Rikosten ympäröimiä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Ailar
Jessica Fletcher

Rikosten ympäröimiä?

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kuinka moni teistä on joutunut rikoksen uhriksi?
Kuinka monen lähipiirissä on tapahtunut rikoksia?
Moniko ei ole koskaan ollut kosketuksissa rikoksiin, lukuunottamatta median esilletuomia "keissejä"?

Omat tietoni:
-Poikani joutui silmittömän pahoinpitelyn uhriksi satunnaisesti. Selvisi hengissä.
- Enoni tapettiin Turussa tuntemattoman toimesta
- Itse jouduin rattijuopon yliajamaksi lapsena
Bombay
Adrian Monk

Re: Rikosten ympäröimiä?

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ailar kirjoitti:Kuinka moni teistä on joutunut rikoksen uhriksi?
Kuinka monen lähipiirissä on tapahtunut rikoksia?
Moniko ei ole koskaan ollut kosketuksissa rikoksiin, lukuunottamatta median esilletuomia "keissejä"?
-Teininä on joskus tullu saatua turpaan.
-Polkupyörä on varastettu :D
-Perhetuttujen tyttö tapettiin (siitä taitaapi ollakkin jo topic täällä).
-Entinen työkaveri puukotettiin kännisen tilttauksen jälkeen hengiltä.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Itse sain puukosta lukioikaisena kun menin eraaseen episodiin valiin(en tasmenna episodin yksityiskohtia). Alunperin minulla ei ollut mitaan tekemista asian kanssa vaan eskaloitunut tilanne oli jo alkanut kun saavuin paikalle.

Tuli ns. ilmarinta eli puukko puhkaisi oikean keuhkon en-tieda-mika-osa kun en tunne laaketieteen termistoa.

Vietin kaksi viikkoa sairaalassa. Kiva juttu, joka opetti paljon. No, olin 18v, joten mitapa elamasta tiesin......

Eras lahipiiriini kuuluva nainen on raiskattu vakivaltaisesti. Tama raiskattu henkilo syo viela tanakin paivana erinaisia laakkeita, koska ei koskaan henkisesti toipunut tapahtumasta. Tekija paasi ehdonalaisella, koska oli ensikertalainen.

EDIT: lisataan tuohon raiskaustapaukseen irvokas yksityiskohta. Se tapahtui 70-luvulla. Raiskattu oli 16v, tekija 17v. Nyt seuraa se irvokas osa: kun laakari tutki lahipiiriini kuuluvan henkilon, han kysyi:" Miksi nain tapahtui?". Laakari vastasi: " Mitas lahdit sen miehen mukaan". :shock: Kyseisella vuosikymmenella ei oltu keksitty viela kriisiapua sellaisena kuin se tana paivana on.Eika myoskaan nakojaan laakareita koulutettu miten raiskauksen uhria kohdellaan.
---------
Allekirjoitus.
groot
Andy Sipowich NYPD

Itse sain puukosta lukioikaisena kun menin eraaseen episodiin valiin(en tasmenna episodin yksityiskohtia). Alunperin minulla ei ollut mitaan tekemista asian kanssa vaan eskaloitunut tilanne oli jo alkanut kun saavuin paikalle.

Tuli ns. ilmarinta eli puukko puhkaisi oikean keuhkon en-tieda-mika-osa kun en tunne laaketieteen termistoa.

Vietin kaksi viikkoa sairaalassa. Kiva juttu, joka opetti paljon. No, olin 18v, joten mitapa elamasta tiesin......

Eras lahipiiriini kuuluva nainen on raiskattu vakivaltaisesti. Tama raiskattu henkilo syo viela tanakin paivana erinaisia laakkeita, koska ei koskaan henkisesti toipunut tapahtumasta. Tekija paasi ehdonalaisella, koska oli ensikertalainen.

EDIT: lisataan tuohon raiskaustapaukseen irvokas yksityiskohta. Se tapahtui 70-luvulla. Raiskattu oli 16v, tekija 17v. Nyt seuraa se irvokas osa: kun laakari tutki lahipiiriini kuuluvan henkilon, raiskauksen uhri kysyi:" Miksi nain tapahtui?". Laakari vastasi: " Mitas lahdit sen miehen mukaan". :shock: Kyseisella vuosikymmenella ei oltu keksitty viela kriisiapua sellaisena kuin se tana paivana on.Eika myoskaan nakojaan laakareita koulutettu miten raiskauksen uhria kohdellaan.
---------
Allekirjoitus.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Elän ruusunpunaisessa maailmassa. Ikänä ei oo itselle tai lähipiirille tapahtunut mitään rikollista eikä suvussakaan taida olla ees yhden yhtä kriminaalia :oops: :D
Siksi kai täällä pitää palloillakin kun itsellä on niin tasaista ja tylsää :roll:
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Suvussani on useampia vankilassa olleita, osa vähemmän ja osa pidemmän aikaa, mutta ei ole ketään tuomittu raiskauksista, murhista, tapoista, pedofiliasta tai muusta vastaavasta.

Lisäksi on mm. puukotuksen uhri, ym. vastaavaa. Minulle ei nyt pientä pahoinpitelyä pahempaa ole tapahtunut.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Valitettavasti en ole päässyt olematta kosketuksissa :cry: Aika pahankin rikoksen kohteeksi joutunut itse ja eräs läheinen vielä pahemman :cry: Mutta ei täällä lannistuta, vaikka kiusallaankin porskutan eteenpäin :twisted:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Paras ystäväni on raiskattu oman huoneensa vessassa hotellin työntekijän toimesta ystäväni pienen tytön nukkuessa viereisessä huoneessa.

Nuoruuden kaveripiirini on linnassa 99% huumeista, tapoista jne.

Tunnen motskarijengiläisiä, tosin en tiedä heidän tekosiaan. (kaipa jotain ovat tehneet)

Olen saanut penikkana "turpiin" . :lol:

Olen ollut kuulusteluissa varastetun tupakan hallussa pidosta. :nauruunkuolio:
groot
Andy Sipowich NYPD

Loka kirjoitti:Paras ystäväni on raiskattu oman huoneensa vessassa hotellin työntekijän toimesta ystäväni pienen tytön nukkuessa viereisessä huoneessa.

Nuoruuden kaveripiirini on linnassa 99% huumeista, tapoista jne.

Tunnen motskarijengiläisiä, tosin en tiedä heidän tekosiaan. (kaipa jotain ovat tehneet)

Olen saanut penikkana "turpiin" . :lol:

Olen ollut kuulusteluissa varastetun tupakan hallussa pidosta. :nauruunkuolio:
Tama on OT: musta on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan, etta meilla saattaa olla paljonkin yhteista ellet sitten ole hyva vedattaja........ :roll:
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

groot kirjoitti: Tama on OT: musta on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan, etta meilla saattaa olla paljonkin yhteista ellet sitten ole hyva vedattaja........ :roll:
:shock: Mitäkä meinaat?
groot
Andy Sipowich NYPD

Loka kirjoitti:
groot kirjoitti: Tama on OT: musta on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan, etta meilla saattaa olla paljonkin yhteista ellet sitten ole hyva vedattaja........ :roll:
:shock: Mitäkä meinaat?
OT: kokemuksissa ja ehka myos persoonallisuudessa. Mene ja tieda.
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

groot kirjoitti: OT: kokemuksissa ja ehka myos persoonallisuudessa. Mene ja tieda.
Väitätsä että mulla on skitsofrenia? :| :hehhehhee:

Ihan sinua varten pinkki väri.
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

Itse en ole joutunut rikoksen uhriksi eikä kukaan läheisistänikään (koputtaa puuta). No toki nuorena oli tappaluita joidenkin kanssa mutta aika tasapuolisesti niissä saatiin nokkiin :) , näitä taitaa mahtua lähes jokaisen elämään.
Nuoruusajan kavereista rikoksia on tehnyt varmasti 95%. Osa on linnassa, osa kuollut, en enää tiedäkkään kuinka pitkä rekisteri monilla on, sillä itse valitsin hieman eri polun.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Pienen väkivallan uhrina ja pyörä varastettu 2 kertaa.
What you do... Makes you who you are.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Tuppaahan nuita olemaan jne.. Hyvinkin ympäröityna ja turvallista on :lol:
Vastaa Viestiin