesti edelleenkään ole?