Iltalehti 22.5.2026: Peppinalla on kaksi peppureikää

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Luciano Viskos

Iltalehti 22.5.2026: Peppinalla on kaksi peppureikää

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

Levisi-News presents:

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset ... a958a41794
IMG_20260522_185929.jpg
IMG_20260522_185929.jpg (248.25 KiB) Katsottu 2025 kertaa
Kun lääkärit näkivät Peppinan peppureiän, he hämmentyivät

Tosi-tv:stäkin tuttu sosiaalisen median vaikuttaja Peppina Rosén tekee erikoisen paljastuksen anatomiastaan Podmen Seitsemän-podcastissa.

Peppina aloittaa podcastissa kertomalla, että hän syntyi etuajassa.

Oletteko ikinä kuullut sellaisia juttuja, että jos syntyy etuajassa, niin voi olla, että puuttuu jotain niiden kehosta tai kaikki ei ole ihan kondiksessa niiden kropassa. Näin on käynyt minun kohdallani.

– Äitini sai minut synnärillä syliin ja oli, että voi miten kaunis vauva, Peppina kertoo podcastissa.

Kunnes äiti huutaa:

– Lääkäri, lääkäri! Mun lapsi paskoo väärästä reiästä.

Lääkärit ja hoitajat olivat tulleet paikalle ja raottaneet vastasyntyneen Peppinan kankkuja.

– Joo, niinpä paskoo väärästä reiästä.

Äitini mukaan väärästä reiästä oli tullut jotain mustaa. Lääkärit olivat kertoneet, etteivät olleet ennen nähneet mitään vastaavaa.

– Mutta eiköhän se umpeudu, lääkärit toteavat.

– No ei oo umpeutunut! Eli fakta on se, että minulla on kaksi persereikää. Moi, olen Peppina ja minulla on kaksi persereikää. Nyt se on sanottu.

– Älkää nyt huolestuko siellä, kyse on pienestä reiästä. Sieltä ei enää tule kakkaa.

Toinen peräaukko sijaitsee häntäluun yläpuolella.

Peppina kertoo podcastissa, ettei ylimääräisestä peräaukosta ole haittaa. Vain alushousujen valinnassa voi olla haasteita.

Stringit pitää olla erilaiset, jos matkustaa pitkään. Mun pitää laittaa mummopikkarit jalkaan.

Iltalehti tavoitti Peppinan, mutta hän ei ainakaan tässä vaiheessa halua kommentoida asiaa tarkemmin.

Lääkäri kommentoi
Yleislääkäri Emilia Lagus Terveystalosta kommentoi asiaa yleisellä tasolla, eikä ollut kuullut Peppina Rosénin tapauksesta ennen kuin toimittaja otti yhteyttä.

– Kaikenlaisia variaatioita ihmisellä voi olla. Vähän voi riippua myös aikakaudesta, mitä pidetään epänormaalina, varsinkin kun puhutaan esimerkiksi genitaalialueista. Ennen hanakammin pidettiin ehkä asioita epänormaalina, aloittaa Lagus.

– Sitten on asiat, jotka ovat haitallisia, hankalia tai tuottavat vaivaa, silloin jotain on jostakin syystä mennyt eri lailla kehityksessä. Niitä tarvittaessa korjataan, hän selventää.

Mutta jos siellä ei ole kontaktia suoleen millään lailla, voi kyseessä olla pieni syvänne, eikä varsinainen anus. En tietenkään ota tällä kantaa tähän tapaukseen, Lagus teroittaa.

– Tärkeintä on, että jos myöhemmällä iällä ilmestyy tällaisia reikiä, niin ne voivat olla oikeasti suolesta tulevia ja ovat esimerkiksi märkäpaiseiden jälkitilana mahdollisia. Niitä suljetaan kirurgisesti.
Ahmedi
Nikke Knatterton

Re: Iltalehti 22.5.2026: Peppinalla on kaksi peppureikää

Viesti Kirjoittaja Ahmedi »

Reikii riittää :D
Eriksson
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Voi taivahan jumala sentään.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Triple penetration.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Harmi, ettei luonto vienyt projektia ihan loppuun asti sen hännän kanssa. Evoluutio kävi vissiin puolivälissä kahvilla.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
oh my
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja oh my »

Voi jeesuksen v"¤¤%&, mikä uutinen.Eikö muulla enää pääse esille?
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Levisi news todellakin, vielä kun olisit jonkun persuöyhön tuohon saanut upotettua uutisen sekaan niin 6/5
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

Jos Peppina menee Aalto yliopiston kurssille niin annetaanko hänelle kaksi vesimelonia?
Kaverin puolesta kysyn.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
Höhh..?? Toi nyt vielä mitään.

Mulla on kaks tattispalaa.

Laittaisin kuvan mut näköjään liian iso tiedosto.
*
X X X X X
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

McCall kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 9:17 pm Jos Peppina menee Aalto yliopiston kurssille niin annetaanko hänelle kaksi vesimelonia?
Kaverin puolesta kysyn.
LOL :D
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Muistan kun olin nuorena opiskelemassa ja tehtiin laskeutuneen emättimen korjausleikkausta niin kirurgi oli ihan tohkeissaan. Oisko kannattanut opiskella gynekologiksi, ajattelin mielessäni.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Luciano Viskos

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

Tiinas kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 8:18 pm Levisi news todellakin, vielä kun olisit jonkun persuöyhön tuohon saanut upotettua uutisen sekaan niin 6/5
Levisi Newsin journalistisiin periaatteisiin kuuluu ettei aloittaja itse koskaan kommentoi väsäämäänsä "hauskaa" ketjua, joten en ota tuohon mitään kantaa.😉
Vastaa Viestiin