Mikä ärsyttää tänään?
Ostamisen täydellinen mahdottomuus!
Mikä perkele siinä on, että JUURI se tietty tuote jota etsin, on AINA täydellisen mahdoton löytää? Mitä tahansa haen, oli se sitten ruokaa tai huonekaluja, myymälöissä nauretaan päin naamaa ja huudetaan autuaina eioota.
Nyt on haussa:
- painava peitto, joka on samalla paksu, pehmeä ja upottava, mutta kuitenkin viileä
Kuulemma mahdoton yhtälö, Stockmannin peitto-osastolla nauroivat. Saatana!
Mikä perkele siinä on, että JUURI se tietty tuote jota etsin, on AINA täydellisen mahdoton löytää? Mitä tahansa haen, oli se sitten ruokaa tai huonekaluja, myymälöissä nauretaan päin naamaa ja huudetaan autuaina eioota.
Nyt on haussa:
- painava peitto, joka on samalla paksu, pehmeä ja upottava, mutta kuitenkin viileä
Kuulemma mahdoton yhtälö, Stockmannin peitto-osastolla nauroivat. Saatana!
-
Katsa
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
hannibaali
- Alibin satunnaislukija
-
Kalessin
- Adrian Monk
*reps* onneksi joku muukin kuin pelkästään minä!Katsa kirjoitti:Nukahdin hiukset märkänä sohvalle ja nyt mulla on Hitler-kampaus. Onneksi ei kasvanut viiksiä.
mua tympäisee suunnattomasti se, että rintavarustukseni on niin kipeä etten jumalauta kykene edes yskimään ilman voivottelua!!!saati, että pystyisin nukkumaan mahallani!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Nyt vuodatan tämänkin tarinan tänne. Eli... Huoh...
Tyttöystävää ei enää löydy, 14. päivä olisi kokeita. Nyt joudun olemaan 2 viikkoa Lapissa, ja mitä täällä teen? Runkkaan, Nukun, Syön ja Luen. Aivan. Lisäksi tuosta nukkumisesta... Nukun vähintään 15h aina, jumalauta että on tylsää... Lisäksi nämä tyypit HUOLESTUIVAT täällä että mikä on kun en ulkona käy yms. Sitten kehtasi vielä sisko kysyä "ootko masentunu". Jee.
Onnistuin myös korvaani telomaan kinulla (eräänlainen raketti, pieni) jonka sytytyslanka paloikin hieman odotettua nopeammin. Jooh, ehdin heittää ihan vähän nii pamahti, korvissa humisi mukavasti ja lopunpäivää oli pääkipua, ja yöllä of course taas tinnitusta entistä lujempana. Ja jos joku ei tiedä mitä on tinnitus.. Se on eräänlaista piippausta korvissa, erittäin vittumaista välillä... Kiva ku yöllä yrittää nukkua...
Painoni jäivät kotiin, eikä ilman painoja jaksa kyllä yhtään into riittää treenaamiseen.
Asiaa ei yhtään ole auttanut se kun ihmettelin siskolleni mikä ihme mulla on korvassa tollanen kova, ihan niinku ois kivi korvalehden sisällä.. "sulla on kasvain! hihihi" tulee vastaukseksi. Piristävää joo.
...Miksi ees tulin tänne avautumaan -.-
No joo, hyvät jatkot kaikille, yritän tässä olla kannettavalla niin kauan kuin voin. Eli toisinsanoen 30min kunnes muut tulevat.
Tyttöystävää ei enää löydy, 14. päivä olisi kokeita. Nyt joudun olemaan 2 viikkoa Lapissa, ja mitä täällä teen? Runkkaan, Nukun, Syön ja Luen. Aivan. Lisäksi tuosta nukkumisesta... Nukun vähintään 15h aina, jumalauta että on tylsää... Lisäksi nämä tyypit HUOLESTUIVAT täällä että mikä on kun en ulkona käy yms. Sitten kehtasi vielä sisko kysyä "ootko masentunu". Jee.
Onnistuin myös korvaani telomaan kinulla (eräänlainen raketti, pieni) jonka sytytyslanka paloikin hieman odotettua nopeammin. Jooh, ehdin heittää ihan vähän nii pamahti, korvissa humisi mukavasti ja lopunpäivää oli pääkipua, ja yöllä of course taas tinnitusta entistä lujempana. Ja jos joku ei tiedä mitä on tinnitus.. Se on eräänlaista piippausta korvissa, erittäin vittumaista välillä... Kiva ku yöllä yrittää nukkua...
Painoni jäivät kotiin, eikä ilman painoja jaksa kyllä yhtään into riittää treenaamiseen.
Asiaa ei yhtään ole auttanut se kun ihmettelin siskolleni mikä ihme mulla on korvassa tollanen kova, ihan niinku ois kivi korvalehden sisällä.. "sulla on kasvain! hihihi" tulee vastaukseksi. Piristävää joo.
...Miksi ees tulin tänne avautumaan -.-
No joo, hyvät jatkot kaikille, yritän tässä olla kannettavalla niin kauan kuin voin. Eli toisinsanoen 30min kunnes muut tulevat.
What you do... Makes you who you are.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Pieniä on murheet tänään(-kin), mutta kerronpa silti.
Ottaa päähän, kun vaihdoin avatar-kuvan, eikä se näytä miltään noin pienenä
Jos oisin tajunnut etukäteen, että lopputulos on noin surkee, olisin pitänyt sen entisen.... (mistähän helkkarista mä löytäsin sen takas, pitää vissiin kaivella sata vanhaa sähköpostia...)
Ottaa päähän, kun vaihdoin avatar-kuvan, eikä se näytä miltään noin pienenä
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Katsa
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Kuulostaa kovasti siltä, että alat elämään niitä kriittisiä aikoja nyt! Se on sitten muutamia vuosia henkistä piinaa ja kärsimystä, mutta yleensä se menee ohi. Ainakin näin olen kuullut.DonHessu kirjoitti:Tajusin juuri miten säälittävä olen ja... Ja se huvittaa minua. Ehkä pitäisikin laittaa tämä "mikäilahduttaatänään" threadiin :/
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.