Tämän jutun otan talteen vaikka veneenpohjan tapilla, sen verran yritteliästä, vaikkakin ammattitaito-&etiikka-aukot paljastavaa valkopyykkäystä, ettei ole iljennyt edes nimeänsä töhryynsä mukaan tuottaa(siinä onkin miltei ainoa asia, mistä häntä ei voi syyttää...):
Alaikäisen raiskaus ja törkeä hyväksikäyttö Oulussa – epäillyt ulkomaalaistaustaisia
(JULKAISTU 04.01.2017 12:50)

Oulun poliisi tutkii epäiltyä raiskausta ja törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä uudenvuodenyöltä. Poliisin mukaan asianomistajina on kaksi alaikäistä tyttöä.
– Rikoksesta epäillyt ulkomaalaistaustaiset miehet ovat poliisin tiedossa ja tapahtumien selvittämistä jatketaan, poliisi kertoo tiedotteessa.
Poliisin mukaan tutkinta on alkuvaiheessa eikä asiasta ole muuta tiedotettavaa.
Vuonna 2015 ilmoitetuissa seksuaalirikoksissa epäiltyinä oli noin 0,03 prosenttia suomalaisista ja lähes 0,2 prosenttia ulkomaalaisista. Ulkomaalaisten tekemiksi tosin lasketaan myös rikokset, joiden tekijä ei ole pysyvästi Suomessa.
Eroja tilastossa selittävät myös muun muassa nuorten miesten suhteellinen määrä eri ryhmissä ja esimerkiksi eri ryhmien varallisuuserot.
[Poistettu asiaan kuulumattomia uutislinkkejä]
MTV UUTISET - STT
Lähde: Mtv/rikos
Mainitsin valkopesun mm. seuraavista syistä:
1. Paljon jätetään kertomatta.
2. Unohdetaan, että nimenomaan tästä jättimäisenä ryöppynä maahamme lörähtäneestä aineksesta tullut mies raiskaa noin 17 krt. useammin kuin suomalainen, OPTULAn tilastojen mukaan.
3. Mtv:n tarinassa kirjoitetaan:"Eroja tilastossa selittävät myös muun muassa nuorten miesten suhteellinen määrä eri ryhmissä ja esimerkiksi eri ryhmien varallisuuserot."
Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen tilaston mukaan kuitenkin:"Väestön ikä- ja sukupuolijakauma, alhainen tulotaso ja asuminen suurkaupungeissa ei kuitenkaan selittänyt tätä eroa raiskausrikoksissa."
Lähde: Iltalehden haastattelema Helsingin yliopiston Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutin tutkija Martti Lehti vaikkapa Helsingin Uutisissa 15.3.2015
4. Kaikenlaista selittelyä, miksi SERI -epäiltyinä 2015 oli vain 0,3 ‰ suomalaisista ja 2‰, lähdettä ei toki mainita myöskään.
5. Unohdetaan se fakta, että suomalaisiksi lasketaan myös ne, jotka ovat terroristeja Lontoossa tai ne, jotka irvivät järjestelmäämme Europolin Most Wanted -listan kärkisijoilla. Tai ne, jotka irstailevat täällä uusin paperein, jopa kera uusien, ah nuorempien, ikien värikkäissä kuoseissa ja vilkkaalla, välillä jopa meistä kiivaalta tuntuvalla(aina kuitenkin tosi kivalla) puheenparrella, mikä on se oma, ihan sama kuin kauan täällä ollaan vietetty(koska mä oon cool ja mä haluun englantiin räpäyttään ku oppis vaan ees jonkun kielen millä?!?)
No, meni vähän ohi, mutta luulisi toimittajilla olevan edes hieman ammattiylpeyttä, vaikka ampuukin puskista ilman nimiä. Heihän päätoimittajat ainakin "vannoivat totuusvalan" melkein käsi raamatulla vain reilu puolisen vuotta sitten, joten sen ainakin luulisi velvoittavan jonkunlaiseen standarditasoon edes tai jättäisi kirjoittamatta. Tai näin minä näen, mutta olen ollut väärässä aiemminkin(silloin tosin erehdyin siitä).
Tämän aiheen ikävyydet saivat alkunsa miltei upouudesta kauppakeskus Valkeasta, siellä hengaavat sekä nuoret tytöt, että aikuiset miehet. Sieltä on kuulemma aiemminkin ikävää seurausta lähtenyt liikkeelle. Itse paikan aktiivivartiointi toimii kuulemma hyvin, mutta mitäpä voivat ulkopuolella tapahtuville himorikoksille? Toki lesta-oululaiset voisivat vaikkapa potkia svaiduun siellä lorvailevat, lapsia tuijottelevat aikuiset miehet, joilla ei ole selkeästi aikomustakaan ostaa mitään, ei edes sitä kahvikuppia tai tupakkaa, jota he kuulemma rakastavat. Suomalaismiehet myös siis. Myös aikanaiset, mikäli sellaisia havaittaisiin.
Pari kuvakaappausta saatetekstein: Saiko joku tuolla joku markkinapiru kenties ns. etiäisen? Joillekin joulu oli kauniin valkea - toisille ihan uusi ja täysin uudenlainen globaalia tuntua henkivä basaari Valkea toi vuoden, joka on pelkkää sysimustaa törkyä. Nuoren naisprofiilin julkinen arvostelu Oulun keskustassa sijaitsevasta kauppakeskus Valkeasta(monikerroksinen basaari on arina- eli kepuomisteinen, Oulun kepu on hassu yhdistelmä politiikkaa ja sitä uskontoa, johon mafiaakin ilkeät kielet ovat verranneet): Kuvat: https://www.facebook.com/kauppakeskusvalkea/