Sepi Kumpulainen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Halloween
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2012 3:48 pm

Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Halloween »

Muistaako joku vielä 90-luvun alussa listahittejä tehneen "Väinämöisen" Sepi Kumpulaisen?

Mieshän renkutti kitarallaan yksinkertasesti Armotonta Menoa,Railakas Ilta Venetsiassa,Esko on ihan Laho ym.

Yhessä vaiheessa kai puhuttiin ihan Sepi-buumista ja mies oli suosittu.

Pikkuhiljaa kuitenkin valkeni ettei Sepi itse oikeen tajunnut että on enempi pelle kuin vakavasti otettava artisti. Puhuttiin et mies on älynlahjoiltaan todella heikko.

Suuret rahat levymyynneistäki vei likaiset managerit ym siipiveikot.
Porin

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Porin »

Siis alusta asti tiedettiin, että Sepi on ns. "latvasta laho".
Muusikot kirjoittivat sille kappaleita ja kitarakin oli viritetty niin että barreeotteen soinnut tulivat yhdellä sormella. Alunperinhän sen piti olla terapeuttista kehitysvammaiselle talonmiehen apulaiselle. No, Suomessahan paska myy eniten.
Halloween
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2012 3:48 pm

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Halloween »

Mä luulin lapsena et Sepi ois ite tehny biisit ja osannu soittaakin.

Ihmettelin kyl suuresti Sepiä jo lapsena mut sillo luuli kans et se on aito tähti.
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Sepihän heitti keikkaa viime vuonna! Itse en kyllä ollut paikalla todistamassa..

http://meteli.net/sepikumpulainen/keikat?h=1
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Porin kirjoitti:Siis alusta asti tiedettiin, että Sepi on ns. "latvasta laho".
Muusikot kirjoittivat sille kappaleita ja kitarakin oli viritetty niin että barreeotteen soinnut tulivat yhdellä sormella. Alunperinhän sen piti olla terapeuttista kehitysvammaiselle talonmiehen apulaiselle. No, Suomessahan paska myy eniten.
en haluaisi sanoa, mutta voisitko vitun "pässi" lopettaa "paskanpuhumisen"?

kun et mistään mitään tiedä, niin älä nyt ainakaan lauo täyttä "paskaa" suustasi, vaikka sitä ilmeisesti "paskatorsossasi" riittää.

muista, että suomestakin löytyy sinun lisäksesi muitakin yhtä "tahvoja" ja joku niistä voi ottaa tosissaan tuollaiset puheet.

sepi on hieno mies ja oman tyylilajinsa huippu, koska on sen itse luonut. ihan mahtavia live keikkoja, vaikka luulisi, että ei meno päätä huimaa, mutta se tunnelma.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Sepin viime vuoden Lepakkomiehen keikoilla olin, kehui itse parhaiksi keikoikseen ikinä. Ja edesmenneessä Meet Inn-ravintolassa todistin keikkaa aikoinaan. Mukava mies, ei turhia hötkyile.
Halloween
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2012 3:48 pm

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Halloween »

Minulla ei ollut aikomustakaan haukkua Sepiä. Olen vain kuullut huhuja..
Jansku
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: La Maalis 29, 2008 1:24 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Jansku »

Sepin ura alkoi aikoinaan 1990-luvun alussa. Hänen isänsä oli talonmies eräässä Helsingin Kalevankadulla sijainneessa talossa ja Sepi toimi isänsä apulaisena. Samassa talossa sijaitsi Fennica Records -niminen levymyymälä, jonne Sepi kerran vei c-kasettinauhoituksiaan, joita hän oli tehnyt kotona. Fennican henkilökunta päätti huumorimielellä julkaista ne ep-levyllä. Yllättäen levystä tulikin melkoinen myyntihitti ja Sepin ura laulavana talonmiehenä alkoi.
Halloween
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2012 3:48 pm

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Halloween »

Mä en oo ikinä kuullu puhuttavan Kumpulaisen isästä. Ainoastaan äidistä. Ollu kai haastattelussakin.

Ompas täällä nyt ristiriitasta tietoa. Osa sanoo et muut teki Sepin biisit ja osa taas sanoo et Sepi teki ite ne!
Jansku
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: La Maalis 29, 2008 1:24 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Jansku »

Vai olisiko sittenkin ollut niin, että Sepin äiti toimi talkkarina? En muista enää asiaa tarkemmin. Joka tapauksessa Sepi oli talonmiehen poika, kuten hän eräässä biisissään sanoo.

Käsittääkseni Sepin ensimmäisen ep-levyn biisit olivat hänen itsensä tekemiä, mutta myöhemmin hänelle alettiin muiden toimesta tehdä uusia biisejä.
Halloween
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2012 3:48 pm

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Halloween »

Jansku kirjoitti:Vai olisiko sittenkin ollut niin, että Sepin äiti toimi talkkarina? En muista enää asiaa tarkemmin. Joka tapauksessa Sepi oli talonmiehen poika, kuten hän eräässä biisissään sanoo.

Käsittääkseni Sepin ensimmäisen ep-levyn biisit olivat hänen itsensä tekemiä, mutta myöhemmin hänelle alettiin muiden toimesta tehdä uusia biisejä.
Joo se äiti oli ainakin jossai haastattelussakin tv:ssä.

Jokatapauksessa pidän todella sikamaisena et Kumpulaiselta vietiin lähes kaikki rahat mitä tienas muutaman vuoden supermenestyksellään!

Sepi on muute kova syömään hampurilaisia ja pizzoja. Nykyään keikkapalkkioks riittää kunnon pizzat ja muutama huurteinen.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

voi ny vittu...menkää "stanan pellet" katsomaan vaikka äänitearkiston sivuilta, että kuka on tehnyt sepi kumpulaisen biisit.

vituttaa kun paskan jauhanta jatkuu ja jatkuu...jaa että nykyään vain pitsa palkalla keikalle?

ettekö te vittu edes häpeä ittiänne...
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Halloween
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2012 3:48 pm

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Halloween »

No se on sitten vaan pahasuisten puhetta.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

nyt kun jäi mieleen pyörimään tapaus sepi kumpulainen, niin laitampas tähän pari dokkaria, jossa sepi on mukana.

Iskelmämusiikin iltanuotiolla - Oman tien kulkijat (dokumentti)

http://www.youtube.com/watch?v=KefZXnbhXuk


Manageri

http://www.youtube.com/watch?v=4KTv88cWlzI
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Porin

Re: Sepi Kumpulainen?

Viesti Kirjoittaja Porin »

Hans-Peter Haulikko kirjoitti:
Porin kirjoitti:Siis alusta asti tiedettiin, että Sepi on ns. "latvasta laho".
Muusikot kirjoittivat sille kappaleita ja kitarakin oli viritetty niin että barreeotteen soinnut tulivat yhdellä sormella. Alunperinhän sen piti olla terapeuttista kehitysvammaiselle talonmiehen apulaiselle. No, Suomessahan paska myy eniten.
en haluaisi sanoa, mutta voisitko vitun "pässi" lopettaa "paskanpuhumisen"?
Jaahas, toimeentulotuki ei ole vielä saapunut joten nyt haistelet liimaa?

Faktaahan tämä on.
Kumpulainen oli tukitöissä talonmiehenä eräässä taloyhtiössä minkä kellarissa yksi bändi harjoitteli. Bändin pojat ottivat Sepin vitsinä mukaan kämpille ja joku keksi virittää kitaran niin että Kumpulainen sai perussointuja aikaiseksi painamalla kaikki kielet pohjaan. Sitten nämä bändin pojat keksivät nauhoittaa niitä biisejä. Olisikohan Asko Kallonen tai vastaava sitten tarttunut siihen ja antanut vieläpä levyttää ne. Talossahan toimi senaikainen Fennica Records.

Mutta tules nyt liimanhaistelija kumoamaan tosiasiat.
Vastaa Viestiin