SuoMiko = JanitaSlim

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

jukkatm
Sofia Karppi

SuoMiko = JanitaSlim

Viesti Kirjoittaja jukkatm »

Väitteeni perustuu viesteihin, joista kuvakaappaukset.
Näyttökuva 2026-01-22 013113.jpg
Näyttökuva 2026-01-22 013113.jpg (66.67 KiB) Katsottu 1674 kertaa
Liitteet
Näyttökuva 2026-01-22 014050.jpg
Näyttökuva 2026-01-22 014050.jpg (77.62 KiB) Katsottu 1664 kertaa
Näyttökuva 2026-01-22 012904.jpg
Näyttökuva 2026-01-22 012904.jpg (61.66 KiB) Katsottu 1674 kertaa
-
Poistettu runsaasti OT:tä.
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.

Säännöt löytyvät täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273
Orge Gerwell
Olivia Benson

Re: SuoMiko = JanitaSlim

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Heh. No shit, Sherlock?

Noiden kahden lisäksi voit tuupata ainakin nämä jonon jatkoksi: Syksyn sävel, Inkaa, Puheenjohtaja, Oulun_Kungas ja lonesjucca.

Ei ihan heti lopu nimimerkit tuolta ruudinkeksijältä.
jukkatm
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja jukkatm »

Orge Gerwell kirjoitti: To Tammi 22, 2026 2:38 am Heh. No shit, Sherlock?

Noiden kahden lisäksi voit tuupata ainakin nämä jonon jatkoksi: Syksyn sävel, Inkaa, Puheenjohtaja, Oulun_Kungas ja lonesjucca.

Ei ihan heti lopu nimimerkit tuolta ruudinkeksijältä.
Joo. No nuo muut oli tiedossa, mutta tuosta suomikosta en ollut aiemmin varma. Ja onhan niitä vielä muitakin.
-
Poistettu runsaasti OT:tä.
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.

Säännöt löytyvät täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Eli täällä oon minä ja noin 10 muuta kirjoittajaa joilla kaikilla useampia nimimerkkejä :roll: onko se niin ovela ku SuoMiko vittuilee mulle ja Janita suhtautuu kohtuu positiivisesti.
oon niin tuore palstalla etten osaa sanoa.
täytyy olla ihmisillä tylsää jos kuluttavat aikaa tähän kummankin puolin.toiset vertailee käsialaa tunnistaakseen jonkun multinikin ja toiset tekee monta profiilia ku haluaa sanoa viimeisen sanan. :P
Antifa Free Palestina
SuoMiko
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja SuoMiko »

Kumisilmä kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:07 am Eli täällä oon minä ja noin 10 muuta kirjoittajaa joilla kaikilla useampia nimimerkkejä :roll: onko se niin ovela ku SuoMiko vittuilee mulle ja Janita suhtautuu kohtuu positiivisesti.
täytyy olla ihmisillä tylsää jos kuluttavat aikaa tähän kummankin puolin.toiset vertailee käsialaa tunnistaakseen jonkun multinikin ja toiset tekee monta profiilia ku haluaa sanoa viimeisen sanan. :P
No niimpä! Vittu mitä Perttejä, Jareja ja Kaleveita täällä :lol:
Orge Gerwell
Olivia Benson

Kumisilmä kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:07 am Eli täällä oon minä ja noin 10 muuta kirjoittajaa joilla kaikilla useampia nimimerkkejä
Nope. Kyllä tuo yksi on ainoa laatuaan.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

SuoMiko kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:58 am
Kumisilmä kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:07 am Eli täällä oon minä ja noin 10 muuta kirjoittajaa joilla kaikilla useampia nimimerkkejä :roll: onko se niin ovela ku SuoMiko vittuilee mulle ja Janita suhtautuu kohtuu positiivisesti.
Koetapas nyt iivana Vasiljevitš Kapustin saada toi sun nimisheimailu lakkaamaan.
X X X X X
Karhere
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Tammi 22, 2026 2:53 pm
SuoMiko kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:58 am
Koetapas nyt iivana Vasiljevitš Kapustin saada toi sun nimisheimailu lakkaamaan.
No nyt suomiko nimimerrki on kuukauden bannissa, mikähhän sen alter egoista aloittaa sekoilun, tunnusmerkkejä ovat suomalaisviha ja maturakkaus.
Orge Gerwell
Olivia Benson

Karhere kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 5:03 pm No nyt suomiko nimimerrki on kuukauden bannissa, mikähhän sen alter egoista aloittaa sekoilun, tunnusmerkkejä ovat suomalaisviha ja maturakkaus.
Myös siitä tunnistaa, että huutaa aina sanan "kantasuomalainen" capseilla, sekä usein vielä huutomerkeillä ryyditettynä.

Lisäksi omien sanojensa mukaan kaikki jotka tuolle vittuilevat, ja niitähän riittää, ovat päästäneet tämän ruudinkeksijän "ihon alle".

Enkä edes liioittele kun puhun ruudinkeksijästä. Meinaan että voihan sen ruudin keksiä toistamiseenkin. ☺️
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Orge Gerwell kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 7:29 pm
Karhere kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 5:03 pm No nyt suomiko nimimerrki on kuukauden bannissa, mikähhän sen alter egoista aloittaa sekoilun, tunnusmerkkejä ovat suomalaisviha ja maturakkaus.
Myös siitä tunnistaa, että huutaa aina sanan "kantasuomalainen" capseilla, sekä usein vielä huutomerkeillä ryyditettynä.

Lisäksi omien sanojensa mukaan kaikki jotka tuolle vittuilevat, ja niitähän riittää, ovat päästäneet tämän ruudinkeksijän "ihon alle".

Enkä edes liioittele kun puhun ruudinkeksijästä. Meinaan että voihan sen ruudin keksiä toistamiseenkin. ☺️
OOT SÄ SE KOTKAMIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

JanitaSlim kirjoitti: La Tammi 24, 2026 7:30 am
OOT SÄ SE.?
Ei, kun SÄ olet "SE" : ((o))
X X X X X
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Tammi 24, 2026 6:04 pm
OOT SÄ SE.?
vitun autisti
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Karhere
Christopher Lorenzo

OOT SÄ SE.?
Huvittavaa on se, että limajanita heti itse ilmottautui ja jatkaa samaa suomikon trololausta, valehtelua ja vihapuheita..
Karhere
Christopher Lorenzo

Karhere kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 10:07 pm
OOT SÄ SE.?
Huvittavaa on se, että limajanita heti itse ilmottautui ja jatkaa samaa suomikon trolollausta, valehtelua ja vihapuheita.
Karhere
Christopher Lorenzo

Orge Gerwell kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 7:29 pm

Nytkun suomiko on bannissa, niin limajanita on todella aktivoitunut. Yhtä tietämätän ja osaamaton on kaikilla nimimerkeillään, kyseessä on harvinaisen tyhmä ja sivistymätön olio, jopa vihervassariksikin.
Vastaa Viestiin