Linnut käy kiinni!

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Ailar
Jessica Fletcher

Linnut käy kiinni!

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kävelin koiran kanssa rautatietä pitkin. Katselin kun kaksi varista yritti opettaa lastansa lentämään. Pentu oli tosi surkea rääpäle. En kiinnittänyt huomiota ympäristöön. Yhtäkkiä ohimooni mäjähti varis - polvet notkahtivat ja luulin menettäväni tajuntani. Yllytin hädissäni koiran juoksuun, vaikka se onkin ollut kovin huonokuntoinen sairasteltuaan. Suojasin päätäni juostessani ja toivoin, ettei iskut osuisi koiraani.

Varis oli törmäyksestä tointunut ja yritti iskeä uudelleen. Ajattelin olevani keskellä kauhuleffaa. Pääsimme valtatielle ja söpöä oli, että koirani alkoi juostessaan lipoa kättäni - se ilmeisesti tajusi, että jotain kamalaa oli tapahtunut.

Nyt ohimoni on musta, mutta ei enää päänsärkyä. Pikku täräys siis tuli. Koira säikähti päivällä, kun varis lensi tonttimme ylitse. Se rupesi ihan vauhkona haukkumaan.

No, jokainen pitää pennuistaan huolta omalla tavallaan. :D
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Ohoh! No varikset kyllä on ärhäköitä puolustamaan jälkikasvuaan :)
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Oletko vaaleatukkainen? Jostain luin, että tykkäävät blondeista...ihan oikeasti. Laita lippis päähän seuraavalle lenkille. Tosin elukkamaailmasta löytyvät ne parhaat äiditkin, varmasti puolustavat poikasiaan, jos niin parhaaksi näkevät.

Ihan hyvä keino on varmaan valita uudet lenkkipolut pesintäajaksi.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Varis ilmeisesti hyökkäsi kerran satunnaisesti?

Eihän se vielä mitään "lintujen" meininkiä ole.

Eläinten vallankumouksen kauhuskenaariossa joku sika tulee kirjoittamaan aikansa suosituimman leffakässärin"Ihmiset".
Ailar
Jessica Fletcher

Olin ennen blondi. Varis hyökkäsi myös viime kesänä, mutta silloin vain tukka pöllähti ja kartoin sen jälkeen paikkaa.

Nyt olen ruskeatukkainen. En enää mene häiritsemään varisten pesintärauhaa. Otin vaan vähän herneen nenään, kun olen säälistä niitä ruokkinutkin välillä. Tässäkö on kiitos? Kysyn vaan? :x

Ei vais, vaihdamme reittiä koiran kanssa.

Mutta kuinka usein te muut olette joutuneet lintujen uhreiksi? Joskus uutisissa oli tietoja, kuinka Hesassa linnut varastavat eväät ihmisiltä torilla. Itse pelkäsin lähinnä, että lintu nokkisi silmät päästäni. Kai niin voisi tapahtuakin?

Reittini kauppaan käy tuon metsän viereistä tietä. No, ehkäpä kuljen autolla, jos niillä piruilla on kasvomuisti! :lol:
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Olen pahoillani. En tarkoittanut mitään ikävää vihjailua hiustenvärilläsi tai muullakaan, sanoin vain mitä mulle on kerrottu.
Ailar
Jessica Fletcher

En toki ottanutkaan sitä millään pahalla. Olen itsekin kuullut, että esim. hyönteiset iskevät kiinni tiettyyn väriin. Kerroin vain, että viimeksi kun oli vaalea tukka, niin pölähdys kävi. Nyt kävi pahemmin. :)
inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Meillä hyökkii tervapääskyt päin.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Hitchcock teki dokumetteja.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Hitchcockin luotodokumentit ovat ajaneet päähäni lähtemättömän pelon ja kunnioituksen kaikenlaisia lintuja kohtaan. Uskon, että He vaistoavat pelkoni ja siispä kimppuuni on käynyt variksia, harakka, tiiroja, pikkuinen punakylkirastas sekä ne Korkeasaaren isot hanhet (kanadanhanhet?) joukolla. Uuh. Ja hiukset ja vaatteetkin lähes aina ovat mustat, tuon Pekkaericin blonditeorian kumotakseni.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Hyvä, että täälläkin on lintutopic! Osaatteko sanoa mikä tämä tirppa on?
Kuva
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Näyttää laulurastaalta. Onko se kädessäsi? Mitä sille on tapahtunut?
Bleddyn
Neuvoja-Jack

PaulaDrew kirjoitti:Näyttää laulurastaalta. Onko se kädessäsi? Mitä sille on tapahtunut?
Jep. Koira nappasi jalan poikki. Muuten vaikuttaa hyväkuntoiselta ja virkeältä.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Bleddyn, kerro koko tarina.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

rapier kirjoitti:Bleddyn, kerro koko tarina.
Tossahan se jo olikin pääpiirteittäin. Noita oli useampi siinä lintulaudalla pyörimässä. En minä tiedä, en nähnyt tilannetta tarkasti. :?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Vastaa Viestiin