Apua koiran käytöksen tulkintaan tarvittais

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Eristäminen pimeään tilaan rauhoittaa koiraa (ellei pelkää pimeää tai ole ahtaanpaikan kammoa). Pimeään huoneeseen vaikkapa radion kanssa saattaa auttaa.

Yhdyn edellisiin, että koira seuraa ihmisen eleitä ja ilmeitä. Kun itse on aivan rauhallisena eikä välitä paikasta sen kummemmin niin koirakin jossain vaiheessa ymmärtää, ettei tämä paikka sen kummempi ole. Pääsimme uutena vuotena kokeilemaan kaikkea näitä kun koira pelkäsi raketteja, olimme itse ihan kuin ei mitään ja annoimme koiran olla pimeässä huoneessa jossa soi musiikki. Pian se jopa nukkuikin ihan rauhallisena. =)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

No mut en mä kyllä 8 tuntia sitä koiraa katsellut enkä ehtinyt hermoilemaan. Välillä se oli pitkiäkin aikoja jossain sohvalla läähättämässä eikä koko ajan mun kanssa. Piti tehdä ihan normaalit työt joten en mä missään kauheassa tunnelatingissa niitä hommia tehnyt koko iltaa. En usko, että se nyt minusta johtuu tuo käytös.
Vastaa Viestiin