6.12.2025

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

6.12.2025

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Miten vietät tätä päivää lähdetkö ytimeen vai mulkoiletko kättelyt ehkä mollen tunska vai koliseeko laineen versio enempi sitä kolmatta versiota kehtaa edes mainita.vedätkö lärvit ja lähdet grillaa hietsun hautsikalle vai ootko viran puolesta menossa pamputtaa pasifistejä.

ite aattelin kattella soffalla krapulassa suoratoistoa jotain pukudraamaa tai sit Perikadon taas kerran.

Otsikkoon lisätty vuosiluku.
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Re: 6.12

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kumisilmä kirjoitti: To Marras 27, 2025 11:01 pm Miten vietät tätä päivää lähdetkö ytimeen vai mulkoiletko kättelyt ehkä mollen tunska vai koliseeko laineen versio enempi sitä kolmatta versiota kehtaa edes mainita.vedätkö lärvit ja lähdet grillaa hietsun hautsikalle vai ootko viran puolesta menossa pamputtaa pasifistejä.

ite aattelin kattella soffalla krapulassa suoratoistoa jotain pukudraamaa tai sit Perikadon taas kerran.
Neuvostoliiton syntyvaiheissa perustetun bolševikkien Tšekan (nykyinen supo) kunniaksi teen bolševikkien neuvostoperinneruokaa, vodkallista sipulikeittoa. Tšeka siis viettää syntymäpäivää kolmipäiväisesti 5.12-7.12, josta 6.12 on merkkipäivä niille suomalaisille erikoisjoukkosotilaille, jotka toimivat Tšekan riveissä 6.12.1917 vartioiden Tšekan päämajaa Pietarissa. Samassa kolmipäiväisessä juhlassa juhlin savuviskillä Nagant-revolveria, joka vaikka onkin belgialainen tuote, toimi se virallisena aseena tsaari Nikolaihin kohdistuneessa perhesurmassa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Georgie Davis

Re: 6.12

Viesti Kirjoittaja Georgie Davis »

Aion soluttautua vassunatsien joukkoon ja tehdä omaa myyräntyötäni siellä.
Asusteet ja asiankuuluva lippu on jo hankittu.
evitaonsöpöin
Jack Taylor

Re: 6.12.2025

Viesti Kirjoittaja evitaonsöpöin »

Jos vitun kela sais käsitelyä mun perustoimeentulotukihakemuksen alkuviikosta niin haen bentsoja ja viinaa ja lähen keskustaan kattoon mitä ilta tuo.
Syy on aina ärsyyntyjässä. Ärsyyntymisen kohdetta ei voi muuksi muuttaa, itseään voi. Tuo toinen on erilainen ja ajattelee eri lailla kuin minä, mutta mitä sitten? Haittaako se minun elämääni jotenkin?
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

*pltmtxtvp*tm
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Kumisilmä kirjoitti: To Marras 27, 2025 11:01 pm Miten vietät tätä päivää lähdetkö ytimeen vai mulkoiletko kättelyt ehkä mollen tunska vai koliseeko laineen versio enempi sitä kolmatta versiota kehtaa edes mainita.vedätkö lärvit ja lähdet grillaa hietsun hautsikalle vai ootko viran puolesta menossa pamputtaa pasifistejä.

Otsikkoon lisätty vuosiluku.

Linnanjuhlat pitäisi räjäyttää vittuun nykymuodossaan. Puuroa ja hummereita kaikille. Kaikki vitun marssiminen on täysin lapsellista ja paskaa. Kaikilta ääripäiltä. Ihmeellistä touhua?!
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

evitaonsöpöin kirjoitti: Su Marras 30, 2025 4:00 pm Jos vitun kela sais käsitelyä mun perustoimeentulotukihakemuksen alkuviikosta niin haen bentsoja ja viinaa ja lähen keskustaan kattoon mitä ilta tuo.
Osta asumistuella kunnon satsi. Ehkä unohdat Evitan kun vedät tarpeeksi.
Vastaa Viestiin