Iltalehti 22.5.2026: Peppinalla on kaksi peppureikää
-
Luciano Viskos
Iltalehti 22.5.2026: Peppinalla on kaksi peppureikää
Levisi-News presents:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset ... a958a41794
Kun lääkärit näkivät Peppinan peppureiän, he hämmentyivät
Tosi-tv:stäkin tuttu sosiaalisen median vaikuttaja Peppina Rosén tekee erikoisen paljastuksen anatomiastaan Podmen Seitsemän-podcastissa.
Peppina aloittaa podcastissa kertomalla, että hän syntyi etuajassa.
Oletteko ikinä kuullut sellaisia juttuja, että jos syntyy etuajassa, niin voi olla, että puuttuu jotain niiden kehosta tai kaikki ei ole ihan kondiksessa niiden kropassa. Näin on käynyt minun kohdallani.
– Äitini sai minut synnärillä syliin ja oli, että voi miten kaunis vauva, Peppina kertoo podcastissa.
Kunnes äiti huutaa:
– Lääkäri, lääkäri! Mun lapsi paskoo väärästä reiästä.
Lääkärit ja hoitajat olivat tulleet paikalle ja raottaneet vastasyntyneen Peppinan kankkuja.
– Joo, niinpä paskoo väärästä reiästä.
Äitini mukaan väärästä reiästä oli tullut jotain mustaa. Lääkärit olivat kertoneet, etteivät olleet ennen nähneet mitään vastaavaa.
– Mutta eiköhän se umpeudu, lääkärit toteavat.
– No ei oo umpeutunut! Eli fakta on se, että minulla on kaksi persereikää. Moi, olen Peppina ja minulla on kaksi persereikää. Nyt se on sanottu.
– Älkää nyt huolestuko siellä, kyse on pienestä reiästä. Sieltä ei enää tule kakkaa.
Toinen peräaukko sijaitsee häntäluun yläpuolella.
Peppina kertoo podcastissa, ettei ylimääräisestä peräaukosta ole haittaa. Vain alushousujen valinnassa voi olla haasteita.
Stringit pitää olla erilaiset, jos matkustaa pitkään. Mun pitää laittaa mummopikkarit jalkaan.
Iltalehti tavoitti Peppinan, mutta hän ei ainakaan tässä vaiheessa halua kommentoida asiaa tarkemmin.
Lääkäri kommentoi
Yleislääkäri Emilia Lagus Terveystalosta kommentoi asiaa yleisellä tasolla, eikä ollut kuullut Peppina Rosénin tapauksesta ennen kuin toimittaja otti yhteyttä.
– Kaikenlaisia variaatioita ihmisellä voi olla. Vähän voi riippua myös aikakaudesta, mitä pidetään epänormaalina, varsinkin kun puhutaan esimerkiksi genitaalialueista. Ennen hanakammin pidettiin ehkä asioita epänormaalina, aloittaa Lagus.
– Sitten on asiat, jotka ovat haitallisia, hankalia tai tuottavat vaivaa, silloin jotain on jostakin syystä mennyt eri lailla kehityksessä. Niitä tarvittaessa korjataan, hän selventää.
Mutta jos siellä ei ole kontaktia suoleen millään lailla, voi kyseessä olla pieni syvänne, eikä varsinainen anus. En tietenkään ota tällä kantaa tähän tapaukseen, Lagus teroittaa.
– Tärkeintä on, että jos myöhemmällä iällä ilmestyy tällaisia reikiä, niin ne voivat olla oikeasti suolesta tulevia ja ovat esimerkiksi märkäpaiseiden jälkitilana mahdollisia. Niitä suljetaan kirurgisesti.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset ... a958a41794
Kun lääkärit näkivät Peppinan peppureiän, he hämmentyivät
Tosi-tv:stäkin tuttu sosiaalisen median vaikuttaja Peppina Rosén tekee erikoisen paljastuksen anatomiastaan Podmen Seitsemän-podcastissa.
Peppina aloittaa podcastissa kertomalla, että hän syntyi etuajassa.
Oletteko ikinä kuullut sellaisia juttuja, että jos syntyy etuajassa, niin voi olla, että puuttuu jotain niiden kehosta tai kaikki ei ole ihan kondiksessa niiden kropassa. Näin on käynyt minun kohdallani.
– Äitini sai minut synnärillä syliin ja oli, että voi miten kaunis vauva, Peppina kertoo podcastissa.
Kunnes äiti huutaa:
– Lääkäri, lääkäri! Mun lapsi paskoo väärästä reiästä.
Lääkärit ja hoitajat olivat tulleet paikalle ja raottaneet vastasyntyneen Peppinan kankkuja.
– Joo, niinpä paskoo väärästä reiästä.
Äitini mukaan väärästä reiästä oli tullut jotain mustaa. Lääkärit olivat kertoneet, etteivät olleet ennen nähneet mitään vastaavaa.
– Mutta eiköhän se umpeudu, lääkärit toteavat.
– No ei oo umpeutunut! Eli fakta on se, että minulla on kaksi persereikää. Moi, olen Peppina ja minulla on kaksi persereikää. Nyt se on sanottu.
– Älkää nyt huolestuko siellä, kyse on pienestä reiästä. Sieltä ei enää tule kakkaa.
Toinen peräaukko sijaitsee häntäluun yläpuolella.
Peppina kertoo podcastissa, ettei ylimääräisestä peräaukosta ole haittaa. Vain alushousujen valinnassa voi olla haasteita.
Stringit pitää olla erilaiset, jos matkustaa pitkään. Mun pitää laittaa mummopikkarit jalkaan.
Iltalehti tavoitti Peppinan, mutta hän ei ainakaan tässä vaiheessa halua kommentoida asiaa tarkemmin.
Lääkäri kommentoi
Yleislääkäri Emilia Lagus Terveystalosta kommentoi asiaa yleisellä tasolla, eikä ollut kuullut Peppina Rosénin tapauksesta ennen kuin toimittaja otti yhteyttä.
– Kaikenlaisia variaatioita ihmisellä voi olla. Vähän voi riippua myös aikakaudesta, mitä pidetään epänormaalina, varsinkin kun puhutaan esimerkiksi genitaalialueista. Ennen hanakammin pidettiin ehkä asioita epänormaalina, aloittaa Lagus.
– Sitten on asiat, jotka ovat haitallisia, hankalia tai tuottavat vaivaa, silloin jotain on jostakin syystä mennyt eri lailla kehityksessä. Niitä tarvittaessa korjataan, hän selventää.
Mutta jos siellä ei ole kontaktia suoleen millään lailla, voi kyseessä olla pieni syvänne, eikä varsinainen anus. En tietenkään ota tällä kantaa tähän tapaukseen, Lagus teroittaa.
– Tärkeintä on, että jos myöhemmällä iällä ilmestyy tällaisia reikiä, niin ne voivat olla oikeasti suolesta tulevia ja ovat esimerkiksi märkäpaiseiden jälkitilana mahdollisia. Niitä suljetaan kirurgisesti.
Re: Iltalehti 22.5.2026: Peppinalla on kaksi peppureikää
Reikii riittää 
Voi taivahan jumala sentään.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Harmi, ettei luonto vienyt projektia ihan loppuun asti sen hännän kanssa. Evoluutio kävi vissiin puolivälissä kahvilla.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Voi jeesuksen v"¤¤%&, mikä uutinen.Eikö muulla enää pääse esille?
Levisi news todellakin, vielä kun olisit jonkun persuöyhön tuohon saanut upotettua uutisen sekaan niin 6/5
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Jos Peppina menee Aalto yliopiston kurssille niin annetaanko hänelle kaksi vesimelonia?
Kaverin puolesta kysyn.
Kaverin puolesta kysyn.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
.
Höhh..?? Toi nyt vielä mitään.
Mulla on kaks tattispalaa.
Laittaisin kuvan mut näköjään liian iso tiedosto.
*
Höhh..?? Toi nyt vielä mitään.
Mulla on kaks tattispalaa.
Laittaisin kuvan mut näköjään liian iso tiedosto.
*
X X X X X
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
LOLMcCall kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:17 pm Jos Peppina menee Aalto yliopiston kurssille niin annetaanko hänelle kaksi vesimelonia?
Kaverin puolesta kysyn.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Muistan kun olin nuorena opiskelemassa ja tehtiin laskeutuneen emättimen korjausleikkausta niin kirurgi oli ihan tohkeissaan. Oisko kannattanut opiskella gynekologiksi, ajattelin mielessäni.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Luciano Viskos
Levisi Newsin journalistisiin periaatteisiin kuuluu ettei aloittaja itse koskaan kommentoi väsäämäänsä "hauskaa" ketjua, joten en ota tuohon mitään kantaa.Tiinas kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 8:18 pm Levisi news todellakin, vielä kun olisit jonkun persuöyhön tuohon saanut upotettua uutisen sekaan niin 6/5