Kolme lasta löytyi kurkut viillettyinä auki Ranskassa

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Kolme lasta löytyi kurkut viillettyinä auki Ranskassa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Islam on siitä kummallinen "rauhanuskonto" että se sallii oman jälkikasvunsa murhaamisen rangaistuksetta.
Kaulan katkominen opetetaan jo lapsille, jotka teurastavat rikollisiksi tuomittuja tylsin veitsin.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Wagner kirjoitti:Islam on siitä kummallinen "rauhanuskonto" että se sallii oman jälkikasvunsa murhaamisen rangaistuksetta.
Missä näin kerrotaan?

Hyväksyykö se itsemurhan?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Marsalkka kirjoitti:Hyväksyykö se itsemurhan?
Hieman sivuraiteelle hypäten kysäisen samalla, onko pommin kantaminen mukanaan ja itsensä räjäyttäminen keskellä väkijoukkoa laskettavaksi itsemurhaksi? Toki siitä ei tässä tapauksessa ollut kyse, mutta nyt kun aiheeseen ollaan menty, niin joku aiheesta enemmän tietävä voisi valaista.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Anonyymi pseudonyymi
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Anonyymi pseudonyymi »

VoDKa kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Hyväksyykö se itsemurhan?
Hieman sivuraiteelle hypäten kysäisen samalla, onko pommin kantaminen mukanaan ja itsensä räjäyttäminen keskellä väkijoukkoa laskettavaksi itsemurhaksi? Toki siitä ei tässä tapauksessa ollut kyse, mutta nyt kun aiheeseen ollaan menty, niin joku aiheesta enemmän tietävä voisi valaista.
Tuossa kirjassa selitetään mm. assassiinien itsemurhaterroristikultin synty ja toiminta. Sen sortin itsemurhapommittajaa koulutetaan pitkään ja huolella ja häntä kustaan silmään joka käänteessä, joten kyse on enemmänkin perusteellisesti aivopestystä inhimillisestä aseesta kuin itsemurhan tekijästä.

http://www.booky.fi/book.php?book_id=9789510330890

Jos taas tarkoitat, että joku väsää pommin omin nokkineen ja omista syistään ja räjäyttää sen ja itsensä sen mukana keskellä väkijoukkoa, niin se kyllä on laajennettu itsemurha siinä missä yksinäisien susien tekemät kouluammuskelutkin.
Vastaa Viestiin