Huvittavimmat ja avuttomimmat syyllistäjät Ulvila-osiossa.
-
Nebukadnessar
- Poliisikoira Rex
Huvittavimmat ja avuttomimmat syyllistäjät Ulvila-osiossa.
Ajattelin avata tällaisen ketjun koska tämä on ajankohtaisinta nyt, eli ketkä on ne huvittavan itsepintaisimmat ja huvittavimpia selityksiä keksivät henkilöitymät koko ulvila-osiossa, myös poispoltetut tai muutoin poistuneet ja itsepintaisimmat järjenvalon hukanneet antiannelistit?
Minulle ensimmäisenä on mielessä, rantakoski, valhalla, ulkosuomalainen, ande, toripoliisi, konst apeli, kaljaloota, haulinippu, miss holmes, bou, mikaelk (aseseppä KUJANPÄÄ (pyyjäpää) kaveri ja ei niin vähäisimpänä, eikä pienenä vaikkakin lapsellisin (aivojen koosta en puhu) suurkunigatar taraaaa!!
Lisää saa laittaa, huomioikaa, että vain antiannelistit kelpaa listaan eli syyllistäjät ja noitavainolaiset
Minulle ensimmäisenä on mielessä, rantakoski, valhalla, ulkosuomalainen, ande, toripoliisi, konst apeli, kaljaloota, haulinippu, miss holmes, bou, mikaelk (aseseppä KUJANPÄÄ (pyyjäpää) kaveri ja ei niin vähäisimpänä, eikä pienenä vaikkakin lapsellisin (aivojen koosta en puhu) suurkunigatar taraaaa!!
Lisää saa laittaa, huomioikaa, että vain antiannelistit kelpaa listaan eli syyllistäjät ja noitavainolaiset
-
mikaelk
Re: Huvittavimmat ja avuttomimmat syyllistäjät Ulvila-osioss
Johan on näköjään mennyt henkilökohtaiseksi, vaan toisaalt tämähän huomattiin jo aikaa sitten, elämää suurempaa on joillekin ulvila ja annelinhalailu,Nebukadnessar kirjoitti:Ajattelin avata tällaisen ketjun koska tämä on ajankohtaisinta nyt, eli ketkä on ne huvittavan itsepintaisimmat ja huvittavimpia selityksiä keksivät henkilöitymät koko ulvila-osiossa, myös poispoltetut tai muutoin poistuneet ja itsepintaisimmat järjenvalon hukanneet antiannelistit?
Olet vetänyt herneen jostain aika syvälle nokkaan? Aivan naurettavaa ja säälittävää toimintaa tällainen avaus.. Kysymys kuuluu miksei muu lautamiesosio riitä näille sutkautuksille?
Vaihtoehtoja on nähdäkseni kolme:
a) Nebukadnessar tykkää trollata
b) Nebukadnessar on tullut pöhköksi
c) Nebukadnessar on alkanut tänään dokaamaan tavallista aiemmin
Mut juu, kyllä on valkotakeille töitä jos Auer tuomitaan murhasta, fanittajansa hyppivät nyt jo sen verran seinille että ei tiedä mitä tuleman pitää. Näköjään tietyiltä tyypeiltä voi odottaa aivan mitä vain
Miten niin tullut?!mikaelk kirjoitti:b) Nebukadnessar on tullut pöhköksi
En minä usko, että järjenvaloa hukataan - tuskin sitä on koskaan edes ollut. No, tämä tapaus - tai sen pohdintahan on suorassa suhteessa joka tapauksessa aivotoimintaan....järjenvalon hukanneet antiannelistit?
Syyllistäjäthän eivät edes ymmärrä, ettei länsimaisessa oikeuskäytännössä koskaan todisteta syyttömyyttä. Mutta ilman näitä ymmärtämättömiä (trolleja?) tämä peli ei olisi vuosia pyörinytkään, ja sirkuksella on ollut tarkoituksensa.
Tämähän on nyt poikkeustapaus,ja valitettavaa, kun asioita on Suomessa hoidettava tällä tavalla - sanoi muinoin eräs ammattiinsa vihkiytynyt valtionsyyttäjä jäätyään eläkkeelle 2010.
Ja syyttömyys todistetaan, koska käsittely oli saatava korkeimpaan mahdolliseen oikeudenasteeseen ja vielä meidän silmiltä suojattuna (syyttömyyden todistava aineisto on salaista).
Viittaa korkea-arvoiseen virkamieheen, ja kaiken lisäksi poliisiin, koska jutun tiimoilta syyttäjänä on toiminut poliisirikosten tutkinnanjohtaja valtakunnansyyttäjävirastosta.
Juu, tää nyt on niin tosi vaikeeta ymmärtää, että tähän tarvitaan kyllä ainakin sen verran aivosoluja, että ÄO ylittää kengännumeron, myönnän toki.
Kotivaloja?kerroush kirjoitti:Miten niin tullut?!mikaelk kirjoitti:b) Nebukadnessar on tullut pöhköksi
Hyi helkkari - onko näitä näin paljon?! Suomi-neito parka!
Alethes doksa meta logu
Jokaiselle annelistille omistettu kipale.
Kertoo niin teistä.
https://www.youtube.com/watch?v=acOQDku ... Ls&index=5
Sleepy Sleepers // Alma-tädin illuusio -- Älykääpiö No 1
Volat kaakkoon !
Kertoo niin teistä.
https://www.youtube.com/watch?v=acOQDku ... Ls&index=5
Sleepy Sleepers // Alma-tädin illuusio -- Älykääpiö No 1
Volat kaakkoon !
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Ketjun aloittaja voisi pyytää valmiin listan siltä hitaasti käyvältä liekiltä, niin ei tarvitse vaivata enempää itseään. Eikä muuten tuollainen toisten kirjoittajien solvaaminen ole yhtään vähäpätöisempää, kuin tuo, mitä itse juuri käytin.
Teillä annelisteilla on todella järkyttävä tapa haukkua kaikkia, jotka ovat eri mieltä kanssanne. Antiannelistit sortuvat tuohon huomattavasti vähemmän ja he myös perustelevat mielipiteensä annelisteja useammin. Ja paremmin. Ketjun aloittaja kun ei pysty edes "tietolähteitään" kertomaan. Ilmeisesti pelkästään omia märkiä uniaan tuo Ulvilaosioon.
Teillä annelisteilla on todella järkyttävä tapa haukkua kaikkia, jotka ovat eri mieltä kanssanne. Antiannelistit sortuvat tuohon huomattavasti vähemmän ja he myös perustelevat mielipiteensä annelisteja useammin. Ja paremmin. Ketjun aloittaja kun ei pysty edes "tietolähteitään" kertomaan. Ilmeisesti pelkästään omia märkiä uniaan tuo Ulvilaosioon.
-
Kurkkumaa
- Hetty Wainthropp
Minä minä minä minä miiiinä!!!!
Olen ehkä kaikista avuttomista avuttomin, koska en ole piiiiiitkään aikaan enää pystynyt edes lukemaan riviäkään Ulvilaa.
Ja ihan huvittavakin, koska olen voinut "nähdä" Annelin vaikka murhaajan ruskeassa...

...asussa tekoaan tekemässä kuidut ympäriinsä lennellen.
Syyllinen, syyllinen syyllinen, syyllinen!!! Syyyyylllliiiinen!!!
Olen ehkä kaikista avuttomista avuttomin, koska en ole piiiiiitkään aikaan enää pystynyt edes lukemaan riviäkään Ulvilaa.
Ja ihan huvittavakin, koska olen voinut "nähdä" Annelin vaikka murhaajan ruskeassa...
...asussa tekoaan tekemässä kuidut ympäriinsä lennellen.
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Mitä todennäköisemmin.Kurkkumaa kirjoitti:
-
mikaelk
Nebu otti näköjään kyytiä pariks vk.. R.I.P. <3
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Toivon, että ylläpito poistaa tämän viestiketjun turhana, koska se ei edistä syyttöminä tuomittujen henkilöiden asiaa lainkaan. Pysytään asialinjalla, kiitos!
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
- Officer Crabtree
- Hetty Wainthropp
Ja minä kun luulin, että Sinulla voisi kerrankin olla jotain asiallista annettavaa, nimenomaan tähän ketjuun. Exceliä kehiin, kiitos!Pieni liekki kirjoitti:Toivon, että ylläpito poistaa tämän viestiketjun turhana, koska se ei edistä syyttöminä tuomittujen henkilöiden asiaa lainkaan. Pysytään asialinjalla, kiitos!
Dixi.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Officer Crabtree
- Hetty Wainthropp
Mutta noin niin kuin asiaan.
Turha ketään leimata "syyllistämisestä" - kyllä se syyllistyneisyys tulee ihan omasta toiminnasta.
Kokonaan eri asia sitten on, pitäisikö näillä näytöillä tuomita elinkautiseen. Minun mielestäni ei.
Turha ketään leimata "syyllistämisestä" - kyllä se syyllistyneisyys tulee ihan omasta toiminnasta.
Kokonaan eri asia sitten on, pitäisikö näillä näytöillä tuomita elinkautiseen. Minun mielestäni ei.
Dixi.
Kerro tarkemmin, mitkä yksityiskohdat minun kirjoituksissani ovat kaikkein huvittavimpia. Et kai sinä ole minua aivan syyttä suotta ja aivan ansiotta listallesi ottanut.
No, en pety vaikka et vastaisikaan, kun tämän näyttää olevan vaan avaus pelkän avauksen vuoksi ilman mitään järjellistä sisältöä, eli ei haittaisi vaikka poistuisi.
No, en pety vaikka et vastaisikaan, kun tämän näyttää olevan vaan avaus pelkän avauksen vuoksi ilman mitään järjellistä sisältöä, eli ei haittaisi vaikka poistuisi.
Kirjoitat Ulvilan puolella näin >>Ande kirjoitti:Kerro tarkemmin, mitkä yksityiskohdat minun kirjoituksissani ovat kaikkein huvittavimpia. Et kai sinä ole minua aivan syyttä suotta ja aivan ansiotta listallesi ottanut.
Suuri määrä meistä annelisteista hommaa ne oikeuden asiakirjat ihan itselleen, kuuntelee todistuksia ja jotkut jopa menee paikalle katselemaan. Ja me yritetään sovittaa esitettyjä väitteitä sekunti sekunnilta esim. häkepuheluun. Siksi me ollaan varmoja monista asioista eikä vain luulla ja ihmetellä....Ande kirjoitti: En minä ymmärrä, miten te voitte olla niin varmoja siitä, että ei ollut puhelimessa jatkojohtoa eikä rinnakkaispuhelinta käytetty, ja että Anneli juoksi välillä ulos. Ihan kuin joku teistä olisi ollut itse paikalla ...![]()
Minä en voi oikeasti tietää asiasta paljonkaan, en mene lukemaan asiakirjoja oikeuteen enkä kuuntelemaan ja katselemaan todistuksia.
-
Nebukadnessar
- Poliisikoira Rex
Pahoitteluni pieneltäliekiltä, mutta tällä ketjulla oli tarkoituksensa ja se toteutui heti toisen kirjoittajan kohdalla eli tämä oli vasikkatesti, mutta myöskin sen mukainen kuin otsikkokin on.Pieni liekki kirjoitti:Toivon, että ylläpito poistaa tämän viestiketjun turhana, koska se ei edistä syyttöminä tuomittujen henkilöiden asiaa lainkaan. Pysytään asialinjalla, kiitos!
Kuten aloitustekstissä, niin ei edes ketään solvata, jollei ja kuten näyttää, moni pitää sitä solvauksena jos sanoo "huvittavaksi".
Mutta ketjuun olemme saaneet lisää nimiä eli "awa" tuoden noita vanhoja käsiteltyjä kuvia ketjuun uudelleen eli on jumiutunut itsepintaisimmaksi.