Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Maybrick
Perry Mason

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tuossa vähän ylempänä valitin hellettä. Niin muuttuu maailma ja ilmasto: Nyt valitan sitä tosiasiaa että mua on palellut jo kolmisen päivää ihan tolkuttomasti. Tiskaan käsitiskit mahd.kuumassa vedessä että lämpenisin edes vähän. Muita perheenjäseniä ei palele, mutta mua palelee katsella niitä lyhyissä housuissa ja hihattomissa paidoissa. :evil:
Nothing is quite what it seems
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Se että minun pitäisi olla Tamperkeleellä mutta kappas, sairastapauksen vuoksi jäi tämäkin tekemättä.
:evil: tähän yksi myhiö, sellainen joka hyräilee Yup:n Ihanaa elämää.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Maybrick
Perry Mason

Yleinen alakuloisuuden tunne. Kaikki tuntuu p..kalta. Tähän sopisi se Puolangalla järjestetyn pessimismi-festivaalin tunnuslause "Mitäpä se hyövyttää?"

Ote Puolangan kunnan nettisivuilta:
Kesätapahtumien joukkoon on tunkeutumassa kielteisten ja ikävien tuntemusten festivaali, pessimismi-tapahtuma. Puolangan kunnassa kehitelty synkkyysjuhla keräsi perjantaina ennätysyleisön.

Maan virallinen pessimistien pesä on kainuulainen Puolangan kunta. Kulttuuritoimi ja masennuksen ja ankeuden kylväjäaktivistit keräsivät kuntalaisilta kielteisiä arkipäivän kokemuksia. Niistä tehtiin musiikkia, runoja, näytelmä ja performansseja. 3 500 asukkaan kunnan johtolause onkin: "mitäpä se hyvejää".
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Tämä ei nyt oikeastaan ole vain tätäpäivää, mut mulle tuli tos muutama kuukaus sitten uusi hella joka on helkama turvaliesi??? Tuo hella sit itse päättää esim. kauanko perunat voi kiehua. 10min ja sit sammuu. Taas uudelleen päälle ja se 10min. ja sammuu, keitä sit siinä :shock:
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^osta tiimarista sellasia liikkuvia, liimattavia askartelusilmiä ja lätkäset hellan kylkeen. kaikki "itseajattelevat" kodinkoneet on silmänsä ansainnu. mä oon lätkiny noita jo kahvinkeittimeen, imuriin, stereoihin, jne.. korostaa ikäänkuin sitä niiden omaa "persoonaa" :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
PrideFC
Susikoski

Viesti Kirjoittaja PrideFC »

Rahat meni, yöunet myös tytön takia. Yritti se sanoa ettei se musta pidä mutta minkä mahtaa ku ei vaan tajua heti :D

Nooh, kohti huomista vaan... Tai jotaki sinnepäin
Pride Fighting Championship (1997-2007) R.I.P
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

v-a-45 kirjoitti:Tämä ei nyt oikeastaan ole vain tätäpäivää, mut mulle tuli tos muutama kuukaus sitten uusi hella joka on helkama turvaliesi??? Tuo hella sit itse päättää esim. kauanko perunat voi kiehua. 10min ja sit sammuu. Taas uudelleen päälle ja se 10min. ja sammuu, keitä sit siinä :shock:
Syöt sitten tästä eteenpäin pikamakaroonia ja 10 minuutin munia :D

Mua nyt ketuttaa hieman se, että juutuin minfoon ja poltin rieskat :evil: ...no onneksi oli kaksi pellillistä, että jos tuon toisen nyt muistan kohta ottaa uunista poies :D
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Neiti Etsivä kirjoitti:Mua nyt ketuttaa hieman se, että juutuin minfoon ja poltin rieskat :evil: ...no onneksi oli kaksi pellillistä, että jos tuon toisen nyt muistan kohta ottaa uunista poies :D
Muistitko? :D
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Jep :mrgreen: Ja nyt kahville ja maistamaan, että mitä sitä tuli taas tehtyä :D
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Copy
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Copy »

Insomnia, 3pv nukkumatta. Tähän saisi 2kpl a4 kokoista itkuvirttä jos alkaisi oikein kunnolla avautumaan, jätetään kuitenkin tällä erää pois. Netti katkeilee kanssa, prkl Elisa.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kyllä mua kans ärsyttää...työ. Huominen lento ja se, että näen miestäni about jouluna, hiihtolomalla ja nyt en edes kesällä...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
elisa_day
Jack Bauer

Copy kirjoitti:Netti katkeilee kanssa, prkl Elisa.
No ei kait se minun vikani ole :lol:
Copy
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Copy »

elisa_day.
No ei kait se minun vikani ole :lol:
Sinullekko olen aina raivonnut kun olen soittanut kyseiselle Elisalle :D
elisa_day
Jack Bauer

Copy kirjoitti:Sinullekko olen aina raivonnut kun olen soittanut kyseiselle Elisalle :D
Kyllä. Kieltämättä olen vähän ihmetellyt sitä aina :roll: :lol:
Maybrick
Perry Mason

Ärsyttää, kun alkaa tuntua pahasti siltä että kesä loppuu kesken. Tunteeseen ei ole mitään varsinaista syytä, se vain on.
Lukittu