Sivu 106/110
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 10:22 pm
Kirjoittaja Bird
Wau, aikamoista panostusta. Alan varmaan kohta jo miettiä oletko Jassen multinikki.
Vaikuttaa siltä, että oot varsin tunnepitoisesti latautunut tästä aiheesta.
Jos ollaan tarkkoja, niin sun kirjoituksista näkyy myös, että esität väitteitä valehtelusta, vihjailet mt-ongelmista, nettiriippuvuudesta, yksinäisyydestä, sukupuoli-identiteetistä, kansallisuudesta ja jopa vaihtoehtoisesta sosiaalisesta todellisuudesta ynnä muusta.
Ei tällasessa ole kyse enää multinikki -epäilystä, vaan mustamaalaamisesta. Suuri osa siitä sun muusta jauhannasta taas on pitkälti vain spekulatiivista (SPEKUA), tunnepitoista ränttiä ja välillä aika aggressiivista ad hominemia.
Lisäksi sun kirjoituksista alkaa näkyä aika hyvin myös vahvistusharha. Tulkitset kaikki poimimas havainnot samaa johtopäätöstä tukemaan.
Pakko silti tosta autisti -kommentista vielä todeta, että imitoin "vitu autisti" -kommentilla palstan trollia. Sinähän et sitäkään tajunnut, koska et selvittänyt siitäkään asiasta tarpeeksi ja kaiken lisäksi erehdyit luulemaan, että kahden sanan perusteella voi tehdä johtopäätöksiä. Jos oikeasti tietäisit musta ja mun kommenteista jotain, niin olisit jo huomannut mm., että todellisuudessa mä suhtaudun autisteihin myönteisesti.
En kyllä tätä nyt jaksa enempää jatkaa, vaikka lisääkin analysoitavaa selvästi löytyy. Kukaties palaan tähän vielä myöhemmin – vaikka ihan vain osoittaakseni lisää sunkin ajattelun virheitä.
Kuiskaa Jasselle terveiset.

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 10:26 pm
Kirjoittaja Orge Gerwell
Orge Gerwell kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 8:08 pm
Totta turiset. Foorumilaisten vaan pitäisi lopettaa tuon kanssa painiminen ja ottaa se hyvänä viihteenä. Eikä niitä klikkejäkään tule jos ei kukaan hyppää kyytiin väittelemään.
En oikein ymmärrä miksi ihmiset jaksaa tuon kanssa taistella. Sehän on kuin seinille puhuisi ja kaiken lisäksi sinusta tulee autisti jos Buutsin kanssa väittelet. Tai siis ei "autisti", vaan "vitu autisti".
Toisin sanoen, minähän en itse käytä tuon kaltaisia alatyylisiä lapsellisuuksia koskaan. Fiksut kyllä huomaa, että tuossakin vaan viittasin Buutsin oksennukseen.
Jos on ihan pakko harrastaa tuota sekoilua, niin vähän nyt terävyyttä puuhasteluun. Hiukan on riman alta limboamista esittää tuollainen lainaus, ikäänkuin minä olisin haukkunut jotakuta autistiksi. Never. Ei kuulu tapoihin.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 10:32 pm
Kirjoittaja Orge Gerwell
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:22 pm
Pakko silti tosta autisti -kommentista vielä todeta, että imitoin "vitu autisti" -kommentilla palstan trollia. Sinähän et sitäkään tajunnut, koska et selvittänyt siitäkään asiasta tarpeeksi ja kaiken lisäksi erehdyit luulemaan, että kahden sanan perusteella voi tehdä johtopäätöksiä.
Näiden kahden kohdalla parodiahorisontti ylittyy joka ikinen kerta kun ne näppikseen tarttuvat.
Mutta miksi te jaksatte noiden kanssa painia? Poikkeuksellisen turhaa hommaa, sanoisin.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Su Kesä 14, 2026 10:40 pm
Kirjoittaja Oulun_Kungas
Osaatko snuffin, tai hasse tehdä samanlaista lonesjuccan ja slimanitan suhteen? Hienosti jauhotit kyllä roska-Kostin.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 12:27 pm
Kirjoittaja vastarannansääski
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:40 pm
Osaatko snuffin, tai hasse tehdä samanlaista lonesjuccan ja slimanitan suhteen? Hienosti jauhotit kyllä roska-Kostin.
Oot ollu kuukauden ilman banneja, ois jo aika mennä jäähylle.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 7:02 pm
Kirjoittaja Bird
Orge Gerwell kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:32 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:22 pm
Pakko silti tosta autisti -kommentista vielä todeta, että imitoin "vitu autisti" -kommentilla palstan trollia. Sinähän et sitäkään tajunnut, koska et selvittänyt siitäkään asiasta tarpeeksi ja kaiken lisäksi erehdyit luulemaan, että kahden sanan perusteella voi tehdä johtopäätöksiä.
Näiden kahden kohdalla parodiahorisontti ylittyy joka ikinen kerta kun ne näppikseen tarttuvat.
Mutta miksi te jaksatte noiden kanssa painia? Poikkeuksellisen turhaa hommaa, sanoisin.
Mulle sille on omanlaisensa viihdearvo, ihan hauskaa vastaillakin noihin välillä. Ei siinä kyllä yhtään mitään järkeä välttämättä ole.

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 7:11 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
Orge Gerwell kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:32 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:22 pm
Pakko silti tosta autisti -kommentista vielä todeta, että imitoin "vitu autisti" -kommentilla palstan trollia. Sinähän et sitäkään tajunnut, koska et selvittänyt siitäkään asiasta tarpeeksi ja kaiken lisäksi erehdyit luulemaan, että kahden sanan perusteella voi tehdä johtopäätöksiä.
Näiden kahden kohdalla parodiahorisontti ylittyy joka ikinen kerta kun ne näppikseen tarttuvat.
Mutta miksi te jaksatte noiden kanssa painia? Poikkeuksellisen turhaa hommaa, sanoisin.
Erittäin hyvä kysymys/toteamus! Jollain ilkikurisella tavalla siihen parodiaan haluaa itsekin osallistua, koska itselleni tuo noiden touhu on huumoria. Sitä en tosiaan tiedää ovatko ihan tosissaan vai eivät. HasseJasse saattaa olla jossain laitoksessakin. Turhaahan se on kyllä.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 7:37 pm
Kirjoittaja Oulun_Kungas
vastarannansääski kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 12:27 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:40 pm
Osaatko snuffin, tai hasse tehdä samanlaista lonesjuccan ja slimanitan suhteen? Hienosti jauhotit kyllä roska-Kostin.
Oot ollu kuukauden ilman banneja, ois jo aika mennä jäähylle.
Sulta ei oo hintti kysytty mitään.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ma Kesä 15, 2026 10:39 pm
Kirjoittaja JasseHames
snufkin kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 9:39 pm
Käytännössä ainoa aika päivästä jolloin Igor Sullivan ei aktiivisesti kirjoittele tänne viestejä on n. 02-08 eli suunnilleen se 6h mikä vähintään vaaditaan nukkumiseen.
Viittamasi kuva on muistaakseni syksyltä 2024. Sen antamia tietoja pitää vähän korjata sen verran, että pelkästään viestien kirjoitusajankohdista päätellen tuskin nukkuu nykyään edes keskimäärin kuutta tuntia vuorokaudessa. Esimerkki:
JasseHames kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:49 pm
2026-03-11_23:28 Bird
2026-03-11_23:36 Ross Sullivan
2026-03-11_23:38 Ross Sullivan
2026-03-11_23:45 Ross Sullivan
2026-03-11_23:49 Ross Sullivan
2026-03-12_00:03 Ross Sullivan
2026-03-12_00:08 Bird
2026-03-12_00:12 Ross Sullivan
2026-03-12_00:16 Ross Sullivan
2026-03-12_00:26 Ross Sullivan
2026-03-12_00:30 Ross Sullivan
2026-03-12_00:36 Bird
2026-03-12_00:50 Bird
2026-03-12_00:57 Bird
2026-03-12_01:02 Bird
2026-03-12_01:41 Bird
2026-03-12_01:56 Ross Sullivan
2026-03-12_02:00 Ross Sullivan
2026-03-12_02:10 Bird
2026-03-12_02:12 Bird
2026-03-12_05:59 Ross Sullivan
2026-03-12_06:03 Ross Sullivan
2026-03-12_06:06 Ross Sullivan
2026-03-12_06:15 Ross Sullivan
2026-03-12_06:23 Ross Sullivan
2026-03-12_06:26 Ross Sullivan
2026-03-12_07:58 Ross Sullivan
2026-03-12_07:59 Ross Sullivan
2026-03-12_08:00 Ross Sullivan
2026-03-12_09:34 Ross Sullivan
Toki tuo mielisairas idiootti voi väittää, että olen väärentänyt datan. Siinä tapauksessa olen varmaankin väärentänyt myös nämä viestit:
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 5#p1958595 (klo 02:00)
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 1#p1958611 (klo 05:59)
On täysin päivänselvä asia, että lahtelainen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen ja "Ross Sullivan" ovat yksi ja sama henkilö. Pidän melkein yhtä varmana, että on myös "Quorthon" ja "Bird" ovat "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonia.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 3:40 pm
Kirjoittaja Oulun_Kungas
JasseHames kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 10:39 pm
On täysin päivänselvä asia, että lahtelainen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen ja "Ross Sullivan" ovat yksi ja sama henkilö. Pidän melkein yhtä varmana, että on myös "Quorthon" ja "Bird" ovat "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonia.
se on 100%. Ei miljonäärin tarttis miettiä, että onko varaa lahjoittaa 1000€ Hesylle. sen sijaan roska-Kostin pitää ja ei ollut varaa nähtävästi.

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 5:00 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 3:40 pm
JasseHames kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 10:39 pm
On täysin päivänselvä asia, että lahtelainen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen ja "Ross Sullivan" ovat yksi ja sama henkilö. Pidän melkein yhtä varmana, että on myös "Quorthon" ja "Bird" ovat "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonia.
se on 100%. Ei miljonäärin tarttis miettiä, että onko varaa lahjoittaa 1000€ Hesylle. sen sijaan roska-Kostin pitää ja ei ollut varaa nähtävästi.
Tosin nöyrästi huomauttaisin, että en mä mietikään. Etenen vuosikellon mukaan kirjanpidon suhteen. Sittenhän jää nähtäväksi poistatko multinikkisi vai et.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 7:17 pm
Kirjoittaja Oulun_Kungas
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 5:00 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 3:40 pm
JasseHames kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 10:39 pm
On täysin päivänselvä asia, että lahtelainen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen ja "Ross Sullivan" ovat yksi ja sama henkilö. Pidän melkein yhtä varmana, että on myös "Quorthon" ja "Bird" ovat "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonia.
se on 100%. Ei miljonäärin tarttis miettiä, että onko varaa lahjoittaa 1000€ Hesylle. sen sijaan roska-Kostin pitää ja ei ollut varaa nähtävästi.
Tosin nöyrästi huomauttaisin, että en mä mietikään. Etenen vuosikellon mukaan kirjanpidon suhteen. Sittenhän jää nähtäväksi poistatko multinikkisi vai et.
Juujuu Kosti. Tiedäx, että epärehelliset ihmiset on tuomittu ikuiseen kadotuxeen? Hyvää matkaa.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 7:19 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 7:17 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 5:00 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 3:40 pm
se on 100%. Ei miljonäärin tarttis miettiä, että onko varaa lahjoittaa 1000€ Hesylle. sen sijaan roska-Kostin pitää ja ei ollut varaa nähtävästi.
Tosin nöyrästi huomauttaisin, että en mä mietikään. Etenen vuosikellon mukaan kirjanpidon suhteen. Sittenhän jää nähtäväksi poistatko multinikkisi vai et.
Juujuu Kosti. Tiedäx, että epärehelliset ihmiset on tuomittu ikuiseen kadotuxeen? Hyvää matkaa.
Se jää nähtäväksi poistatko multinikkisi, kuten lupasit. Haluan uskoa, että poistat.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:53 am
Kirjoittaja JanitaSlim

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 7:19 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 7:17 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 5:00 pm
Tosin nöyrästi huomauttaisin, että en mä mietikään. Etenen vuosikellon mukaan kirjanpidon suhteen. Sittenhän jää nähtäväksi poistatko multinikkisi vai et.
Juujuu Kosti. Tiedäx, että epärehelliset ihmiset on tuomittu ikuiseen kadotuxeen? Hyvää matkaa.
Se jää nähtäväksi poistatko multinikkisi, kuten lupasit. Haluan uskoa, että poistat.
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 10:16 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:40 pm
Osaatko snuffin, tai hasse tehdä samanlaista lonesjuccan ja slimanitan suhteen? Hienosti jauhotit kyllä roska-Kostin.
Haista sinä vittu vitu autisti.