Poliisien itsemurhat
Poliisien itsemurhat
Nyt Rikospaikassa:
Tänä vuonna sattunut jo neljä tapausta; kolme pk-seudulla ja yksi jossain muualla Satu Koivun mukaan. Eivät ole suoranaisesti liittyneet työhön, mutta esim.virkamiesoikeudellisiin asioihin, terveydentilaan...
Mitäs nää tapaukset ovat? Muistelen, että yksi ampui itsensä haulikolla työpaikan vessassa, ja oliko joku pikkupoikiin sekaantumis(homo)keissi - vai oliko tämä yksi ja sama tapaus?
Jos on about 3000 purkukeskustelua jo (joista 1/3 liittyy kuolemaan) niin pitäähän näistä voida puhua!
Tänä vuonna sattunut jo neljä tapausta; kolme pk-seudulla ja yksi jossain muualla Satu Koivun mukaan. Eivät ole suoranaisesti liittyneet työhön, mutta esim.virkamiesoikeudellisiin asioihin, terveydentilaan...
Mitäs nää tapaukset ovat? Muistelen, että yksi ampui itsensä haulikolla työpaikan vessassa, ja oliko joku pikkupoikiin sekaantumis(homo)keissi - vai oliko tämä yksi ja sama tapaus?
Jos on about 3000 purkukeskustelua jo (joista 1/3 liittyy kuolemaan) niin pitäähän näistä voida puhua!
Re: Poliisien itsemurhat
Sentään jotain positiivista. Tappaisi vain loputkin itsensä. Ammattikunta, jota koko Suomen kansa vihaa. Meinaan leipoa itse viinerpitkon juhlan kunniaksi seuraavan kerran, kun joku valveutunut kansalainen ampuu poliisin. Erityisen hyvää kylmän kulutusmaidon kanssa. Olen muutenkin siirtynyt kokonaan kulutusmaitoon. Tarkoitus olisi tehdä churroja jossakin vaiheessa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Poliisit taitavat muutenkin olla yliedustettuina itsemurhatilastoissa. Ovat tottuneita vaarallisiin tilanteisiin ja kuoleman kohtaamiseen, mikä tekee homman vähän helpommaksi tai jotain sellaista.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Sellaista olen lukenut joskus takavuosina, että lääkäreillä olisi ammattiin soviteltuna prosentuaalisesti eniten itsareita, etenkin kirurgeilla. Tiedä sitten, kun näistähän ei statistiikkaa ole saatavilla normi meikäläiselle.Unhola kirjoitti: To Joulu 12, 2024 1:47 am Poliisit taitavat muutenkin olla yliedustettuina itsemurhatilastoissa.
X X X X X
Tarkempaan en tiedä, kuin että tämä itsensä työpaikalla ampunut ja pikkupoikajuttu eivät liittyneet toisiinsa.
Onpas tässä tökerö kirjoitus. Minä en vihaa poliiseja , tuskin kukaan normaali ihminen muutenkaan. Kriminaalit vihaa kaikkea ja jokaista.RL11/6 kirjoitti: Ke Joulu 11, 2024 11:49 pm Sentään jotain positiivista. Tappaisi vain loputkin itsensä. Ammattikunta, jota koko Suomen kansa vihaa. Meinaan leipoa itse viinerpitkon juhlan kunniaksi seuraavan kerran, kun joku valveutunut kansalainen ampuu poliisin. Erityisen hyvää kylmän kulutusmaidon kanssa. Olen muutenkin siirtynyt kokonaan kulutusmaitoon. Tarkoitus olisi tehdä churroja jossakin vaiheessa.
Kirjoituksesi on sairas. Hanki terapeutti.
Mistä sait vihan tähän asiaan? Viha on yleensä tila, jossa ihminen ei toimi rationaalisesti. Vihainen ihminen kärsii myös korkeasta verenpaineesta ja kuolee keskimäärin yhtä varhain kuin skitsofreenikot. Minun toiveeni siitä, että kaikki poliisit tappaisivat itsensä perustuu heidän luomaansa haittaan, eli sakkojen kirjoitteluun, joka luo etenkin vähäosaisten keskuudessa ahdinkoa. Ahdinko ja muutenkin vähäosaisuus on merkittävin rikosten syntyyn johtava asia. Poliisi luo itse rikollisuutta ja toteuttaa sitä myös seksi-, huumausaine-, henki ja hörhörikosten osalta. Rikoskierteiden ehkäisemiseksi olisi hyvä, jos kaikki poliisit tappaisivat itsensä, eikä puuttuisi väärintekijöiden kohteluun, jolla on isompi vaikutus kuin poliisin lässytyksellä. Verkkokellarimurtoja tekevä narkkari kun ammutaan kiinnisaadessa niille sijoin, ei lisärikoksia tule hänen osaltaan syntymään. Poliisi veisi hänet putkaan syömään ja lepäämään, että hän jaksaa taas tehdä rikoksia. Ja siellä putkassa vielä joku sosiaalivirkailija maksaisi narkkarin vuokrarästitkin ja antaisi tippinä ja vippinä maksusitoumuksen uusiin talvivaatteisiin, pesukoneeseen ja ties mihin imuriin, jotka käytännössä on narkkarille sama asia kuin 0,2-0,8 grammaa pevekkiä.Susiraja kirjoitti: To Joulu 12, 2024 1:54 pmOnpas tässä tökerö kirjoitus. Minä en vihaa poliiseja , tuskin kukaan normaali ihminen muutenkaan. Kriminaalit vihaa kaikkea ja jokaista.RL11/6 kirjoitti: Ke Joulu 11, 2024 11:49 pm Sentään jotain positiivista. Tappaisi vain loputkin itsensä. Ammattikunta, jota koko Suomen kansa vihaa. Meinaan leipoa itse viinerpitkon juhlan kunniaksi seuraavan kerran, kun joku valveutunut kansalainen ampuu poliisin. Erityisen hyvää kylmän kulutusmaidon kanssa. Olen muutenkin siirtynyt kokonaan kulutusmaitoon. Tarkoitus olisi tehdä churroja jossakin vaiheessa.
Kirjoituksesi on sairas. Hanki terapeutti.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Viime vuosien poliisien touhuja sivusta seuranneena, joita täälläkin on useammassa ketjussa ihmetelty, ja hieman kauempaa menneisyydessä omista kokemuksista pohjautuen veikkaan että useat poliisien itsemurhat johtuvat omasta syyllisyyden tunnosta, jota eivät enää kestä. Korruptio ja ns virkamafia rehottaa, rikkaat ja värilliset pääsevät pälkähästä, kantasuomalaiset tavan tallaajat kaupataan kuiviin tai jopa kuopataan.
Lupaatko ettet ikinä soita poliisille vaikka mikä olisi?RL11/6 kirjoitti: Ke Joulu 11, 2024 11:49 pm Sentään jotain positiivista. Tappaisi vain loputkin itsensä. Ammattikunta, jota koko Suomen kansa vihaa. Meinaan leipoa itse viinerpitkon juhlan kunniaksi seuraavan kerran, kun joku valveutunut kansalainen ampuu poliisin. Erityisen hyvää kylmän kulutusmaidon kanssa. Olen muutenkin siirtynyt kokonaan kulutusmaitoon. Tarkoitus olisi tehdä churroja jossakin vaiheessa.
Kidutettu vaikka viikko jossain?
True kirjoitti: To Joulu 12, 2024 8:44 pmLupaatko ettet ikinä soita poliisille vaikka mikä olisi?RL11/6 kirjoitti: Ke Joulu 11, 2024 11:49 pm Sentään jotain positiivista. Tappaisi vain loputkin itsensä. Ammattikunta, jota koko Suomen kansa vihaa. Meinaan leipoa itse viinerpitkon juhlan kunniaksi seuraavan kerran, kun joku valveutunut kansalainen ampuu poliisin. Erityisen hyvää kylmän kulutusmaidon kanssa. Olen muutenkin siirtynyt kokonaan kulutusmaitoon. Tarkoitus olisi tehdä churroja jossakin vaiheessa.
Juuri näin !
*Poistettu pohdintaa toisesta palstan kirjoittajasta. Sellainen pohdinta kuuluu Lautamiehiin*tm
Se, että Suomen kansa vihaa, ei tarkoita minun kokevan vihaa. En esim. Vihaa Fatim Diarraa, kuten koko Suomen kansa, vaan haluaisin hänet presidentiksi, koska meillä on samat näkemykset maalaisista ja heidän harjoittamasta sukurutsasta.
Lupaan, jos poliisi lupaa, ettei tule yrittämään estää minun ennalta estäviä suojaustoimia. Tässä kohtaa poliisin mielettömyys korostuu. Minun mielestäni kansalaisilla tulisi olla oikeus retkikirvestappeluun, vaikka se johtaisi vakaviin vammoihin ja kuolemaan. Vaikka järjestelmä sallii väkivallan harjoittamisen esim. Vapaaottelussa, ei se salli tämänlaista väkivallan harjoittamista, vaikka sinällään retkikirveet eivät olekaan lupamenettelyä vaativia aseita.True kirjoitti: To Joulu 12, 2024 8:44 pmLupaatko ettet ikinä soita poliisille vaikka mikä olisi?RL11/6 kirjoitti: Ke Joulu 11, 2024 11:49 pm Sentään jotain positiivista. Tappaisi vain loputkin itsensä. Ammattikunta, jota koko Suomen kansa vihaa. Meinaan leipoa itse viinerpitkon juhlan kunniaksi seuraavan kerran, kun joku valveutunut kansalainen ampuu poliisin. Erityisen hyvää kylmän kulutusmaidon kanssa. Olen muutenkin siirtynyt kokonaan kulutusmaitoon. Tarkoitus olisi tehdä churroja jossakin vaiheessa.