Ärsyttää Murha.infossa->
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ärsyttää saatanasti ihmiset jotka aloittaa johonkin asiaan kommentin: "Ei voi kyl muuta sanoa ku et ihmiset on sairaita.", "veti sanattomaksi", "onpa taas uskomatonta" jne jne.
Ei kummemmin kohdistettu, vaikka eräs varmaan vetääkin herneet nenäänsä. No älä sitten kirjoita enää niin, saatana. Joku kerta alkaa samalla tavalla uutisen kommentointi. Saatana.
Ei kummemmin kohdistettu, vaikka eräs varmaan vetääkin herneet nenäänsä. No älä sitten kirjoita enää niin, saatana. Joku kerta alkaa samalla tavalla uutisen kommentointi. Saatana.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Voi sinua tyttörassua.VoDKa kirjoitti:Ärsyttää saatanasti ihmiset jotka aloittaa johonkin asiaan kommentin: "Ei voi kyl muuta sanoa ku et ihmiset on sairaita.", "veti sanattomaksi", "onpa taas uskomatonta" jne jne.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
maija turjukka kirjoitti:^hahah, mä tulin takasMutta tällä kertaa kalautit kyllä kirveesi kiveen, tavoittelemani henkilö et ollut sinä
![]()
-hetkeksi herkesi ärsyttämästä, mutta yritän korjata tilanteen ennalleen-
No nyt ärsyttää. Tuli turjukalta verbaalinen avokämmen. Enks mä olekaan tavoittelemisen arvoinen?
Poistun. Palaan kohta mutta en vielä.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Haha. Jos tämä olisi ketju jossa kysytään että mistä tykkäät murha.infossa niin sanoisin, että nämä heitot on mahtavia. Mutta minkäs sille voi kun on nainen. Ei ole vaihtoehtoa kun joko jäädä yksin tai alkaa lyödä.maija turjukka kirjoitti:^Äläs ny, olisinhan mä voinut tintata nyrkilläkin...(ainakin jos markjaa on uskominen, niin naisethan mukiloi miehiä jatkuvasti)
...kele, nyt ärsyttää oikeesti ihmiset, jotka poistaa YV-nsä ennenkuin mä ehdin lukea ne
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Zodiacin ava hätkähdyttää kyllä aina. Mutta koska olen outo, niin se on ihan ok. Kiva kuva.
Se, mistä tulin valittamaan oli aihe nimeltä itsestään luetut viestit. Eli se, kun jos pidät taukoa lukemisesta, käväiset nopeasti lukemassa johonkin aiheeseen kommentit ja palaat myöhemmin, että luet loputkin viestit, niin monesti on käynyt niin, että koko foorumi on merkitty omassa profiilissasi luetuksi.
En nyt muista valitinko jo tästä aiemmin/valittiko joku muu, mut perseestä se on silti.
Se, mistä tulin valittamaan oli aihe nimeltä itsestään luetut viestit. Eli se, kun jos pidät taukoa lukemisesta, käväiset nopeasti lukemassa johonkin aiheeseen kommentit ja palaat myöhemmin, että luet loputkin viestit, niin monesti on käynyt niin, että koko foorumi on merkitty omassa profiilissasi luetuksi.
En nyt muista valitinko jo tästä aiemmin/valittiko joku muu, mut perseestä se on silti.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Mua ärsyttää jostain syystä käsittämättömästi "Tiina":n avatar, tekisi mieli ampua se kissa.Aariel kirjoitti:Avatar ja nick luovat vaikutelmaa käyttäjästä, varsinkin aluksi. Omalta osaltani voin sanoa ainakin näin.Zodiac kirjoitti:Minä en kyllä ymmärrä miten avatar voi häiritä ketään. Käyttäjänimestä valittamista en myöskään ymmärrä...