Ja on sitä edeltäen "seurannut foorumia lukumoodissa" vähintään kolme vuotta oman kertomuksensa mukaan.Rescuer kirjoitti: To Kesä 18, 2026 11:33 pm ^
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
- Viestit: 10757
- Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Mitä te dorkat dorkailette?
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Ja aloittaa heti putsarin maneereillaRoss Sullivan kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 6:20 pmJa on sitä edeltäen "seurannut foorumia lukumoodissa" vähintään kolme vuotta oman kertomuksensa mukaan.Rescuer kirjoitti: To Kesä 18, 2026 11:33 pm ^
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
Jotka löytyvät pari sivua taaksepäin. On vaan niin tyhmä, ettei osaa edes peittää maneereitaan.
Ja uusien nikkien luominenkin on hakusessa kun jokainen tunnistaa jo nikin nimestä, ilman että lukee ensimmäistäkään viestiä. Tyhmä, tyhjä ihminen, ongelmana impotenssi. Impotenssi-timo
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
- Viestit: 2555
- Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Tämä. Ja nyt yritää hätäpäissään väittää joitakin tolkun kirjoittajia multinikeiksi. TiinaS ei kuulema 'uskalla' nikillään enää kirjoittaa, kun on niin jauhotettu. Ja kirjoittaa juhannuksena 'muilla nikeillään'. Eiköhän tuo tyhjä tyyppi ole itse jauhotettu ja ilmeisesti viettänyt juhannuksensa minfossa, kun muuta elämää ei ole. Hänellä on vaan kova ikävä TiinaS:ää, jolla lienee ollut muita menoja jussina.SariTup kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 6:35 pm
Ja uusien nikkien luominenkin on hakusessa kun jokainen tunnistaa jo nikin nimestä, ilman että lukee ensimmäistäkään viestiä. Tyhmä, tyhjä ihminen, ongelmana impotenssi. Impotenssi-timo
En ihmettele, mikäli Nile, lima ja joku muukin nikkinsä on aamuun mennessä bannissa.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
RusQueer haluais vähän isoa patukkaa
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Nile Jarvis – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-06-28 18:58:01 :lol
:
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Puheenjohtaja – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 13:37:47
Superia – syy: ot-persuilu, ketjunpaskonta, ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:51:23
Impotentti-pentille kuukauden banni. Ja lisää seuraa kun alkaa öyhlttämään inkaan, kumisaapas ja syksynsävelenä
Superia – syy: ot-persuilu, ketjunpaskonta, ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:51:23
Impotentti-pentille kuukauden banni. Ja lisää seuraa kun alkaa öyhlttämään inkaan, kumisaapas ja syksynsävelenä
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
- Viestit: 2555
- Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Pesuveden mukana meni pari järkikirjoittajaakin, mutta moderaattorit eivät ihan ylipitkää tuomiota langettaneet. Modetkin ovat selvästi kiinnittäneet huomiota multinikkeilyyn ja pinna koetukselle heilläkin.
Siitä iso kiitos, ketjujen paskonta hiipuu pikkuhiljaa ja sitä myöten tänne jaksaa ehkä jatkossa taas osallistua
Puheenjohtaja – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 13:37:47
SariTup – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-30 11:15:32
JanitaSlim – syy: kejunpaskonta, OT-persuilu, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:52:43
Superia – syy: ot-persuilu, ketjunpaskonta, ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:51:23
Keplotteleva konna – syy: OT ja ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-06-30 10:44:01
Jack Balance – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-30 10:33:58
RL11/6 – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 10:23:17
Siitä iso kiitos, ketjujen paskonta hiipuu pikkuhiljaa ja sitä myöten tänne jaksaa ehkä jatkossa taas osallistua
Puheenjohtaja – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 13:37:47
SariTup – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-30 11:15:32
JanitaSlim – syy: kejunpaskonta, OT-persuilu, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:52:43
Superia – syy: ot-persuilu, ketjunpaskonta, ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-21 10:51:23
Keplotteleva konna – syy: OT ja ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-06-30 10:44:01
Jack Balance – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-30 10:33:58
RL11/6 – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-07-07 10:23:17
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Putsarilla menee tunteisiin kun on kaunis kesä, porukka käy lomalla, terassilla, mökillä, matkoilla kavereiden ja perheen kanssa ja putsari istuuyksin kelayksiössään go-go alueella 24/7 ilman perhettä tai ystäviä. Vituttaisihan se.WalkingDisaster kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:48 pm Pesuveden mukana meni pari järkikirjoittajaakin, mutta moderaattorit eivät ihan ylipitkää tuomiota langettaneet. Modetkin ovat selvästi kiinnittäneet huomiota multinikkeilyyn ja pinna koetukselle heilläkin.
Siitä iso kiitos, ketjujen paskonta hiipuu pikkuhiljaa ja sitä myöten tänne jaksaa ehkä jatkossa taas osallistua
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45
Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.
Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.
Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Putsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45
![]()
![]()
![]()
Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.
Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Oot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 amPutsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45
![]()
![]()
![]()
Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.
Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Se on helppo trollata banniin ompelemaan tekopeniksiä, käy vain se valeuutisiin lataamassa faktoja niin sillä menee pata jumiin ja alkaa suoltamaan ltmtxt. Voi vasikoida myös ketjun paskomisesta ja saman asian toistelusta eli floodauksesta.vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 amOot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 amPutsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45
![]()
![]()
![]()
Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.
Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Normaalit ihmiset kutsuvat sitä keskusteluksi. Älä lue jos mielenterveys ei kestä.vastarannansääski kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:06 amOot idiootti ollut muutaman tunnin vapaalla jalalla ja heti on kaikki ketjut paskottuna. Kuinkahan pitkän bännin seuraavaksi saat. Kuukausi vois olla sopiva.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:09 amPutsari sillä Hiiva-Tiinalla mielessä. Mahtaa olla melkoinen sonni tuo Putsari.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:23 pm Inkaa – syy: ketjunpaskonta, porttikielto päättyy: 2026-07-08 09:36:45
![]()
![]()
![]()
Ketäs on jäljellä? Kuppasaapas ja syksynsävel.
Kyllä nekin saa aika äkkiä kiihotettua banniin, lerppakulliputsarilla ei mene kovin vahvasti
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Hyvä,että tunnustit trollaavasi saadaksesi toisia kirjoittajia banniin. Se on nimittäin palstan säännöissä kiellettyä. Mikä idiootti.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Impotentti-pentillä ei mene nyt vahvasti, joka ikinen vale jauhotetaan ja yp bannaa päivittäin.
Voimia vitunvirkkaukseen, siihen riittää lerppamunakin.
Voimia vitunvirkkaukseen, siihen riittää lerppamunakin.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.