Rikosten ympäröimiä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
PanCamO
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

yks lähisukulainen oli sekaantunut huumebisneksiin.. kävi lopulta huonosti :cry:
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

No eipä sitä rikollisella ja hänen tekemisillään oikeen tuppaa olemaan loppupeleissa huippu "loppu"... Harvemmin asiat päätyy hyvin...
PanCamO
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

Mother_North kirjoitti:No eipä sitä rikollisella ja hänen tekemisillään oikeen tuppaa olemaan loppupeleissa huippu "loppu"... Harvemmin asiat päätyy hyvin...

niinhän se on.. ken leikkiin ryhtyy niin sen kestäköön :? vaikka itse jokainen ratkaisunsa elämässään tekee niin onhan se sääli..
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

olen ollut töissä paikoissa, joiden kautta tunnen ja tiedän kaikenlaista. se siitä..ai niin ja kerran kännipäissäni lähden kaverin kanssa niille ryypiskelemään, kaverin mies juotti ensiksi kaverini(joka oli siis miehen tyttöystävä) tajuttomaksi ja sen jälkeen yritti raiskata minut. kolmen promillen kuoseissa kuitenkin tirvaisin sitä polvella..no u know...ja juoksin minkä jaloistani pääsin. olin juuri alkanut seurustella nykyisen mieheni kanssa ja siinä raivossa olikin pitelemistä, kun olin selvinnyt ja kerroin mitä oli tapahtunut. mieheni alkaa sauhuta vieläkin, jos kyseinen kundi osuu näkökenttään, vaikka on muuten maailman leppoisin tyyppi.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

mulle ei ole sattunut, ei sitten mitään. Eikä sen puoleen lähipiirissänikään. Sen verran kuivaa porukkaa suku, mutta kieroa, että ehkä kirjanpitorikoksiin ja muihin sen tyyppisiin enemmän taipumuksia :P . No, pari pahoinpitelykeissiä on ollut, mutta ei niistä sen enempää... Aika hyvin kyllä, kun en edes oikeastaan tunne mitään rötöstelijöitä, toki muutaman omalta kotokunnalta etäisesti, mutta lähipiiristä ei löydy linnassakäyneitä tai muitakaan.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Olen saanut turpaan varmasti kymmeniä kertoja, joskus enemmän, joskus vähemmän. Koulussa, kotona, kaupungilla, koulumatkalla...

Henkisen väkivallan uhri olen myös, jee!

Olen ollut epäiltynä seuraavaksi kouluampujaksi.

Minulta on varastettu useaan eri otteeseen tavaraa, tuntemattomien ja tuttujen toimesta.

Asuntooni on murtauduttu ja minut on samassa yhteydessä uhattu tappaa.

Minua on uhkailtu puukolla.

Ja aseella.

Ei mitään maatakaatavaa siis täälläkään. :?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Enpä ole tullut joutuneeksi rikoksen kohteeksi onneksi...eikä kriminaaleja myöskään ole kuulunut tai kuulu lähipiiriini. Täytyy koputtaa puuta ja toivoa, että saan jatkossakin elää rikoksetonta elämää 8)

edit: aina löytyy typoja, vaikka kuinka muka tarkistan :roll:
jackal
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja jackal »

Pahoinpitelyn uhri olen, tosin ihan syystäkin välillä.
Lähisuku on jonkun verran linnassa istunut.
Ampuma ja terä-aseilla on uhattu useaan otteeseen.
Kyllä minut keskipohjanmaan poliisit tunnistavat, ehkä jopa syystäkin.
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"
YBJ
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja YBJ »

Epäiltynä, pidätettynä, vangittuna ja/tai tuomittuna oon ollu kaikenlaisesta alkaen jostai näpistelystä päätyen tapon yrityksiin. Vankilassa pari kertaa. Kaveripiiri tekee jatkuvasti rikoksia (itehän en myönnä mitää) ja suuri osa on ollut linnassa tai on tälläki hetkellä.
Its better to be dead and cool than alive and uncool -Harley Davidson
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Edesmennyt setäni on ollut linnassa, mistä sen tarkemmin en tiedä. Isänikin on harjoittanut jotain hiukan rikollista toimintaa ja häneltä on huijattu kymmeniä ellei satoja tuhansia.
Olen kuljettanut teräasetta paikassa, jossa ei olisi saanut (koulussa. Jäin kiinni.)
Olen syönyt kaupassa irtokarkkeja ja antanut väärät henkilötiedot kiinni jäätyäni. (Päädyin poliisiasemalle tuolloin.) Olen pöllinyt koulusta vihkoja, kyniä, kirjoja ja kankaanpalasia. Näpistin ala-asteen lopussa varmaan 50 tikkaria opettajaltani, jos se on rikos.
Minut on uhattu tappaa ja mielestäni minua on yllytetty itsemurhaan. Toki samoin uhkailin luokkatovereitani eka luokalla varmaan joka viikko.
Minua on kuristettu, paiskottu seiniin, päätäni on hakattu pöydänjalkaan jne. Jotain pientä minultakin on viety, jotkut ovat esiintyneet minuna ja minäkin jonakin muina.

Olen myynyt (0,30-1,50 hintaan) alaikäisille savukkeita. Täysi-ikäiset ovat useinkin mankuneet minulta seksiä, mutta en tiedä onko se rikos, kun en ole antanut.

Minua on "vakavasti" epäilty kouluampujaksi.

Ei kummoisia siis. Mutta onneksi olen sen verran nuori, että ehdin vielä tehdä vaikka mitä.

Nyt tuli mieleen, että vaarini käytti myös huumeita. Saattaa olla, että tämä on vain mielikuvitukseni tuotosta, mutta minulla on jonkinlainen mielikuva, että hän olisi myös viljellyt jotain hamppua. (Ukko delasi melkein 40 vuotta sitten, enkä kehtaa kysyä keltään asian laitaa.)
Viimeksi muokannut Valoviikate, Ti Joulu 30, 2008 8:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Minun ainoa rikokseni, josta on jääty kiinni ja tuomittu, oli 1.9 promillen rattijuopumus elokuussa 1991 ja siitä tuli puolen vuoden hyllytys ynnä puolentoista vuoden ehdollista.

Ja ehkä jopa viidennes minun kaveripiiristäni on moniongelmaisia pikkunilkkejä. Sen sijaan todella isot venkulat eivät kuulu kaveripiiriini, vaikka heidän kanssaan on toki bailattu ja juteltu joissakin illanistujaisissa.
Joskus jotkut rautatie- ja bussiasemilla heiluvat avohoitopotilaat mankuivat rahaa ja savukkeita minulta todella inhottavalla tavalla.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Valoviikate kirjoitti:Olen kuljettanut teräasetta paikassa, jossa ei olisi saanut (koulussa. Jäin kiinni.)
Niin minäkin. En jäänyt kiinni.

Tenavana ja vielä teininäkin sain nokkaani niin fyysisesti kuin henkisestikin ihan koko loppuelämäni tarpeiksi. Samoihin aikoihin olin osallisena jutussa, josta vaikeneminen kaduttaa vieläkin.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

yksi sukulainen on pedofiili, tästä ollaankin oltu kyseisen paikkakunnan sosiaalihuoltoon yhteyksissä mutta vankilaan sitä miestä ei ole saatu. kaksi kertaa olen saanut sakot kannabiksen hallussapidosta. mun asuntoon on murtauduttu kun olen ollut itse paikalla. mua on epäilty kettutarhaiskusta jossa en ollut mukana. tutut on tehny itsemurhia. teininä olen näpistellyt. hmm, mitähän vielä.. kerran oon istunu autossa kun sen lasit on hajotettu kivellä ulkoapäin. muutamaa humalaisten painimista oon ollu todistamassa. aika normi meininkiä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Sterling
Hetty Wainthropp

Re: Rikosten ympäröimiä?

Viesti Kirjoittaja Sterling »

[quote="Ailar"]Kuinka moni teistä on joutunut rikoksen uhriksi?
Kuinka monen lähipiirissä on tapahtunut rikoksia?
Moniko ei ole koskaan ollut kosketuksissa rikoksiin, lukuunottamatta median esilletuomia "keissejä"?

-Pienoispistoolilla ammuttu asuntoon jossa oleskelin.Kohde minä :roll:
Syy ei selvinnyt koskaan.

Muut rikokset joiden kanssa jollain lailla ollut kosketuksissa lähinnä lieviä pahoinpitelyitä.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kaverin isä kuoli kun jäi auton alle
Toisen kaverin isä vammautui lopullisesti tappelussa
Taksikuski yritti raiskata yhden kaverin ja tää sama kaveri myös päätyi sairaalaan erään baarireissun päätteeksi koska oli lähtenyt jonkun jätkän mukaan joka oli täys hullu. Kaveri pääsi pakoon mutta jätkä ehti hakata luita paskaksi jo ym.
Mieheni 2 serkkua on istuneet kymmeniä kertoja. Toinen on tappanutkin ja toinen vaan varastellut.
Kahdessa työpaikassa työntekijä on tehnyt itsemurhan.
Miehen ex- kaveri tappoi vahingossa miehen koska tää mies kävi kimppuun ja kaverin puolustauduttua hyökkääjä kaatui katukivetykseen ja kuoli.
Vastaa Viestiin