Saunamökissä majaillut mies

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
JasseHames
Perry Mason

Re: Saunamökissä majaillut mies

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon kirjoitti: Su Elo 10, 2025 10:18 am
JasseHames kirjoitti: Su Elo 10, 2025 12:46 am
Quorthon kirjoitti: La Elo 09, 2025 11:01 pm Tästähän oli olemassa jonkun todistajankin lausuma, että yöllä tuli moottoripyörän käynnistämisen ääni. Muistaakseni. Se sopisi aika hyvin yhteen oman olettamani kanssa. Samoin kuin Nissen: "Ajoinko minä moottoripyörällä lepikkoon?" kommentti.
Oikeudessa sitten voidaan kyseenalaistaa, mistä moottoriajoneuvosta mahdollinen ääni on peräisin ja onko Gustafsson ajanut tällä moottoriajoneuvolla. Oikeudessa ei voi vedota vain siihen, että Lauttasaaren tai Ullanlinnan golfkerhon kunnianjäsenet ovat snapsipäissään tällaisen käsityksen jostakin saaneet. "Ei vastalauseita, koirat!"
Kiitos tästäkin, oli oikeasti hauska viesti. Tai sitten olen vaan krapulassa.
Näin arvelinkin, ettei sinulla ole mahdollisen moottoriajoneuvon äänen aiheuttajasta, sijainnista ja ajajasta mitään muuta näyttöä kuin humalatila ja kohtuullisen pakkomielteinen vahvistusharha Gustafssonin syyllisyydestä.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Quorthon
Adrian Monk

Re: Saunamökissä majaillut mies

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

JasseHames kirjoitti: Su Elo 10, 2025 2:37 pm
Quorthon kirjoitti: Su Elo 10, 2025 10:18 am
JasseHames kirjoitti: Su Elo 10, 2025 12:46 am

Oikeudessa sitten voidaan kyseenalaistaa, mistä moottoriajoneuvosta mahdollinen ääni on peräisin ja onko Gustafsson ajanut tällä moottoriajoneuvolla. Oikeudessa ei voi vedota vain siihen, että Lauttasaaren tai Ullanlinnan golfkerhon kunnianjäsenet ovat snapsipäissään tällaisen käsityksen jostakin saaneet. "Ei vastalauseita, koirat!"
Kiitos tästäkin, oli oikeasti hauska viesti. Tai sitten olen vaan krapulassa.
Näin arvelinkin, ettei sinulla ole mahdollisen moottoriajoneuvon äänen aiheuttajasta, sijainnista ja ajajasta mitään muuta näyttöä kuin humalatila ja kohtuullisen pakkomielteinen vahvistusharha Gustafssonin syyllisyydestä.
Lopeta nyt jo se kolmoismurhaajan hyysääminen, Äiti Teresan muumio kääntyilee haudassaan joka kerta kun teet niin.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser