SuoMiko = JanitaSlim
SuoMiko = JanitaSlim
Väitteeni perustuu viesteihin, joista kuvakaappaukset.
- Liitteet
-
- Näyttökuva 2026-01-22 014050.jpg (77.62 KiB) Katsottu 1664 kertaa
-
- Näyttökuva 2026-01-22 012904.jpg (61.66 KiB) Katsottu 1674 kertaa
-
Poistettu runsaasti OT:tä.
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.
Säännöt löytyvät täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.
Säännöt löytyvät täältä:
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Re: SuoMiko = JanitaSlim
Heh. No shit, Sherlock?
Noiden kahden lisäksi voit tuupata ainakin nämä jonon jatkoksi: Syksyn sävel, Inkaa, Puheenjohtaja, Oulun_Kungas ja lonesjucca.
Ei ihan heti lopu nimimerkit tuolta ruudinkeksijältä.
Noiden kahden lisäksi voit tuupata ainakin nämä jonon jatkoksi: Syksyn sävel, Inkaa, Puheenjohtaja, Oulun_Kungas ja lonesjucca.
Joo. No nuo muut oli tiedossa, mutta tuosta suomikosta en ollut aiemmin varma. Ja onhan niitä vielä muitakin.Orge Gerwell kirjoitti: To Tammi 22, 2026 2:38 am Heh. No shit, Sherlock?
-
Säännöt löytyvät täältä:
Säännöt löytyvät täältä:
Eli täällä oon minä ja noin 10 muuta kirjoittajaa joilla kaikilla useampia nimimerkkejä
onko se niin ovela ku SuoMiko vittuilee mulle ja Janita suhtautuu kohtuu positiivisesti.
oon niin tuore palstalla etten osaa sanoa.
täytyy olla ihmisillä tylsää jos kuluttavat aikaa tähän kummankin puolin.toiset vertailee käsialaa tunnistaakseen jonkun multinikin ja toiset tekee monta profiilia ku haluaa sanoa viimeisen sanan.
täytyy olla ihmisillä tylsää jos kuluttavat aikaa tähän kummankin puolin.toiset vertailee käsialaa tunnistaakseen jonkun multinikin ja toiset tekee monta profiilia ku haluaa sanoa viimeisen sanan.
Antifa Free Palestina
No niimpä! Vittu mitä Perttejä, Jareja ja Kaleveita täälläKumisilmä kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:07 am Eli täällä oon minä ja noin 10 muuta kirjoittajaa joilla kaikilla useampia nimimerkkejäonko se niin ovela ku SuoMiko vittuilee mulle ja Janita suhtautuu kohtuu positiivisesti.
täytyy olla ihmisillä tylsää jos kuluttavat aikaa tähän kummankin puolin.toiset vertailee käsialaa tunnistaakseen jonkun multinikin ja toiset tekee monta profiilia ku haluaa sanoa viimeisen sanan.![]()
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Nope. Kyllä tuo yksi on ainoa laatuaan.Kumisilmä kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:07 am Eli täällä oon minä ja noin 10 muuta kirjoittajaa joilla kaikilla useampia nimimerkkejä
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Koetapas nyt iivana Vasiljevitš Kapustin saada toi sun nimisheimailu lakkaamaan.SuoMiko kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:58 amNo niimpä! Vittu mitä Perttejä, Jareja ja Kaleveita täälläKumisilmä kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:07 am Eli täällä oon minä ja noin 10 muuta kirjoittajaa joilla kaikilla useampia nimimerkkejäonko se niin ovela ku SuoMiko vittuilee mulle ja Janita suhtautuu kohtuu positiivisesti.
täytyy olla ihmisillä tylsää jos kuluttavat aikaa tähän kummankin puolin.toiset vertailee käsialaa tunnistaakseen jonkun multinikin ja toiset tekee monta profiilia ku haluaa sanoa viimeisen sanan.![]()
![]()
X X X X X
No nyt suomiko nimimerrki on kuukauden bannissa, mikähhän sen alter egoista aloittaa sekoilun, tunnusmerkkejä ovat suomalaisviha ja maturakkaus.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Tammi 22, 2026 2:53 pmKoetapas nyt iivana Vasiljevitš Kapustin saada toi sun nimisheimailu lakkaamaan.SuoMiko kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:58 amNo niimpä! Vittu mitä Perttejä, Jareja ja Kaleveita täälläKumisilmä kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:07 am Eli täällä oon minä ja noin 10 muuta kirjoittajaa joilla kaikilla useampia nimimerkkejäonko se niin ovela ku SuoMiko vittuilee mulle ja Janita suhtautuu kohtuu positiivisesti.
![]()
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Myös siitä tunnistaa, että huutaa aina sanan "kantasuomalainen" capseilla, sekä usein vielä huutomerkeillä ryyditettynä.Karhere kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 5:03 pm No nyt suomiko nimimerrki on kuukauden bannissa, mikähhän sen alter egoista aloittaa sekoilun, tunnusmerkkejä ovat suomalaisviha ja maturakkaus.
Lisäksi omien sanojensa mukaan kaikki jotka tuolle vittuilevat, ja niitähän riittää, ovat päästäneet tämän ruudinkeksijän "ihon alle".
Enkä edes liioittele kun puhun ruudinkeksijästä. Meinaan että voihan sen ruudin keksiä toistamiseenkin.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
OOT SÄ SE KOTKAMIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS?Orge Gerwell kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 7:29 pmMyös siitä tunnistaa, että huutaa aina sanan "kantasuomalainen" capseilla, sekä usein vielä huutomerkeillä ryyditettynä.Karhere kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 5:03 pm No nyt suomiko nimimerrki on kuukauden bannissa, mikähhän sen alter egoista aloittaa sekoilun, tunnusmerkkejä ovat suomalaisviha ja maturakkaus.
Lisäksi omien sanojensa mukaan kaikki jotka tuolle vittuilevat, ja niitähän riittää, ovat päästäneet tämän ruudinkeksijän "ihon alle".
Enkä edes liioittele kun puhun ruudinkeksijästä. Meinaan että voihan sen ruudin keksiä toistamiseenkin.![]()
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
vitun autisti
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Huvittavaa on se, että limajanita heti itse ilmottautui ja jatkaa samaa suomikon trololausta, valehtelua ja vihapuheita..
Karhere kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 10:07 pmHuvittavaa on se, että limajanita heti itse ilmottautui ja jatkaa samaa suomikon trolollausta, valehtelua ja vihapuheita.
Nytkun suomiko on bannissa, niin limajanita on todella aktivoitunut. Yhtä tietämätän ja osaamaton on kaikilla nimimerkeillään, kyseessä on harvinaisen tyhmä ja sivistymätön olio, jopa vihervassariksikin.Orge Gerwell kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 7:29 pmMyös siitä tunnistaa, että huutaa aina sanan "kantasuomalainen" capseilla, sekä usein vielä huutomerkeillä ryyditettynä.Karhere kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 5:03 pm No nyt suomiko nimimerrki on kuukauden bannissa, mikähhän sen alter egoista aloittaa sekoilun, tunnusmerkkejä ovat suomalaisviha ja maturakkaus.
Enkä edes liioittele kun puhun ruudinkeksijästä. Meinaan että voihan sen ruudin keksiä toistamiseenkin.![]()