Sivilisääty

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
LAWoman
Christopher Lorenzo

Re: Sivilisääty

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Eli meitä on joka lähtöön, ei voida tämän perusteella laitta murha.infolaisia mihinkään profiiliin :mrgreen:
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Sinkku at the moment.

Ei mitään pitkiä suhteita takana mutta pari lyhyempää kuitenkin. Varmaan itselläkin kyse jostakin sitoutumiseen liittyvästä ongelmasta koska aika pitkälti omasta syystä mitään pitempiaikaistakaan ei ole vielä päässyt syntymään. Näin 35 wuotiaana pitäisi kuitenkin varmaan jo sitä sitoutumistakin alkaa harkita.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Avoliitossa reilu vuosi oltu. Suhdetta takana melkein 2v ja tuloksena nyt 5kk tytär!! Koti hiiri :D
Life. It´s just fucking thing after nother...
Antarktis
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

Lady Willows kirjoitti:Kerran eronnut avioliitosta, kerran avoliitosta, molemmat pitkäaikaisia. Nyt kolmannessa pitkäaikaisessa suhteessani, joka on erinomainen, mutta sitoutumiskammoisena en halua enää yhteen asumaan vaikka joka päivä ollaan yhdessä. Kyllä on hienoa olla kun on kuitenkin oma koti, jonne voi mennä jos alkaa ahdistaa ja jossa voi joka päivä olla ihan omassa rauhassaan.

Ehkä olen outo. Kaikki ympärillä ainakin pyrkivät yhteen asumaan heti kun edellisestä ote irtoaa.
Mutta tuohan on tosi fiksu asenne asiaan; Juurikin tässä avioeroa tekevän ystävän kanssa puhuttiin tuosta, että miks ihmisillä on niin kiire muuttaa yhteen. Pysyy suhdekkin varmasti "tuoreempana" kun molemmilla on omat tukikohdat joissa hengähtää... Itse en oo koskaan asunut kenenkään kanssa yhdessä, eikä se kyllä välttämättä mun juttu oliskaan.

Niin ja sinkku siis olen, toki toivon että ihanainen prinssi valkealla ratsullaan joskus saapuisi...
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Huolimatta siitä, että villiä sinkkuelämää elin ja rakastin tätä elämäntyyliä yli kaiken sitä ollaan nyt suhteessa... en edelleenkä tajua miten ***vetissä näin pääsi käymään. :shock:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

VoDKa kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:^ saaanko esittää kysymyksen? :roll:
Montako vuotta/vuosikymmentä olet juonut vain kahvia ja vielä vinkuvassa seurassa? ;)
Vajaa kymmenen.
Huh :) on siis vielä toivoa, että joku sinunkin viereen käpertyy joku joka ei vingu ja on muutenkin vain mukava, ihana ja aina tarpeellinen. ;)
..olisi nimittäin sääli, jos noin hyvä tyyppi menisi hukkaan. 8)
Nuotio & Äreät Tiput
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Sinkku olen aina ollut :)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Huolimatta siitä, että villiä sinkkuelämää elin ja rakastin tätä elämäntyyliä yli kaiken sitä ollaan nyt suhteessa... en edelleenkä tajua miten ***vetissä näin pääsi käymään. :shock:
Yksinkertaista, rakas Watson: kyllästyit villiin sinkkuelämään. Niin monet ovat tehneet, kuten monet ovat kyllästyneet parisuhde-elämään. Aikansa kutakin, sano monen akan mies. :wink:
Nothing is quite what it seems
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Naimisissa. Kohta tulee huimat 4 vuotta täyteen. Ei aiempia mainittavia suhteita.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Nooruska
Michael Knight

Maybrick kirjoitti:
Yksinkertaista, rakas Watson: kyllästyit villiin sinkkuelämään. Niin monet ovat tehneet, kuten monet ovat kyllästyneet parisuhde-elämään. Aikansa kutakin, sano monen akan mies. :wink:
Kiitos rakas Sherlock, mutta kaipaan todellakin sitä yliampuvaa sähläystä ja kaiken liikkuvan...kröhöm.
Mutta silti en niin paljoa. Tässä on hyvä näin. :)
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Kihloissa! 10 vuotta naimisissa, erosin, olin poikamies 12h ja löysin (?) uuden ja taas kihloissa 6kk... saas nähdä kuinka käy!!!!!
Jag har talat :)
Nooruska
Michael Knight

12 h...aika hyvin, kone! :D
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Nooruska kirjoitti:
Maybrick kirjoitti:
Kiitos rakas Sherlock, mutta kaipaan todellakin sitä yliampuvaa sähläystä ja kaiken liikkuvan...kröhöm.
Mutta silti en niin paljoa. Tässä on hyvä näin. :)
En kyllä tajua mitä villiä tässä sinkkuudessa on. :? Ehkä ymmärtäisin jos olisin joskus ollut parisuhteessa. Tai jos minulla olisi tapana harrastaa irtosuhteita...
mardy
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja mardy »

Kihloissa. Seurustellut jo yli 10v - eli eka ja toivottavasti vika suhde.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Norsula kirjoitti:
En kyllä tajua mitä villiä tässä sinkkuudessa on. :? Ehkä ymmärtäisin jos olisin joskus ollut parisuhteessa. Tai jos minulla olisi tapana harrastaa irtosuhteita...
Ei siinä välttämättä mitään villiä ole. Mutta Nooruskan sinkkuus lie ollut villiä, kuten hän itse kertoo. Itse en ajoittain muuta kaipais kuin rauhallista sinkkuutta 8)
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin