Defibrillaattori eli deffa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Hank Voight

Defibrillaattori eli deffa

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Avasinpa ihan ketjun, syystä että olisi kiva tietää miten noita on taloyhtiöihin hommattu, vai onko lainkaan.

Ja lisäksi, että mistä hinnoista oikeasti kelvolliset lähtevät? Vastaus tuohonkin vaihtelee kovasti sen mukaan, että mistä ja keneltä kysyy.

Itsehän olen sitä mieltä, että noita deffoja pitäisi olla joka taloyhtiössä, mutta mitä kysellyt olen, niin eipä oikein missään ole. Kauppakeskuksissa, urheiluhalleissa ja vastaavissa vaan.

Olen funtsinut, että jos kyselisi mahdollisuutta hommata tuollaista taloyhtiön käyttöön, ilman että joutuisi itse maksamaan. Mutta niin, että olisi sitten mun vastuulla sen kunto ja saatavuus.

Onko kenelläkään kokemusta?
McCall
Michael Knight

Re: Defibrillaattori eli deffa

Viesti Kirjoittaja McCall »

Pikaisen selauksen perusteella deffat näyttää keskittyvän firmoihin ja kuntapalveluiden tiloihin.

https://defi.fi/
Hank Voight

McCall kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 2:01 pm Pikaisen selauksen perusteella deffat näyttää keskittyvän firmoihin ja kuntapalveluiden tiloihin.

https://defi.fi/
Niin tekee. Ja mun mielestä se ei ole hyvä asia. Niitä olisi hyvä olla muuallakin.
Bigcat
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Bigcat »

Deffan voi ostaa kuka tahansa omaan käyttöön ja paljonhan niitä onkin rekisteröimättöminä. 1500-2000:lla saa kunnon koneen. Rekisteröiminen on vapaa-ehtoista.
Hank Voight

Bigcat kirjoitti: Su Syys 22, 2024 3:52 pm Deffan voi ostaa kuka tahansa omaan käyttöön ja paljonhan niitä onkin rekisteröimättöminä. 1500-2000:lla saa kunnon koneen. Rekisteröiminen on vapaa-ehtoista.
Juu kyllä mä sen tiedän, että ostaa voi kuka tahansa, eikä ole pakko rekisteröidä. Mutta lähinnä kiinnostaisi, että onko jotkut taloyhtiöt hommanneet niitä.

Millaisiahan ne halvemmat, alle donan deffat mahtaa olla? Meinaan vaan että tuskin tuon kaltaista laitetta saa edes Suomessa myydä, jos on ihan kelvoton.
Vastaa Viestiin