Pub Prison **AVATTU**
-
Pharaoh
- Martin Beck
Re: Pub Prison **AVATTU**
Jaahas... laskin taas laituriin ja otan tässä vahvaa rommitotia, kippis!
Ja tipuit möljään?Pharaoh kirjoitti:Jaahas... laskin taas laituriin
mut se siitä, mulle yks A. Le Coq ja Russkij Standard-votka, kiitos.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^^Jumprahuiti, poijjaat, kylli tää Prisonissa luuhaaminen sivistää, nytkin oli ihan pakko googlata itselleni aivan outo sana (siis se möljä)
*antaa laivakoiralle pätkän koiranmakkaraa ja naukkaa itse tujauksen rommia*

Ja Solmulle toinenkin GT, kiitoksena onnettomuusavauksista.

-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Heh, joku vanha biisi vaan alkaa noilla sanoilla.. "taas laskin laituriin ja tipuin möljään.."maija turjukka kirjoitti: oli ihan pakko googlata itselleni aivan outo sana (siis se möljä)![]()
Tosin tossa lohjalaisessa Möljässä on jokunen ilta joskus tullut istuttua, näkyi olevan toinen osuma google.comissa hakusanalla möljä
Kiitos!maija turjukka kirjoitti:Ja Solmulle toinenkin GT, kiitoksena onnettomuusavauksista.
Olenkin tuota Rissalan juttua jo ehtinyt editoida varmaan 10kertaa tässä tunnin sisällä
Seuraavaksi voisin tehdä.. hmm, enpä viel kerrokkaan mitään
Mutta tänään ei enää tule kyllä yhtään uutta ison luokan avausta, nyt otan loppuillan rennosti kera lonkeroiden.
"Yöperho on koteloitunut"
panempa vastaten syytäkseesi mistä väitit minun "kusettaneen" poliisi kertoo kirjasarjan myötä, teit muuten tosi törkeästi siinä.. kannattaa vastaisuudessa miettiä mitä kirjoittaa, jos ei anteeksi pyyntöä kuulu niin pääset käräjille kunnianloukkauksesta.maija turjukka kirjoitti:^^Jumprahuiti, poijjaat, kylli tää Prisonissa luuhaaminen sivistää, nytkin oli ihan pakko googlata itselleni aivan outo sana (siis se möljä)![]()
Ihan noin vihjeenä että divari palsta varmaankin on tarkoitettu tavaran myynnille, jos hinta ei miellytä niin silloin ei tarvitse haukkua kusetuksesta ja epäillä rikolliseksi, olen kaikkea muuta kuin rikollinen, voin sanoa vihjeenä että täysin vastakohta hämärämiehelle, ja järkevä. Tällä erää riittää anteeksi pyyntö.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Tsk, tsk, Dormeator, väärä paikka tää Prison... olisit laittanut suoraan Lautamiehiin, jos noin kovasti hiilestyt pelkästä spekuloinnista
Luepas uudestaan, syytinkö mä sua jostakin, omasta epäluuloisuudestanihan mä vaan kerroin... spekulaatiothan kuuluvat minfon luonteeseen, eikö?
Anteeksi OT toisille kantapeikoille, mutta Dormeator aloitti.
Luepas uudestaan, syytinkö mä sua jostakin, omasta epäluuloisuudestanihan mä vaan kerroin... spekulaatiothan kuuluvat minfon luonteeseen, eikö?
Niin että ole nyt vaan tyytyväinen, kun pääsit kirjoistasi eroon. Ja opettele laittamaan itse viestisi suoraan ylläpidolle, niin olisivat ehkä muokanneet sitä otsikkoa koko ketjun lukitsemisen sijasta.Tosin kyllä epäluuuloisena luonteena aloin miettimään, onko sulla edes noita kirjoja, vai yrititkö vain kusettaa hyväuskoisia...Niin että sinänsä tää ketju olisi hyvä jättää auki, jotta se ostaja voisi sitten kommentoida hyvin mennyttä kauppaa kirjat postista noudettuaan.
mitenkähän aloitin? Mieti kaksikertaa. Ja ilmoitettu on hiukka virallisempaan paikkaan. Ja ostaja ei tullut tästä paikasta ja oli tietoinen kyllä täysin mitä sai ja mihin hintaan. Ää enää heittele epäluulojasi muiden niskaan, mieti vain hiljaa päässäsi niin vältyt ikäviltä jälkiseuraamuksilta.maija turjukka kirjoitti:^Tsk, tsk, Dormeator, väärä paikka tää Prison... olisit laittanut suoraan Lautamiehiin, jos noin kovasti hiilestyt pelkästä spekuloinnista![]()
Niin että ole nyt vaan tyytyväinen, kun pääsit kirjoistasi eroon. Ja opettele laittamaan itse viestisi suoraan ylläpidolle, niin olisivat ehkä muokanneet sitä otsikkoa koko ketjun lukitsemisen sijasta.Tosin kyllä epäluuuloisena luonteena aloin miettimään, onko sulla edes noita kirjoja, vai yrititkö vain kusettaa hyväuskoisia...Niin että sinänsä tää ketju olisi hyvä jättää auki, jotta se ostaja voisi sitten kommentoida hyvin mennyttä kauppaa kirjat postista noudettuaan.
Onko täällä pubissa ketään jonka pöytään uskaltaisi istua? Pikku lasi valkkaria, ihan hiljaa vain, ettei häiritse ketään 
Nothing is quite what it seems
Istu nurkkapöytääni vaan ihan huoletta, en ole niin häijy miltä näytän.. Aijoo, eihän tässä onneks kuva välityMaybrick kirjoitti:Onko täällä pubissa ketään jonka pöytään uskaltaisi istua? Pikku lasi valkkaria, ihan hiljaa vain, ettei häiritse ketään
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Heheh, Solmu, ketähän sä oikein yrität hämätä... mä ainaskin muistan sen sun edellisen avasi oikein hyvin. Sehän olikin ihan hirveän pelottavaSolmu kirjoitti: Istu nurkkapöytääni vaan ihan huoletta, en ole niin häijy miltä näytän.. Aijoo, eihän tässä onneks kuva välity
-kvaak-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Hei Solmuke ja May, saanko liittyä seuraan, mulla on jo punkkulasi valmiiksi kädessä
Eikai täällä jollain ole jo maanantaina rähinäkännit päällä?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Nomut hei jos on Duckfobiamaija turjukka kirjoitti:Heheh, Solmu, ketähän sä oikein yrität hämätä... mä ainaskin muistan sen sun edellisen avasi oikein hyvin. Sehän olikin ihan hirveän pelottavaSolmu kirjoitti: Istu nurkkapöytääni vaan ihan huoletta, en ole niin häijy miltä näytän.. Aijoo, eihän tässä onneks kuva välity![]()
-kvaak-
Mul on muuten ikävä sitä avatarta
Pitäis etsii se uudelleen ja laittaa esille. Ei toi mun nykyinen ava tosiaankaan ole lainkaan minun oloiseni.
Heittäydy ihmeessä seuraamme!!rosamarine kirjoitti:Hei Solmuke ja May, saanko liittyä seuraan, mulla on jo punkkulasi valmiiksi kädessä![]()
Eikä ainaka mulla ole tapana rähinöidä humalassa, pikemminkin alan yli-sosiaaliseksi filosofian paasaajaksi