Sirpa vs. muut

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

TimoTei

Viesti Kirjoittaja TimoTei »

Niinpä
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Mulla on sellainen tunne, että Sirpa kirjoittaa täällä nyt toisella nikillä. Lähes identtinen jorina jälkikäteisine korjaamisineen, aiheen vaihtaminen aina kun jää edellisestä väitteestään "kiinni", kaiken kaikkiaan samanlaista näennäistieteellistä jauhamista, paljon sivistyssanoja ja kiemuraista esitystä pitkälle viedyn teoretisoinnin kera, mutta varsin vähän asiaa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Vaadin tarkempia vihjeitä. Eteeni ei ainakaan ole osunut yhtään uutta kirjoittajaa, jonka teksti olisi Sirpan tyyliin niin äärimmäisen vaikeaselkoista :lol:
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

En halua paljastaa vielä epäiltyäni, tutkaillaan tarjontaa. Lähinnä kiinnostaa, onko kenelläkään muulla samanlaista tunnetta. Voihan kyseessä olla vain samantyyppinen kirjoittaja tai silkka oma vainoharhani.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Minä vähän katselin kanssa erästä kirjoittajaa, mutta hän osaa lainata, Sirpahan ei koskaan käyttänyt lainaustoimintoa. Ajattelin sen olevan todiste ja lopetin tarkemmat tutkimukset ja analyysit. :D

Mutta onhan hän voinut opetella...
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Aivan! Siinä kun odottelee nimimerkin hyväksymistä, on aikaa opetella mitä tahansa, vaikka lukemaan :lol:

Tosin, kekseliäisyyttähän ei voi oppia...
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Taidanpa tietää ketä tarkoitatte. Tyyli ainakin on aivan sama. :x
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

IIIIKKK!!!! Ei kai??? :wink:

Antakaa vinkkiä! Olen ollut vähän huonosti ''kuulolla'' viimeaikoina, enkä ole huomannut mitään.
Onko nikki uusi vai vanha? Ollut mahdollisesti ''kaksoispersoonakäytössä'' jo pitkään?
Jos niin sitten minullakin saattaa olla epäilykseni.... :shock:
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Mutta hei. Eikö 'kaksoiskansalaisuus' ole kiellettyä?

Taidanpa tietää jo täysin ketä tarkoitatte.

Uskokaa tai älkää, 'Sirpa' ilmestyy palstalle aivan lähi hetkinä kuittaamaan jotain, jotta ''salaisuus'' muka säilyisi.

Noloa :oops: ....etten ole tajunnut. Olen mennyt hänen lankaansa yv-tasolla.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Kyllä tyyli on hieman erilainen. Toisaalta yksityisviestien lähettäminen täsmäisi... Mikä on tuon nickin ensimmäinen kirjain?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Katjushka kirjoitti:Taidanpa tietää ketä tarkoitatte. Tyyli ainakin on aivan sama. :x
Hah! Kuinka ollakaan. Aamulla pohdin juuri samaa asiaa ja jotenkin olen samoilla linjoilla... :wink:
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Doctor Lecter

MissHolmes kirjoitti: Noloa :oops: ....etten ole tajunnut. Olen mennyt hänen lankaansa yv-tasolla.
No joko tajusit, että KENENKÄÄN kanssa, jota et oikeasti tunne EI KANNATA olla yv-väleissä.

Kyselyitä, uteluita, muka-toverillisia kädenojennuksia, nuolemista, kehumista... Kaikkea tulee aamusta iltaan, mutta kun 99 pros. niistä tunkee roskikseen, niin säilyy jokin ns. tolkku tässä hommassa.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Minulla ei ole kyllä hajuakaan Sirpan kaksoisolennosta.

Doc:lla on ihan oikeasti asiaa. Minäkin olen miettinyt mitä helvetti näiden yksityisviestien kanssa tekisi. Ketään ei saa laitettua estolistalle kun järjestälmässä ei näytä olevan kyseistä toimintoa. :?
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Doctor Lecter kirjoitti:
Kyselyitä, uteluita, muka-toverillisia kädenojennuksia, nuolemista, kehumista... Kaikkea tulee aamusta iltaan, mutta kun 99 pros. niistä tunkee roskikseen, niin säilyy jokin ns. tolkku tässä hommassa.
Mystistä mutta minulle tulee hyvin vähän viestejä, eh... Muutamia ruikutuksia ja aneluita tyylin muuttamisesta on tullut. Hyvin harvoille olen viestejä lähettänyt. Tosin Lecterille olen tietysti viestitellyt, mitä seikkaa nyt pahoittelen. :oops:
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Doctor Lecter

Marsalkka kirjoitti:Tosin Lecterille olen tietysti viestitellyt, mitä seikkaa nyt pahoittelen. :oops:
Ei syytä punastella eikä pahoitella. Esiinnyit siinä ihan reilusti omalla nikilläsi... Päinvastoin kuin muutama muu :roll:

Onkohan Sirpa Kylmissään tai Ky... Silmissään kun ei ole postaillut?
Vastaa Viestiin