Pelastustalkoot radiomastosta Espoossa

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
jasso
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa

Viesti Kirjoittaja jasso »

*pltmtxtvp*tm
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

*pltmtxtvp*tm
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
anaboliantti
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Tammi 24, 2013 12:01 am

Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa

Viesti Kirjoittaja anaboliantti »

Kaikille kauhistuneille boomereille tiedoksi että nuoriso on aina tehnyt tyhmiä asioita ja testaillut rajoja. Teidänkin ikäpolvi teki niin vaikka aika kuinka kuultaisi muistoja. Nitroa vaan naamaan niin kyllä se siitä.
"Lopettakaa nyt tuo uikuttaminen islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan!"
- SDP:n kansanedustaja Arja Alho
Avatar
Rescuer
Horatio Caine
Viestit: 6080
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

JanitaSlim kirjoitti: Pe Kesä 19, 2026 12:39 pm Valeotsikko. Ei Suomella ole mitään resursseja pelastaa ketään 300m korkeasta mastosta.
Lähde väitteellesi?
Kyllä nimittäin löytyy, ihan Espoostakin
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa

Viesti Kirjoittaja manearia »

*pltmtxtvp*tm
Varvikello
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 11:26 pm

Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa

Viesti Kirjoittaja Varvikello »

Ei kai tuo kiivennyt lähellekään huippua ja lähettimiä.
Mä oon tossa mastoilla luuhannut muuten vaan... Nyt kun puheeksi tuli, vois niihin kiivetäkin.
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 156
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:23 am
Poliisin mukaan mastoon kiivennyt henkilö onnistui tulemaan alas itse. Paikalla oli kymmenkunta poliisin ja pelastuslaitoksen yksikköä.
:lol: Niin no.. poliisi ei tuonne kyllä uskaltaisi perässä kiivetä.
Ei kandee, kun tulee 70 kiloa lihaa ja yksi känny niskaan, niin siinä lähtee henki. Yksiköt oli siellä valmiina kaapimaan raadon pois rakenteista putoamisen jälkeen.

Ja aina noi tulee alas. Hitaammin tai nopeammin.

Tuolla on varmaan hälärit kyllä jos joku kiipeää.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
mielen puolikas
Nikke Knatterton
Viestit: 166
Liittynyt: Su Tammi 11, 2026 1:47 pm

Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa

Viesti Kirjoittaja mielen puolikas »

Tämä radiomastoihin kiipeäminen ihan yhtä kehittävää toimintaa kuin hengityksen pidättäminen, mutta jokainen edetköön valitsemaansa polkua.
Ja jos päätät silti kiivetä mastoon, niin muista että joku kuitenkin joskus on kiivennyt korkeammalle.
Ja jos et kiipeä, vaan päätät pidättää hengitystäsi, niin joku on kuitenkin tehnyt tämänkin paremmin.
Eli tee tämä tai tuo, niin olet epäonnistunut kuitenkin.
Kai mä tästäkin toivun
Vastaa Viestiin