Sivu 51/52

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 6:20 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
Rescuer kirjoitti: To Kesä 18, 2026 11:33 pm ^
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
Ja on sitä edeltäen "seurannut foorumia lukumoodissa" vähintään kolme vuotta oman kertomuksensa mukaan.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 6:35 pm
Kirjoittaja SariTup
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 6:20 pm
Rescuer kirjoitti: To Kesä 18, 2026 11:33 pm ^
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
Ja on sitä edeltäen "seurannut foorumia lukumoodissa" vähintään kolme vuotta oman kertomuksensa mukaan.
Ja aloittaa heti putsarin maneereilla 🤣
Jotka löytyvät pari sivua taaksepäin. On vaan niin tyhmä, ettei osaa edes peittää maneereitaan.

Ja uusien nikkien luominenkin on hakusessa kun jokainen tunnistaa jo nikin nimestä, ilman että lukee ensimmäistäkään viestiä. Tyhmä, tyhjä ihminen, ongelmana impotenssi. Impotenssi-timo

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 9:49 pm
Kirjoittaja WalkingDisaster
SariTup kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 6:35 pm

Ja uusien nikkien luominenkin on hakusessa kun jokainen tunnistaa jo nikin nimestä, ilman että lukee ensimmäistäkään viestiä. Tyhmä, tyhjä ihminen, ongelmana impotenssi. Impotenssi-timo
Tämä. Ja nyt yritää hätäpäissään väittää joitakin tolkun kirjoittajia multinikeiksi. TiinaS ei kuulema 'uskalla' nikillään enää kirjoittaa, kun on niin jauhotettu. Ja kirjoittaa juhannuksena 'muilla nikeillään'. Eiköhän tuo tyhjä tyyppi ole itse jauhotettu ja ilmeisesti viettänyt juhannuksensa minfossa, kun muuta elämää ei ole. Hänellä on vaan kova ikävä TiinaS:ää, jolla lienee ollut muita menoja jussina.
En ihmettele, mikäli Nile, lima ja joku muukin nikkinsä on aamuun mennessä bannissa.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 12:51 am
Kirjoittaja JanitaSlim
RusQueer haluais vähän isoa patukkaa

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 3:34 pm
Kirjoittaja ASierra
Nile Jarvis – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-06-28 18:58:01 :lol :lol: :lol: :

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2026 10:57 pm
Kirjoittaja ASierra
Puheenjohtaja – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 13:37:47

Superia – syy: ot-persuilu, ketjunpaskonta, ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:51:23

Impotentti-pentille kuukauden banni. Ja lisää seuraa kun alkaa öyhlttämään inkaan, kumisaapas ja syksynsävelenä

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2026 11:48 pm
Kirjoittaja WalkingDisaster
Pesuveden mukana meni pari järkikirjoittajaakin, mutta moderaattorit eivät ihan ylipitkää tuomiota langettaneet. Modetkin ovat selvästi kiinnittäneet huomiota multinikkeilyyn ja pinna koetukselle heilläkin.
Siitä iso kiitos, ketjujen paskonta hiipuu pikkuhiljaa ja sitä myöten tänne jaksaa ehkä jatkossa taas osallistua

Puheenjohtaja – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 13:37:47
SariTup – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-30 11:15:32
JanitaSlim – syy: kejunpaskonta, OT-persuilu, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:52:43
Superia – syy: ot-persuilu, ketjunpaskonta, ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:51:23
Keplotteleva konna – syy: OT ja ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-06-30 10:44:01
Jack Balance – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-30 10:33:58
RL11/6 – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 10:23:17

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 7:55 am
Kirjoittaja Perilla
WalkingDisaster kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:48 pm Pesuveden mukana meni pari järkikirjoittajaakin, mutta moderaattorit eivät ihan ylipitkää tuomiota langettaneet. Modetkin ovat selvästi kiinnittäneet huomiota multinikkeilyyn ja pinna koetukselle heilläkin.
Siitä iso kiitos, ketjujen paskonta hiipuu pikkuhiljaa ja sitä myöten tänne jaksaa ehkä jatkossa taas osallistua

Putsarilla menee tunteisiin kun on kaunis kesä, porukka käy lomalla, terassilla, mökillä, matkoilla kavereiden ja perheen kanssa ja putsari istuuyksin kelayksiössään go-go alueella 24/7 ilman perhettä tai ystäviä. Vituttaisihan se.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm
Kirjoittaja ASierra
Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 12:09 am
Kirjoittaja Tuulenvire
ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 8:06 am
Kirjoittaja vastarannansääski
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 am
ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.
Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 4:50 pm
Kirjoittaja ASierra
vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 am
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 am
ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.
Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.
Se on helppo trollata banniin ompelemaan tekopeniksiä, käy vain se valeuutisiin lataamassa faktoja niin sillä menee pata jumiin ja alkaa suoltamaan ltmtxt. Voi vasikoida myös ketjun paskomisesta ja saman asian toistelusta eli floodauksesta.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 6:11 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 am
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 am
ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.
Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.
Normaalit ihmiset kutsuvat sitä keskusteluksi. Älä lue jos mielenterveys ei kestä.

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 6:13 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:50 pm
Se on helppo trollata banniin ompelemaan tekopeniksiä,.
Hyvä,että tunnustit trollaavasi saadaksesi toisia kirjoittajia banniin. Se on nimittäin palstan säännöissä kiellettyä. Mikä idiootti. :mrgreen:

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:27 pm
Kirjoittaja Salmari
Impotentti-pentillä ei mene nyt vahvasti, joka ikinen vale jauhotetaan ja yp bannaa päivittäin.

Voimia vitunvirkkaukseen, siihen riittää lerppamunakin.