"Ällöt" kirjoittelijat? jotka saavat sappesi kiehu
-
CrissAngel
- Martin Beck
markja toki vie ykkössijan ärsyttävyydessä
Tapio välillä madeleine-ketjussa ärsyttää
Bombayn allekirjoitus on niiiiin oksettava (joka kerta meinaa oksu tulla..)
DrLecterin kirjoitustyyli on välillä turhan tyly ja yksitotinen
Ärsyttää myös lukematon joukko pitkään palstailleita ja satoja/tuhansia viestejä kirjoittaneet jotka nuolevat toistensa perseitä eri ketjuissa.
Tässä nyt ei kysytty ketä arvostaa mutta on täällä niitäkin jotka seisovat omien sanojensa takana eivätkä nuoleskele ketään tai kerjää mitään sääliplussia. Nämä muutamat osaavat myös kirjoittaa ja ilmaista mielipiteitään.
Tapio välillä madeleine-ketjussa ärsyttää
Bombayn allekirjoitus on niiiiin oksettava (joka kerta meinaa oksu tulla..)
DrLecterin kirjoitustyyli on välillä turhan tyly ja yksitotinen
Ärsyttää myös lukematon joukko pitkään palstailleita ja satoja/tuhansia viestejä kirjoittaneet jotka nuolevat toistensa perseitä eri ketjuissa.
Tässä nyt ei kysytty ketä arvostaa mutta on täällä niitäkin jotka seisovat omien sanojensa takana eivätkä nuoleskele ketään tai kerjää mitään sääliplussia. Nämä muutamat osaavat myös kirjoittaa ja ilmaista mielipiteitään.
Tässä hyvä esimerkki sääliplussien keräämisestäCrissAngel kirjoitti:CrissAngel.:=P
Jos on omasta mielestään niin ällöttävä ja ärsyttävä niin eikö siihen silloin itse voi tehdä parannusta?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Olen kyllästynyt siihen, että tunget nokkasi joka ikiseen topicciin ja esität asian minä-minä-minä ja saat keskustelun käännettyä itseesi. Ehkä siinä on syy, miksi vihasit Minnaakin; olette liian samankaltaiset sen asian suhteen.Howler kirjoitti:Olisi kiva kuulla perustelujakinVoDKa kirjoitti:Howler.
Mies tappoi television:
BB:Howler kirjoitti:Pitäisikö minun soittaa vinkki keltaiselle lehdistölle, kun eilen päätin heittää hyvästit monelle vanhalle ja lelulleni? Menisiköhän läpi otsikko "Yksinhuoltaja hylkää pehmonsa"?
Kuopio:Howler kirjoitti:*hykertelee riemusta, kun Risto lähti talosta juuri ja Minna luulee saavansa jäädä taloon*
&Howler kirjoitti:Tiedän, mutta oli ihan pakko sanoa, soriEn vain voinut vastustaa kiusausta ilmaista kantaani ko. asioihin.
Minfo-miitti:Howler kirjoitti:Silloin katoaisi kuvioista tämä tyttö.
Tässä ensimmäinen sivu kirjoittamistasi viesteistä. Jätin väliin ne, joissa kysyttiin suoraan sinusta (gallupin "mitä sinä"-tyyliset kysymykset). Ja jätin ne, joissa keskustalua ei olisi tarvinnut kääntää itseesi.Howler kirjoitti:Minä ainakaan en haluaisi, että kaikki tietää mitä kaikkea miitissä on tehty, jos itse joskus sellaiseen eksyn. Ja jotkut varmaan ilmoittautui vain yv:n kautta kommentoimatta foorumille ollenkaan, minusta heidän tahtoaan pysyä ns. varjoissa pitää kunnioittaa.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
... esität asian minä-minä-minä ja saat keskustelun käännettyä itseesi.
Ei nyt 'ällöttäviä' kirjoittajia tule mieleen vaan pari häiritsevää, kun Albaanisissilläkin on hyviä juttuja aina kerrottavana, mutta joskus ottaa itseltä hetken päästä sisällöstä jyvälle.
Samoiten rimma, ei ota tolkkua.
-
loneliness
- Jessica Fletcher