Herkkä poikien välinen rakkaus on kaunista, hyvin kaunista.WalkingDisaster kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 10:47 pm Kuinka hemmetissä tällaisia juttuja pitää edes linkata Minfoon? Miksi?
Kalamies todisti gay-miesten suihinottorulettia puretulla hotellilla Mikkelissä
- Private dick
- Javier Pena
Re: Kalamies todisti gay-miesten suihinottorulettia puretulla hotellilla Mikkelissä
Re: Kalamies todisti gay-miesten suihinottorulettia puretulla hotellilla Mikkelissä
***Kumisilmä kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:46 am Hyvä että jotkut saa ei oo minulta pois.
Oon niin kokenut mies etten oo joutunu koskaan soittelee medialle tyyliin hei media haloo minä näin ku ihmiset paneskeli ne tais harrastaa seksiä enpä jäänyt pilkille![]()
Mene ja tiedä, sehän saattoi olla tuolle soittajalle ns one's in a life time kokemus
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
ennen homo miehet skodas toisiaan kisahallin-stadikka alueella.NeroKatti kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 11:44 pm***Kumisilmä kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:46 am Hyvä että jotkut saa ei oo minulta pois.
Oon niin kokenut mies etten oo joutunu koskaan soittelee medialle tyyliin hei media haloo minä näin ku ihmiset paneskeli ne tais harrastaa seksiä enpä jäänyt pilkille![]()
Mene ja tiedä, sehän saattoi olla tuolle soittajalle ns one's in a life time kokemus![]()
olin joku 20 vuotias ku pääsin putkasta ja lähdin huojuu steissin suuntaan.
mun kylkeen liimautu vanhus joka kyseli huolissaan mun vointia jne....se halus auttaa semmonen kuivunut pieni käppänä.krapula hirvee sain määkästyä ja ukkohan roudas mut laatu raflaan.se oli siellä kantis ku kaikki tuli sille juttelee ja halii.
tarjos mulle 5 tuoppia ja pari lonkeroo mut ei juonut itse mitään.
tiesin et kohta se pyytää kotiinsa jne...ni sanoin et soon moro laku lähtee koisii.
ukko kätteli kehu mua ja sanoi et haluaa aina auttaa katupoikia.
se ukko oli suomen kovin nyrkkeilijä ikinä.

Antifa Free Palestina