Pharaoh vs. supernova

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:Olen edelleen sit� mielt� ett� Pharah ei ole kuullut Urholta mit��n. Urho ei pharaolle olisi wagnerin vaikuttimista sanonut mit��n.
Urho otti minuun yhteytt� ja t�st� asiasta h�n halusi minulle kertoa.
Sen verran olen ollut s�hk�postitse sis�piiriss� ett� tied�n tuon valheeksi. Ja niin tiet�v�t muutamat muutkin.
Totta se nyt vaan on, vaikka tämä asia sinua kuinka kirpaisisi. Harmi, ettet varmaankaan suostu vedonlyöntiin tälläkään kertaa. Tässäkin minulla olisi taas mahdollisuus tienata kustannuksellasi hyvät rahat...
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:Olen edelleen sitä mieltä että Pharah ei ole kuullut Urholta mitään. Urho ei pharaolle olisi wagnerin vaikuttimista sanonut mitään.
Urho otti minuun yhteyttä ja tästä asiasta hän halusi minulle kertoa.
Asiasta oli hiukan meilinvaihtoa Urhon kanssa. Hänen yhteyksistään Mazaan tai Pharaohiin toteaa Urho seuraavaa.

_______________________________
Minun ja Pharaohin
ainoa keskinäinen viesteily on ollut silloin, kun Pharaoh otti yhteyttä
joskus 2004 tai 2005, ja kertoi hänellä olevan tietoa "kuumasta
teoriasta", johon oli sotkeutunut isokenkäisiäkin. Viestissä oli
maininta, etää "Maza se senkin kihon tuntee" tms. Pidin ajatusta täysin
lapsellisena, enkä muistaakseni edes vastannut viestiin, vaikka
kohteliaisuussyistä yleensä reagoin edes jotenkin.

Arskasta, Wagnerista ja Kopla-9:stä en todellakaan tiedä mitään, enkä
ole ollut asiasta koskaan kiinnostunut. Avoimissa kirjoituksissa olen
joskus kommentoinut Wagnerin mahdollista motiivia syyttää Arskaa, joka
siis on hyvin yksinkertaisesti se, että Arska on kännipäissään
tunnustanut teon hänelle.

Eli lyhyesti: Väite siitä, että olisin ollut Pharaohiin yhteydessä
kertoakseni jotain Wagnerin motiiveista ei pidä miltään osin paikkaansa.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Eli homman pointti oli se että Pharaoh kertoi kaveeranneensa urhon kanssa ja minä en moista uskonut alkuunkaan. Ja epäuskoni ilmaisinkin.

Kysyin asiaa vielä Urholta itseltään ja tosiaan Pharaoh, jäit kiinni raskaanpuoleisesta valheesta.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Eli homman pointti oli se että Pharaoh kertoi kaveeranneensa urhon kanssa ja minä en moista uskonut alkuunkaan. Ja epäuskoni ilmaisinkin.

Kysyin asiaa vielä Urholta itseltään ja tosiaan Pharaoh, jäit kiinni raskaanpuoleisesta valheesta.
En jäänyt. Asia on juuri niinkuin totesin: Urho otti minuun yhteyttä. Koska kuitenkin olet tuota mieltä, niin eiköhän panna kunnon vedonlyönti asiasta ja Urho tuomariksi? :wink:
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti: En jäänyt. Asia on juuri niinkuin totesin: Urho otti minuun yhteyttä. Koska kuitenkin olet tuota mieltä, niin eiköhän panna kunnon vedonlyönti asiasta ja Urho tuomariksi? :wink:
Eiköhän tästä selvinnyt jo ihmisille mikä olet miehiäsi.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti: En jäänyt. Asia on juuri niinkuin totesin: Urho otti minuun yhteyttä. Koska kuitenkin olet tuota mieltä, niin eiköhän panna kunnon vedonlyönti asiasta ja Urho tuomariksi? :wink:
Eiköhän tästä selvinnyt jo ihmisille mikä olet miehiäsi.
Kyllä varmasti. Sekin selvisi, että tiedät olevasi väärässä, koska et uskalla rehtiin vedonlyöntiin.
Ja ehkä anteeksipyyntökin olisi paikallaan, koska nimität minua perusteettomasti valehtelijaksi. Kun aiemmin olet kehunut laintuntemuksellasi, niin luulisi, että tunnet myös tutkinta- ja todistelukäytännön.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti: En jäänyt. Asia on juuri niinkuin totesin: Urho otti minuun yhteyttä. Koska kuitenkin olet tuota mieltä, niin eiköhän panna kunnon vedonlyönti asiasta ja Urho tuomariksi? :wink:
Eiköhän tästä selvinnyt jo ihmisille mikä olet miehiäsi.
Kyllä varmasti. Sekin selvisi, että tiedät olevasi väärässä, koska et uskalla rehtiin vedonlyöntiin.
Ja ehkä anteeksipyyntökin olisi paikallaan, koska nimität minua perusteettomasti valehtelijaksi. Kun aiemmin olet kehunut laintuntemuksellasi, niin luulisi, että tunnet myös tutkinta- ja todistelukäytännön.
Kyse ei ole uskalluksesta. Sinun kanssasi vedonlyönti on hedelmätöntä koska käännät takkisi aina kun siihen koet tarvetta.

En pyydä anteeksi sitä että nimeän sinut valehtelijaksi.

Mitä laintuntemuksella on tekemistä siihen mitä sanon anonyyminä nimimerkille joka on anonyymi?

Ja vielä muistutan että Urho päätti meilinsä minulle sanoihin:

"Eli lyhyesti: Väite siitä, että olisin ollut Pharaohiin yhteydessä
kertoakseni jotain Wagnerin motiiveista ei pidä miltään osin paikkaansa."

Ylläpidolle: vaikka tämä menee taas näemmä nokitteluksi, tällä on tekemistä bodomin kanssa. Tietyt sadut täytyy saada karsittua pois.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti: Eiköhän tästä selvinnyt jo ihmisille mikä olet miehiäsi.
Kyllä varmasti. Sekin selvisi, että tiedät olevasi väärässä, koska et uskalla rehtiin vedonlyöntiin.
Ja ehkä anteeksipyyntökin olisi paikallaan, koska nimität minua perusteettomasti valehtelijaksi. Kun aiemmin olet kehunut laintuntemuksellasi, niin luulisi, että tunnet myös tutkinta- ja todistelukäytännön.
Kyse ei ole uskalluksesta. Sinun kanssasi vedonlyönti on hedelmätöntä koska käännät takkisi aina kun siihen koet tarvetta.

En pyydä anteeksi sitä että nimeän sinut valehtelijaksi.

Mitä laintuntemuksella on tekemistä siihen mitä sanon anonyyminä nimimerkille joka on anonyymi?

Ja vielä muistutan että Urho päätti meilinsä minulle sanoihin:

"Eli lyhyesti: Väite siitä, että olisin ollut Pharaohiin yhteydessä
kertoakseni jotain Wagnerin motiiveista ei pidä miltään osin paikkaansa."

Ylläpidolle: vaikka tämä menee taas näemmä nokitteluksi, tällä on tekemistä bodomin kanssa. Tietyt sadut täytyy saada karsittua pois.
Sinun ongelmasihan on "luetun ymmärtämisongelma". Siksi et ole kysynyt Urholta, onko hän ottanut yhteyttä MINUUN. Tämähän on se asia, jota sinä väität valheeksi.

Omalta osaltani olen valmis jostakin sinulta vedonlyönnillä saamastani rahasummasta paljastamaan Urholle kuka oikeasti olen. Riskinä on se, että Urho paljastaa sen muillekin ja siksi hinta on korkea.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:Kaikki pitempään keskusteluissa olleet tietävät kyllä Wagnerin vaikuttimet. Itse kuulin ne Urholta (Kekkoselta). Omaan nilkkaansahan se ennenpitkää kalahtaa ja todistuskuorma lisääntyy joka kerta kun syytöntä syyttelee.
Näin nimenomaan.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:Olen edelleen sitä mieltä että Pharah ei ole kuullut Urholta mitään. Urho ei pharaolle olisi wagnerin vaikuttimista sanonut mitään.
Urho otti minuun yhteyttä ja tästä asiasta hän halusi minulle kertoa.
Kertaus on opintojen äiti. Nyt lopetan tästä aiheesta.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Kaikki pitempään keskusteluissa olleet tietävät kyllä Wagnerin vaikuttimet. Itse kuulin ne Urholta (Kekkoselta). Omaan nilkkaansahan se ennenpitkää kalahtaa ja todistuskuorma lisääntyy joka kerta kun syytöntä syyttelee.
Näin nimenomaan.
Juuri näin. Eihän sinulta mennyt viikkoakaan ennenkuin ymmärsit. Kuulin tosiaan nämä asiat Urholta, kun hän otti minuun yhteyttä (puhelimitse).
No, otatko vedon vastaan, vai myönnätkö syyllistyneesi väärään todistukseen?
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Siehää sälli oot. Urho ei sulle asian tiimoilta soittanut. Johan iso mies ihan lapselliseksi heittäytyy.

Mistä ihmeestä sä olet saanut päähäsi että mun olisi otettava joku sun haaste vastaan ja että jos en ota, niin se tarkoittaisi että olisin vääristellyt jotain. Sä puhut skeidaa niin että ihme että se suustas mahtuu.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Urho ei sulle asian tiimoilta soittanut.
Olet saattanut Urhon pahaan välikäteen, joka ei ole oikein häntä kohtaan. Koska Urho ei tiedä kuka Pharaoh on, hän ei tietenkään voi mitenkään tietää, onko hän soittanut minulle vai ei?

Toinen asia on minun Urholle lähettämäni YKSITYISVIESTIN sisällön julkaiseminen tuossa edellä. Sallivatko säännöt tämän?

Kolmas asia on alatyylisten ilmaisujen, kuten "skeidaa" käyttäminen. Onko se nyt asiallista?
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Kyllä Urho tietää sinut. Ja sinä taas et tiedä kuka Urho on. Missä siis on se paha välikätesi

Viestisalaisuus suojelee vastaanottajaa. Vastaanottaja tai hänen luvallaan julkistetun viestin yksityisyyden suoja ei ole enää voimassa. (Sähköisen viestinnän tietosuojaL)

Alatyyliä alatyylin miehelle. Metsä vastaa kun sinne huudat.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Kyllä Urho tietää sinut. Ja sinä taas et tiedä kuka Urho on. Missä siis on se paha välikätesi

Viestisalaisuus suojelee vastaanottajaa. Vastaanottaja tai hänen luvallaan julkistetun viestin yksityisyyden suoja ei ole enää voimassa. (Sähköisen viestinnän tietosuojaL)

Alatyyliä alatyylin miehelle. Metsä vastaa kun sinne huudat.
En ole koskaan käyttänyt alatyyliä. Olen sivistynyt. Mutta jos tosiaan viestisalaisuus ei koske vastaanottajaa, niin voin siis julkaista tässä kaikki sinun minulle lähettämäsi alatyyliset viestit.

Aloitetaan tästä:

Keneltä: supernova
Kenelle: Pharaoh
Lähetetty: To Elo 30, 2007 4:44 pm
Aihe: Re: ,
............./´¯/)
............/....// .......^^^^^^^^^^^^^
.........../....// ....../......__...........__.......\
...../´¯/..../´¯\.....(-....(.0.).......(.0.).....-)
.././.../..../..../.|_...¡.........../_.................¡
(.(....(....(..../.)..)..\..........____........../
.\................\/../ ....\........................../
..\................./........\__________/
Vastaa Viestiin