Helsingin Sanomat 7.11.2024 / https://www.hs.fi/suomi/art-2000010817714.html
Tampereen keskustassa puukotus keskiviikkona – tutkitaan tapon yrityksenä
Poliisi tavoitti puukotuspaikan läheltä asunnosta miehen, jonka epäillään olleen mukana seurueessa, jossa puukotus tapahtui.
Poliisi tutkii Tampereen keskusta-alueella keskiviikkona noin kello 17.50 tapahtunutta epäiltyä puukotusta. Uhrina oli mies, jolla ei ole välitöntä hengenvaaraa.
Poliisi tutkii tapahtunutta tapon yrityksenä. Paikalla oli huomiota herättävän paljon poliiseja ja ambulansseja.
Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Jari Luoto Sisä-Suomen poliisista kertoi torstaina, että epäilty puukotus tapahtui Papinkadun ja Tiiliruukinkadun risteyksessä. Hän kertoo, että tapahtumapaikalla oli neljän miehen seurue, josta yhden epäillään puukottaneen toista.
Luodon mukaan poliisi tavoitti paikan läheltä asunnosta miehen, jonka epäillään olleen seurueessa mukana. Häntä kuullaan asiassa asianomistajan ja muiden lähistöllä olleiden lisäksi vielä epäselvän tilanteen selvittämiseksi.
...
Tampere 6.11.2024 / Tutkitaan tapon yritystä
Tampere 6.11.2024 / Tutkitaan tapon yritystä
Re: Tampere 6.11.2024 / Tutkitaan tapon yritystä
No, meinaako seurue tässä perinteisesti mustalaisia vaiko päihdeporukkaa? Pakko sanoa että ilahduttaa että täällä jatketaan näitä puukotuksia kun olen taas kaupungissa. Jospa joskus pääsisi näkemään tai kuulemaan jotain.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Kyllä seurue ja mersumies on koodinimiä asialle: manne.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Harvase päivä kaikenlaista Ramboilua Tampereella, kohta pitää pukeuta haarniskaan että siellä uskaltais liikkua. 
Musta tää on jännää ja kivaa. Ei pelota sitten niin yhtään vaan päinvastoin toivon että koittaa se päivä että olen keskellä actionia..Ghost hunting kirjoitti: To Marras 07, 2024 8:50 pm Harvase päivä kaikenlaista Ramboilua Tampereella, kohta pitää pukeuta haarniskaan että siellä uskaltais liikkua.![]()
Eli sis haluat tulka itse puukotetuksi ja/tai ammuttuksi? Vaihtoehtoisesti itse olla puukottaja ja/tai ampuja.Millavaan kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 5:51 am
Musta tää on jännää ja kivaa. Ei pelota sitten niin yhtään vaan päinvastoin toivon että koittaa se päivä että olen keskellä actionia..
No oli miten oli niin aika sairaat setit, itseä ei innostaisi katsella kun joku kallu ottaa luodista tai keklusta, mutta kukin tyylillään..
↑
No ei mut jos tää Tampereen päihdeporukka rähisee tai puukottelee tai vaikka tappaa toisiaan niin nyt kun olen täällä, tiedän aina mistä lähteä kyseleen kuten tänään jo sain huomata että heti kuulin lisää visa Kantolan murhasta kun vaan meni huoltsulle.
No ei mut jos tää Tampereen päihdeporukka rähisee tai puukottelee tai vaikka tappaa toisiaan niin nyt kun olen täällä, tiedän aina mistä lähteä kyseleen kuten tänään jo sain huomata että heti kuulin lisää visa Kantolan murhasta kun vaan meni huoltsulle.
↑
Itse olin töissä koko päivän, ja illalla arvostan vapaa-aikaani sen verran että pyörin eri porukoissa.
Itse olin töissä koko päivän, ja illalla arvostan vapaa-aikaani sen verran että pyörin eri porukoissa.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Poliisi tutkii epäiltyä tapon yritystä Tampereen keskustassa – kolme otettu kiinni
Poliisi on ottanut maanantaina aamupäivällä kiinni kolme ihmistä liittyen keskiviikkona Tampereella tapahtuneeseen puukotukseen.
”Tutkinta jatkuu nyt heidän kuulemisellaan”, kertoo tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Jari Luoto.
Poliisi on käynyt tutkinnassa läpi valvontakameratallenteita, mutta Luoto ei kerro, mitä niistä on selvinnyt. Tämänhetkisten tietojen mukaan neljän hengen seurue on tavannut Papinkadun ja Tiiliruukinkadun risteyksessä miehen, jota on puukotettu.
”Epäillään, että ainakin osa porukasta on tuntenut toisensa entuudestaan.”
Poliisi tavoitti rikospaikan läheltä heti puukotuksen jälkeen asunnosta miehen, jonka epäillään olleen seurueessa mukana. Luodon mukaan hänet vapautettiin kuulustelujen jälkeen.
Poliisi tutkii tapahtunutta tapon yrityksenä. Myös vapautettu mies on edelleen epäiltynä.
Luoto ei maanantaina puoliltapäivin kertonut, onko tapauksessa syntynyt muille kuin uhrille vammoja. Poliisi ei myöskään kommentoinut uhrin eikä epäiltyjen ikää.
https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010824942.html
Poliisi on ottanut maanantaina aamupäivällä kiinni kolme ihmistä liittyen keskiviikkona Tampereella tapahtuneeseen puukotukseen.
”Tutkinta jatkuu nyt heidän kuulemisellaan”, kertoo tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Jari Luoto.
Poliisi on käynyt tutkinnassa läpi valvontakameratallenteita, mutta Luoto ei kerro, mitä niistä on selvinnyt. Tämänhetkisten tietojen mukaan neljän hengen seurue on tavannut Papinkadun ja Tiiliruukinkadun risteyksessä miehen, jota on puukotettu.
”Epäillään, että ainakin osa porukasta on tuntenut toisensa entuudestaan.”
Poliisi tavoitti rikospaikan läheltä heti puukotuksen jälkeen asunnosta miehen, jonka epäillään olleen seurueessa mukana. Luodon mukaan hänet vapautettiin kuulustelujen jälkeen.
Poliisi tutkii tapahtunutta tapon yrityksenä. Myös vapautettu mies on edelleen epäiltynä.
Luoto ei maanantaina puoliltapäivin kertonut, onko tapauksessa syntynyt muille kuin uhrille vammoja. Poliisi ei myöskään kommentoinut uhrin eikä epäiltyjen ikää.
https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010824942.html