Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Rescuer kirjoitti: To Kesä 18, 2026 11:33 pm ^
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
Ja on sitä edeltäen "seurannut foorumia lukumoodissa" vähintään kolme vuotta oman kertomuksensa mukaan.
Mitä te dorkat dorkailette?
SariTup
Nikke Knatterton
Viestit: 199
Liittynyt: La Helmi 21, 2026 2:43 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja SariTup »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 6:20 pm
Rescuer kirjoitti: To Kesä 18, 2026 11:33 pm ^
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
Ja on sitä edeltäen "seurannut foorumia lukumoodissa" vähintään kolme vuotta oman kertomuksensa mukaan.
Ja aloittaa heti putsarin maneereilla 🤣
Jotka löytyvät pari sivua taaksepäin. On vaan niin tyhmä, ettei osaa edes peittää maneereitaan.

Ja uusien nikkien luominenkin on hakusessa kun jokainen tunnistaa jo nikin nimestä, ilman että lukee ensimmäistäkään viestiä. Tyhmä, tyhjä ihminen, ongelmana impotenssi. Impotenssi-timo
WalkingDisaster
Adrian Monk
Viestit: 2555
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

SariTup kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 6:35 pm

Ja uusien nikkien luominenkin on hakusessa kun jokainen tunnistaa jo nikin nimestä, ilman että lukee ensimmäistäkään viestiä. Tyhmä, tyhjä ihminen, ongelmana impotenssi. Impotenssi-timo
Tämä. Ja nyt yritää hätäpäissään väittää joitakin tolkun kirjoittajia multinikeiksi. TiinaS ei kuulema 'uskalla' nikillään enää kirjoittaa, kun on niin jauhotettu. Ja kirjoittaa juhannuksena 'muilla nikeillään'. Eiköhän tuo tyhjä tyyppi ole itse jauhotettu ja ilmeisesti viettänyt juhannuksensa minfossa, kun muuta elämää ei ole. Hänellä on vaan kova ikävä TiinaS:ää, jolla lienee ollut muita menoja jussina.
En ihmettele, mikäli Nile, lima ja joku muukin nikkinsä on aamuun mennessä bannissa.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

RusQueer haluais vähän isoa patukkaa
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Nile Jarvis – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-06-28 18:58:01 :lol :lol: :lol: :
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Puheenjohtaja – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 13:37:47

Superia – syy: ot-persuilu, ketjunpaskonta, ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:51:23

Impotentti-pentille kuukauden banni. Ja lisää seuraa kun alkaa öyhlttämään inkaan, kumisaapas ja syksynsävelenä
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
WalkingDisaster
Adrian Monk
Viestit: 2555
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Pesuveden mukana meni pari järkikirjoittajaakin, mutta moderaattorit eivät ihan ylipitkää tuomiota langettaneet. Modetkin ovat selvästi kiinnittäneet huomiota multinikkeilyyn ja pinna koetukselle heilläkin.
Siitä iso kiitos, ketjujen paskonta hiipuu pikkuhiljaa ja sitä myöten tänne jaksaa ehkä jatkossa taas osallistua

Puheenjohtaja – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 13:37:47
SariTup – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-30 11:15:32
JanitaSlim – syy: kejunpaskonta, OT-persuilu, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:52:43
Superia – syy: ot-persuilu, ketjunpaskonta, ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:51:23
Keplotteleva konna – syy: OT ja ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-06-30 10:44:01
Jack Balance – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-30 10:33:58
RL11/6 – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 10:23:17
Perilla
Martin Beck
Viestit: 778
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2025 7:52 am

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Perilla »

WalkingDisaster kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:48 pm Pesuveden mukana meni pari järkikirjoittajaakin, mutta moderaattorit eivät ihan ylipitkää tuomiota langettaneet. Modetkin ovat selvästi kiinnittäneet huomiota multinikkeilyyn ja pinna koetukselle heilläkin.
Siitä iso kiitos, ketjujen paskonta hiipuu pikkuhiljaa ja sitä myöten tänne jaksaa ehkä jatkossa taas osallistua

Putsarilla menee tunteisiin kun on kaunis kesä, porukka käy lomalla, terassilla, mökillä, matkoilla kavereiden ja perheen kanssa ja putsari istuuyksin kelayksiössään go-go alueella 24/7 ilman perhettä tai ystäviä. Vituttaisihan se.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista


Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
vastarannansääski
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 am
ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.
Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja ASierra »

vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 am
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 am
ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.
Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.
Se on helppo trollata banniin ompelemaan tekopeniksiä, käy vain se valeuutisiin lataamassa faktoja niin sillä menee pata jumiin ja alkaa suoltamaan ltmtxt. Voi vasikoida myös ketjun paskomisesta ja saman asian toistelusta eli floodauksesta.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 am
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 am
ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45

:lol: :lol: :lol:

Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.

Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.
Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.
Normaalit ihmiset kutsuvat sitä keskusteluksi. Älä lue jos mielenterveys ei kestä.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:50 pm
Se on helppo trollata banniin ompelemaan tekopeniksiä,.
Hyvä,että tunnustit trollaavasi saadaksesi toisia kirjoittajia banniin. Se on nimittäin palstan säännöissä kiellettyä. Mikä idiootti. :mrgreen:
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Salmari
Javier Pena
Viestit: 1818
Liittynyt: To Marras 22, 2018 2:37 pm

Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Impotentti-pentillä ei mene nyt vahvasti, joka ikinen vale jauhotetaan ja yp bannaa päivittäin.

Voimia vitunvirkkaukseen, siihen riittää lerppamunakin.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Vastaa Viestiin