Vapiskaa Kuroskan pilkkaajat

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Vapiskaa Kuroskan pilkkaajat

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1356571

Nyt jokaisella itsetutkiskelun paikka. Mitä sitä tulikaan Kuroskasta kirjoitettua... :D :) :?:

Meikäläinen taitaa olla kuivilla vesillä, ei mainittu palstoja joihin olen "kommentoinut" tapausta hahahaha 8) :lol:

Vapiskaa herjaajat, kohta on kalterinkuvat lärvissä! :D
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ei voi muuta kuin nauraa jos tässä saadaan lupa viestien jäljittämiseen. Tuntuu koomiselta. Mitäs sinnittelee julkisuudessa ja kirjottaa aika lailla henkilökohtaisuuksiin menevän kirjan Matti Vanhasesta.
Tämäkinhän on taas yksi keino saada lehdistö kiinnostumaan: Tehdä tutkintapyyntö poliisille. Julkisuuden henkilöitä ja vähemmän-julkkis -henkilöitä herjataan jatkuvasti netissä. Poiliisilla ei riittäisi resursseja muuhun, kuin tällaiseen jos kaikki turhat ja epäturhat julkkikset tutkintapyyntöjät tekevät.. Hohhoijakkaa.. :roll:
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

SÄÄLITTÄVÄÄ! Kuronen Niuvanniemeen ja panettelijat pois pälkähästä!

Siis oikeasti joitakin rienataan hirveästi ja se ei ole mikään ongelma edes heidän itsensä mielestä, ja toisinaan ei saisi miträän sanoa!

Onhan se kyllä hankalaa sanoa, onko se panetelu vain sitä itseään vai "valehtelemista". Voi sanoa että toinen on vammainen, mutta jos se ei olekkaan niin mitäs sitten?

Minun mielestäni pitää kestää vittuilu ja panettelu kuin MIES eikä itkeä koko ajan, VARSINKAAN Kurosen tapauksessa! Minua alkaa jo vituttaa koko eukko!
I am an African!
Irvikissa
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 9:42 pm

Viesti Kirjoittaja Irvikissa »

Melkoinen farssi jo koko juttu. Onneksi vaalit ovat ohi, joten Vanhasen naisasiat jäävät varmaan taka-alalle lehdistössä joksikin aikaa.
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Minä kommentoin tähän Susan Kuronen- keissiin, että hohhoijjakkaa... 8)
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Minäkin ehkä jopati, ainakin siihen adressiin nimeni laitoin :P
I am an African!
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Voisiko tolle "Kuroskallekkin" sanoa,että :

Jos ehdoin tahdoin haluaa julkisuuteen ja roikkua lööpeissä
"hinnalla millä hyvänsä".
Vaikka nyt sitten kirjoittamalla oikeastaan säälittävän kirjan,jolla saa vain suomen kansaa Vanhasen puolelle ja "nousemaan" häntä vastaan...


SE KEN LEIKKIIN RYHTYY..SE LEIKIN KESTÄKÖÖN...

Ps.Pitääkö tässä nyt sit vapista tän kirjotuksen jälkeen :lol:
Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 1:43 pm

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

OumaiGAAD!!! yäh!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ei oo enää totta! Ei enää muuta keksinyt, niin jotain "seksikuvia". Vaikka olenkin nainen, sanon nähneeni naispuolisista kauniita ja seksikkäitä kuvia, mutta nämä eivät sitä todellakaan ole! Yyyh.
Häpeääköhän Kurosen lapset? Sääliks käy.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Ei oikeesti! Toi Susanna on muuten aikas hellä btw :P

Mut Kurosen lapset kohta varmaan tappaa itensä.
I am an African!
marihaa
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 3:00 pm

Viesti Kirjoittaja marihaa »

Lapsia käy kyllä oikeasti sääliksi, varmaan kiusataankin jo äitinsä takia ja muija heittää silti vielä vettä kiukaalle.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Kuva

Jahas, nyt oli Matti sitten tylsä rakastaja. Näistä yksityiselämästä koskevista lausunnoista saattaa Kuroska joutua kiipeliin. Matti on vetänyt selvät rajat yksityiselämänsä suhteen, ei todellakaan halua tämän kaltaista julkisuutta (ja kukas haluaisi, varsinkaan tämän otsikon mukaista... :D )

Kuroselta alkaa nyt olla temput vähissä. Ainut jäljelle jäävä olisi napata joku julkkismies ja nopeaan. Jos ottaa tavallisen jannun nakkijonosta niin käy kuten Kerstin Campoylle.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Viihdeuutisia kattoessa repeilin :lol: Susanna Penttilä ei pystynyt katsomaan Kuroskan kuvia :lol: "Yyh, en mä voi kattoa.." Haastattelija: "No kato nyt.."

Alkaa olla oikeesti keinot vähissä ja eikö tuo todellakaan tajua, kuinka typerän itsestään tekee? Jos itse olisin Susan Kurosen lapsi, olis ollut ranteet auki jo kauan sitten tahi olisin hiippaillut johonkin sosiaalitoimistoon. Minkä ikäsiä nämä lapset muuten on?

Ja kehtaa väittää itseään "Pääministerin Morsiameksi". Nehän vain tapaili jonkun aikaa.. Hohhoih. Ja jos olisin Matti, olisin nostanut hieman isomman haloon asiasta. Tosin, ehkä Vanhanen osaa hillitä itsensä ja se lienee hyväkin tässä asiassa, ettei Kuronen saa lisää vetää myllyynsä? Taidan itse vain olla keskivertoa huomattavasti tulisempi luonne :twisted:
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Morsian?!

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Onko mun käsitys väärä vai eikö morsian ole kihlattu? Oliko nämä muka kihloissakin? :o
Vastaa Viestiin