Ujuni Ahmed sai tuomion petoksesta

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
ManHalen
Poliisikoira Rex
Viestit: 253
Liittynyt: La Huhti 17, 2021 11:19 am

Ujuni Ahmed sai tuomion petoksesta

Viesti Kirjoittaja ManHalen »

"Helsingin Sanomat:

Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta
Ihmiskeusaktivisti Ujuni Ahmed on saanut syytteen petoksesta. Ahmedin mukaan hän on saanut liikaa työttömyystukea Kelalta. Ahmed kiistää toimineensa tahallisesti.

TUNNETTU ihmisoikeusaktivisti ja yhteiskunnallinen vaikuttaja Ujuni Ahmed on saanut syytteen petoksesta.

Ahmed myöntää HS:lle olevansa tietoinen asiaan liittyvästä tutkinnasta ja olleensa kirjallisesti poliisin kuultavana. Ahmedin mukaan hän ei kuitenkaan ole vielä saanut haastetta. Asia on tullut vireille Helsingin käräjäoikeudessa noin kuukausi sitten.

Ahmedin mukaan syyte liittyy Kelan maksamiin tukiin.

”Olen saanut liikaa Kelan tukia vuosien takaa, työttömyystukea muistaakseni.”

Rahamääräisesti kyseessä on Ahmedin mukaan hieman yli 6 000 euron summa. Ahmedin mukaan maksamatta tästä on enää 2257 euroa.

Ahmed pitää syytettä perusteettomana.

”Kiistän, että olisin tahallisesti yrittänyt petkuttaa Kelaa. Olen maksanut tukia takaisin siitä lähtien, kun olen saanut liikamaksutiedotteen, ja pyrin maksamaan loput Kelan kanssa sopimalla tavalla mahdollisimman pian. Luotan siihen, että käräjäoikeus tekee oikean päätöksen tässä asiassa.”

”Olen hyvin pahoillani tapahtuneesta ja pyrin korjaamaan asian mahdollisimman pian. Opin tästä.”

Ahmed on ajanut erityisesti naisten ja tyttöjen oikeuksia. Hän on puhunut erityisesti naisten sukuelinten silpomista sekä kunniaan liittyvää rajoittamista ja väkivaltaa vastaan. Ahmed on palkittu Suomen Penin sananvapauspalkinnolla vuonna 2020."

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009668360.html
13:16

Lisätty linkki ja uutisen julkaisuajankohta. Otsikko päivitetty tuomion myötä.
-NILS-
ManHalen
Poliisikoira Rex
Viestit: 253
Liittynyt: La Huhti 17, 2021 11:19 am

Re: HS:Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja ManHalen »

Näitä pieni väärinkäsityksiä nyt riittää...menee kategoriaan "Ai Ummarra" (erittäin hoono soomi)
Psykopaatti
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Ma Marras 28, 2022 12:14 pm

Re: HS:Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja Psykopaatti »

Ullatus. Tama tuli tausin ullattaen ja puutamatta. Kyllä Timo toiselle Timolle kertoo, miten Suomessa nussitaan rahaa eri laitoksista. Olisi kiva, jos ne loputkin 300 000 Timoa vietäisiin oikeuteen.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Menköön himaansa nostelemaan korvauksia ja ulisemaan naisten oikeuksista.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Samira
Theo Kojak
Viestit: 1153
Liittynyt: Pe Marras 22, 2019 1:33 pm

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja Samira »

Ahmed Ahne :D

Aika usein päätyvät somalit otsikoihin vastaavista touhuista. Rikollinen, tyhmä mieli ei kai käsitä että näistä jää usein kiinni.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
terssi
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 3:23 pm

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja terssi »

Tulee mieleen se "vuoden pakolaisnainen" joka eleli leveästi nostamalla maasta pois muuttaneen siskonsa kela-tukia. Poliittinen ura vihreissä taisi kyllä tyssätä kiinni jäämiseen.

Hänestä keskustellaan täällä: https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=22067
-NILS-
claw
Harjunpää
Viestit: 317
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja claw »

ManHalen kirjoitti: Ti Kesä 20, 2023 2:27 pm
Ahmed on ajanut erityisesti naisten ja tyttöjen oikeuksia. Hän on puhunut erityisesti naisten sukuelinten silpomista sekä kunniaan liittyvää rajoittamista ja väkivaltaa vastaan. Ahmed on palkittu Suomen Penin sananvapauspalkinnolla vuonna 2020."
Yllättyikö joku, kun uutiseen ujutettiin ovelasti 'lieventävä' asianhaara. Minä en, kun hesarin vasemmistolaiset toimittajat ovat kyseessä!
strömmingen
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2020 6:25 pm

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja strömmingen »

Olen saanut liikaa Kelan tukia vuosien takaa, työttömyystukea muistaakseni.
Hankala tämä sosiaaliturvajärjestelmä kun asiakas ei muista mitä tukia on tullut haetuksi liikaa. Työttömyysturvahan on hämäävä kun sitä saadakseen pitäisi olla työtön ja jos henkilö onkin vaikka jonkun maahanmuuttajajärjestön palkkatukilistalla, saattaa tuensaaja kuvitella olevansa työtön kun sen palkkatuen saadakseen ei ihan hikeen asti tarvitse puurtaa.

Mutta kyllähän siitä kuuluukin saada tuplapalkka kun työkseen syyttää Suomen viranomaisia siitä että somalit vie tyttöjä Somaliaan silvottavaksi. Eihän vika tietenkään somalikulttuurissa ole vaan suomalaisessa järjestelmässä.
MrSamba
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Touko 05, 2022 5:51 pm

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja MrSamba »

Näillä mamuilla on taipumusta nostella ilmaista rahaa "vahingossa". Onhan tämä systeemi vähän siihen kannustava, kun lähtökohtaisesti uskotaan kaiken maailman tarinoita, mitä ihmisillä vaan on. Ei voi enää perustaa järjestelmään luottamukselle, vaan pitäisi aina vaati kunnon faktoja perusteiksi. Jos ei niitä ole, niin se on sitten vaan voi voi.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3286
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Niin, näillehän maksetaan niin paljon erilaisia tukia etteivät itsekään enää pysy kartalla mitä kaikkea saavat.
Mutta se on hyvä että duunarilta viedään 1. sairaspäivän palkka, sillä Suomi pelastuu.
”Olen saanut liikaa Kelan tukia vuosien takaa, työttömyystukea muistaakseni.”
Ahmed pitää syytettä perusteettomana.
Opin tästä.
Knobster:
Äläs nyt sössötä. Tässäkihän äiti on kai siis näitä seonneita "persuuntuneeita" hörhöpuolueissa pyöriviä kristallihippejä. Ja tämä ilmiöhän on Persujen siittämää sekasikiötä. En tosin tiedä paljonko tämä vaikutti itse kuolemaan.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3286
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

MrSamba kirjoitti: Ti Kesä 20, 2023 6:22 pm Näillä mamuilla on taipumusta nostella ilmaista rahaa "vahingossa". Onhan tämä systeemi vähän siihen kannustava, kun lähtökohtaisesti uskotaan kaiken maailman tarinoita, mitä ihmisillä vaan on. Ei voi enää perustaa järjestelmään luottamukselle, vaan pitäisi aina vaati kunnon faktoja perusteiksi. Jos ei niitä ole, niin se on sitten vaan voi voi.
Näille ei pitäisi antaa rahaa lainkaan, ei ennen kuin omalla työllään sen ovat ansainneet.
Siihen asti kunnes työllistyvät niin kommuunimajoitus vastaanottokeskuksissa jossa ruoka- ja vaatehuolto.
Pennut kouluun.

Ellei se kelpaa ja riitä turvapaikanhakijalle että saa ruokaa, vaatteet , katon pään päälle eikä tarvitse pelätä tulevansa tapetuksi painukoot samantien takaisin sinne mistä tulikin.

Verrokkina:

Tiedän useamman ukrainalaisen jotka ovat enemmän kuin onnellisia siitä että pääsivät tänne vastaanottokeskukseen turvaan. Kokonaisia monilapsisia perheitä, sekä äitejä lapsineen. Osa on työllistynyt välittömästi vaikka eivät osaa suomea juuri lainkaan.
Eivätkä ole itkemässä joka viikko uusia iphoneja ja merkkivaatteita Kelan luukulla.

Eipä näy lorvivia "mies"laumoja, eikä varsinkaan sellaisia jotka ovat ryöstelemässä ja raiskaamassa auttajiaan. Miehet ovat puolustamassa maataan hyökkääjiä vastaan. :idea:

Huom! Viestisi loppuosa. Pysytään kuitenkin ketjun aiheessa. Se on mainittu otsikossa. Maahanmuutolle yleensä on olemassa oma ketju Politiikan puolella.
-NILS-
Knobster:
Äläs nyt sössötä. Tässäkihän äiti on kai siis näitä seonneita "persuuntuneeita" hörhöpuolueissa pyöriviä kristallihippejä. Ja tämä ilmiöhän on Persujen siittämää sekasikiötä. En tosin tiedä paljonko tämä vaikutti itse kuolemaan.
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3783
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Kummisetä kirjoitti: Ti Kesä 20, 2023 6:28 pm Niin, näillehän maksetaan niin paljon erilaisia tukia etteivät itsekään enää pysy kartalla mitä kaikkea saavat.
Mutta se on hyvä että duunarilta viedään 1. sairaspäivän palkka, sillä Suomi pelastuu.
”Olen saanut liikaa Kelan tukia vuosien takaa, työttömyystukea muistaakseni.”
Ahmed pitää syytettä perusteettomana.
Opin tästä.
No ei ole tainnut mennä ihan niinkuin Ahmedi tuossa satuilee.

Kaiken se oppii
Kaiken se oppii
Ujuni Oppiva Ahmed.jpeg (98.26 KiB) Katsottu 4548 kertaa

Mutta nut ma ei ummarra.
Ei ummarra ollenkaan.

Kaikki Ahmedit ja Mohamedit on Eva Biaudetin ja Johanna Suurpään mukaan Akavalaisia aivo-avaruus-kirurgi-yli-insinöörejä.

Miten voi Ahmetti olla työttömänä?

Meillä on vielä huutava työvoimapula!


Nautin jo etukäteen, kun näitä päästään vihdoin laittamaan kuriin.
MLKP onkin lähettänyt eteenpäin runsaasti tietoa mitä tässä on keräilty.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Sitä ihmettelen että eikö kukaan seuraa näitä tukien maksamisia millään lailla? Miten voi olla maksettu 6000€ liikaa tukia? Meneekö siis tukien maksut vaan siten että kaikkien Ahmedien ja Muhammedien hakemukset ja maksut menee automaatiossa läpi ja vasta vuosia jälkeenpäin tarkastellaan? Paska systeemi jos näin on. Nämähän on voineet jo vaihtaa maata kun hoksataan että ai saatana nyt on maksettu liikaa. :roll:
"Those who want respect, give respect."
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1117
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Tämä muslimi pitäisi karkoittaa, kun tieten tahtoen teki minun / meidän maassa rikoksia ja miten tuollaisia tukia edes saa?

Kertokaa mulle niin haen niitä tukia.

Poistettu nimittelyä
-NILS-
Allahia ei ole olemassa.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: HS: Ujuni Ahmedia syytetään petoksesta

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

dippainssi kirjoitti: Ke Kesä 21, 2023 11:49 am Tämä muslimi - huora pitäisi karkoittaa, kun tieten tahtoen teki minun / meidän maassa rikoksia ja miten tuollaisia tukia edes saa?

Kertokaa mulle niin haen niitä tukia.
Pitää olla suojaväri että saa kaiken ilmaiseksi. Meille kotimaisille riittää vähempikin. Eihän nyt suomalaisten verot meille kuulu, vaan koko maailmalle. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Vastaa Viestiin