(allevtm)Tara kirjoitti: 0:54 Epäilty: Kuuleksä ku mun mieheni huutaa?
0:56 Uhri: (napsahdus) Öhh (kolahdus) Ähh.
0:59 Epäilty: Meni, lähtikse mies jo?
1:01 Uhri: Aargh (erittäin voimakas karjaisu).
Epäilty: (hengittää raskaasti puhelimeen)
1:06 Uhri: (Sanoo joko "äihh" tai "häivy") (käheä rääkäisy) (laahaava ääni). Äähh, auuh (voimakkaita valitushuutoja).
1:12 Epäilty: Onks joku tulossa jo? A ei saanut vastausta.
1:15 Uhri: Öh.
Uhri: ...auto.
Uhri: Oh. Eih.
1:25 Uhri: Hälytyys...tule(e) tänne apuun.
1:34 (Tallennuksessa tyhjä kohta kahden sekunnin ajan) A yritti tai/ja luulee sulkevansa puhelimen.
1:36 Epäilty: Hei mun täytyy ny (huutaa lastaan).
Auer ei saanut vastauksia kysymyksiinsä mitä häkeen asti kuuluu, olipa linja auki ja häkehenkilö poissa tai sitten linja hetken aikaa 'katki' - Auer ei voinut tietää oliko linja auki vai poikki kun hän lähti tonne. Aikaa päätökseen tekoon ei juuri ollut, joten piti vain toimia.
Auerin ensimmäinen kysymys lähtiks se mies on hieman vinksallaan, koska jos talossa on tappaja, eikä Jukka selvästikään ole vielä kuollut vaan pyytää apua, niin miksi olettaa että hyökkäys olisikin jo ohitse..*raaps*.
-Selkeesti A tuossa tietää että linja on auki, koska sanoo häkeen: "Hei mun täytyy ny ..."
-0:56 A kuuntelee kolahduksia ja puhuu miettien "Meni, lähtikse mies jo", eli luuli kolahduksista että ulkopuolinen poistui. Mutta kohta J erittäin voimakkaasti karjuu ja A reagoi tähän pitkään kestävällä raskaalla hengityksellä.