Setämiehen seksileluksi kasvattama opiskelijatyttö haaveilee panobileistä 30 miehen kanssa
- Tarkastaja Levisi
- James Bond (George Lazenby)
Setämiehen seksileluksi kasvattama opiskelijatyttö haaveilee panobileistä 30 miehen kanssa
Paikkakuntaa ei jutun tyngässä mainita, juttu maksumuurin takana. Kun "vanhemman miehen" ideoimiin panokinkereihin kuiutenkin odotetaan lihaksikaita, kaljuja ja tatuoituja äijiä niin en ihmettelisi, että joukossa on bodareiden ja liivimiesten ohella myös vaarallisia seksipsykopaatteja.
Näyttää siltä, että "mies on manipuloinut tämän nuoren uskovaisen teologian opiskelijan seksilelukseen, mikä on vastenmielistä. Todennäköisimmin "vanhempi mies" Jukka voisi hyvin olla tämän Emilia Ekholmin isä. Ainakin lestadiolaisuudessa tyttölapsiaan panevia isiä löytyy mutta voi taustalla olla muutakin lahkolaisuutta.
Iltasanomissakin on juttu. Ekholmin kirja Avoin vuosi — Ensiaskeleeni parinvaihtajanaon myös ilmestymäisillään.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/53c5 ... b0e5e64f42
”Olen seksilelu”
Emilia on kaksikymppinen teologian ylioppilas ja varhaiskasvatuksen opettaja, mutta myös intohimoinen parinvaihtaja. Tuhmiin leikkeihin hänet houkutteli alun perin vanhempi miesystävä Jukka.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2 ... 18905.html
Kirkko vaihtui orgioihin
Ennen Emilia Ekholm unelmoi elämästä luostarissa – nyt itseään huomattavasti vanhemmista miehistä, joilla on iso penis. Tässä jutussa hän kertoo, mikä sai uskovaisen naisen ryhtymään suureen elämänmuutokseen ja mistä hän löytää miehiä toteuttamaan fantasioitaan.
Emilia Ekholm kuvailee seksikokemuksiaan niin konstailemattomasti, että joillekin se voi olla liikaa. Esimerkiksi kuvaus eräästä ryhmäseksisessiosta alkaa näin:
Kun minulla on seksin aikana yleisöä, haluan tietysti pistää pystyyn kunnon show'n
https://otava.kauppakv.fi/sivu/tuote/av ... si/5585082
Avoin vuosi — Ensiaskeleeni parinvaihtajana
Ekholm, Emilia
Rohkea, hauska ja kiihkeän rehellinen kirja parinvaihdon maailmasta
Emilian ja hänen puolisonsa parisuhteessa on alusta asti ollut selvää, että seksielämään kuuluu muitakin. Teos kertoo, miten parinvaihdosta tulee erottamaton osa heidän elämäänsä. Kirja on kuvaus kaikesta siitä, mitä vapaamielisten aikuisten maailmassa tulee vastaan ja kokemusperäinen kertomus seikkailuista seksibileissä.
Kirja tarjoaa omakohtaisen näkökulman suomalaisen seksuaalisuuden monimuotoisuuteen ja parisuhteen dynamiikkaan. Teos on täynnä oivalluksia, naurua, kiihkoa ja elämäniloa – sekä käytännön vinkkejä niille, joita kiinnostaa astua ulos perinteisten parisuhdenormien ulkopuolelle.
Näyttää siltä, että "mies on manipuloinut tämän nuoren uskovaisen teologian opiskelijan seksilelukseen, mikä on vastenmielistä. Todennäköisimmin "vanhempi mies" Jukka voisi hyvin olla tämän Emilia Ekholmin isä. Ainakin lestadiolaisuudessa tyttölapsiaan panevia isiä löytyy mutta voi taustalla olla muutakin lahkolaisuutta.
Iltasanomissakin on juttu. Ekholmin kirja Avoin vuosi — Ensiaskeleeni parinvaihtajanaon myös ilmestymäisillään.
”Olen seksilelu”
Emilia on kaksikymppinen teologian ylioppilas ja varhaiskasvatuksen opettaja, mutta myös intohimoinen parinvaihtaja. Tuhmiin leikkeihin hänet houkutteli alun perin vanhempi miesystävä Jukka.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2 ... 18905.html
Kirkko vaihtui orgioihin
Ennen Emilia Ekholm unelmoi elämästä luostarissa – nyt itseään huomattavasti vanhemmista miehistä, joilla on iso penis. Tässä jutussa hän kertoo, mikä sai uskovaisen naisen ryhtymään suureen elämänmuutokseen ja mistä hän löytää miehiä toteuttamaan fantasioitaan.
Emilia Ekholm kuvailee seksikokemuksiaan niin konstailemattomasti, että joillekin se voi olla liikaa. Esimerkiksi kuvaus eräästä ryhmäseksisessiosta alkaa näin:
Kun minulla on seksin aikana yleisöä, haluan tietysti pistää pystyyn kunnon show'n
https://otava.kauppakv.fi/sivu/tuote/av ... si/5585082
Avoin vuosi — Ensiaskeleeni parinvaihtajana
Ekholm, Emilia
Rohkea, hauska ja kiihkeän rehellinen kirja parinvaihdon maailmasta
Emilian ja hänen puolisonsa parisuhteessa on alusta asti ollut selvää, että seksielämään kuuluu muitakin. Teos kertoo, miten parinvaihdosta tulee erottamaton osa heidän elämäänsä. Kirja on kuvaus kaikesta siitä, mitä vapaamielisten aikuisten maailmassa tulee vastaan ja kokemusperäinen kertomus seikkailuista seksibileissä.
Kirja tarjoaa omakohtaisen näkökulman suomalaisen seksuaalisuuden monimuotoisuuteen ja parisuhteen dynamiikkaan. Teos on täynnä oivalluksia, naurua, kiihkoa ja elämäniloa – sekä käytännön vinkkejä niille, joita kiinnostaa astua ulos perinteisten parisuhdenormien ulkopuolelle.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Re: Setämiehen seksileluksi kasvattama opiskelijatyttö haaveilee panobileistä 30 miehen kanssa
Kauheaa... väittääkö joku nuori nainen ihan oikeasti vapaaehtoisesti nauttivansa seksistä miesten kanssa, ja vielä usean eri miehen!
Ei voi kyllä olla normaalia, eikä ainakaan vapaaehtoista, kyllä hänet on jotenkin manipuloitu tuohon, seksihän on likaista ja syntistä
Ei voi kyllä olla normaalia, eikä ainakaan vapaaehtoista, kyllä hänet on jotenkin manipuloitu tuohon, seksihän on likaista ja syntistä
-
viivahattu
- Watson itse
Re: Setämiehen seksileluksi kasvattama opiskelijatyttö haaveilee panobileistä 30 miehen kanssa
Siinä onkin samassa paketissa kaksi asiaa, jotka ihmisen olisi viisainta pitää omana tietonaan: uskonto ja seksielämä. Mitään laitonta tuossa ei tapahdu, eli onnea Emilialle valitsemallaan tiellä, mutta ilmiselvät isäsuhteen traumat kannattaa jossain vaiheessa käydä perkaamassa terapiassa.
Siis kuka tässä nyt oli se "setämies", joka kasvatti Emilian parinvaihtajaksi?
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Tämmöiset laitettiin jalkapuuhun aikoinaan.
-
viivahattu
- Watson itse
Miesystävä Jukka, jonka aloitteesta parinvaihtojuttuihin ryhdyttiin. Ikävä paikka tämä maailma, kun aikuiset ihmiset saavat suostua tekemään sellaisiakin asioita, joita murhainfon nimimerkki Tarkastaja Levisi pitää arveluttavina tai iljettävinä, eikö olekin?Anom kirjoitti: To Touko 28, 2026 8:48 am Siis kuka tässä nyt oli se "setämies", joka kasvatti Emilian parinvaihtajaksi?
On kyllä aivan hirveä kohtalo ollut tällä naisella.viivahattu kirjoitti: To Touko 28, 2026 8:58 amMiesystävä Jukka, jonka aloitteesta parinvaihtojuttuihin ryhdyttiin. Ikävä paikka tämä maailma, kun aikuiset ihmiset saavat suostua tekemään sellaisiakin asioita, joita murhainfon nimimerkki Tarkastaja Levisi pitää arveluttavina tai iljettävinä, eikö olekin?Anom kirjoitti: To Touko 28, 2026 8:48 am Siis kuka tässä nyt oli se "setämies", joka kasvatti Emilian parinvaihtajaksi?
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Emilian kuvia katsoneena, kyseessä ei kyllä ole ihan perisuomalainen eloveenatyttö.
Aika harva nuori kantasuomalainen nainen myöskään unelmoi elämästä luostarissa.
Enempää en sitten spekuloikaan
.
Aika harva nuori kantasuomalainen nainen myöskään unelmoi elämästä luostarissa.
Enempää en sitten spekuloikaan
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Kimppakivaa 30 miehen kanssa
Emilialle parinvaihdossa kyse on ensisijaisesti seksistä. Hän on nykyään huomannut viehättyvänsä seksuaalisesti myös naisista, jolloin esteettinen puoli naisvartaloissa on tärkeää.
Emilian mukaan muut ihmiset ovat seksileluja.
– Siis tämän harrastuksen puitteissa, hän tarkentaa.
– Päämotiivi on seksiseikkailujen löytyminen. Ulkonäkö on pitkälti ykköskriteeri, jonka varassa toimitaan silloin, kun haetaan seksuaalista nautintoa, hän kertoo.
– Mutta se menee myös toisinpäin, hän muistuttaa. Olen heille ensisijaisesti seksilelu ja toissijaisesti Emilia. Mutta olen tosi ok sen kanssa. Tuolla piireissä se on helppo sanoa suoraan, mitä me haetaan, toisin kuin vaikka sinkkuna. Tämä harrastus ei ole tuonut mitään kipuilua.
Emilia ja Jukka ovat ideoineet, että alle vuoden päästä koittavien kolmekymppisten kunniaksi he järjestäisivät seksibileet, joissa Emilia harrastaa seksiä kolmenkymmenen miehen kanssa.
– 30 miestä on se ehdoton tavoite. Jos suurin osa heistä on vielä kaljuja, tatuoituja ja lihaksikkaita, ne on kaikkien aikojen panobileet.
Emilia ja Jukka asuvat omakotitalossa. Naapurit eivät ole tietoisia siitä, mitä pariskunnan kotona tapahtuu.
Emilialle parinvaihdossa kyse on ensisijaisesti seksistä. Hän on nykyään huomannut viehättyvänsä seksuaalisesti myös naisista, jolloin esteettinen puoli naisvartaloissa on tärkeää.
Emilian mukaan muut ihmiset ovat seksileluja.
– Siis tämän harrastuksen puitteissa, hän tarkentaa.
– Päämotiivi on seksiseikkailujen löytyminen. Ulkonäkö on pitkälti ykköskriteeri, jonka varassa toimitaan silloin, kun haetaan seksuaalista nautintoa, hän kertoo.
– Mutta se menee myös toisinpäin, hän muistuttaa. Olen heille ensisijaisesti seksilelu ja toissijaisesti Emilia. Mutta olen tosi ok sen kanssa. Tuolla piireissä se on helppo sanoa suoraan, mitä me haetaan, toisin kuin vaikka sinkkuna. Tämä harrastus ei ole tuonut mitään kipuilua.
Emilia ja Jukka ovat ideoineet, että alle vuoden päästä koittavien kolmekymppisten kunniaksi he järjestäisivät seksibileet, joissa Emilia harrastaa seksiä kolmenkymmenen miehen kanssa.
– 30 miestä on se ehdoton tavoite. Jos suurin osa heistä on vielä kaljuja, tatuoituja ja lihaksikkaita, ne on kaikkien aikojen panobileet.
Emilia ja Jukka asuvat omakotitalossa. Naapurit eivät ole tietoisia siitä, mitä pariskunnan kotona tapahtuu.
-
viivahattu
- Watson itse
Eivätköhän ne naapuritkin ole viimeistään nyt tietoisia, että mitä siellä tapahtuu. 
Viimeksi muokannut viivahattu, To Touko 28, 2026 10:02 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse olen sen verran kalkkis, että jättäisin pervoilut sinne myöhempään ikään, keski-ikään, kun kaikki tavanomainen on jo koettu. Minua tässä stoorissa häiritsee se, että vanha mies, esim. viisikymppinen, on itse saanut rauhassa vuosikymmeniä tutustua hitaasti seksielämän saloihin. Sitten hän löytää jonkun aivopestävissä olevan (johon uskovaisuuskin viittaa) nuoren naisen, ja usuttaa tämän kokeilemaan nopeasti ja lyhyemmässä ajassa kaikkeen mahdolliseen. Mitä tälle naiselle sitten jää vielä koettavaa myöhemmälle iälle, kun hän on jo nuorena kokenut ryhmäpanon (todennäköisesti kovakouraisten miesten käsissä) ja touhunnut naistenkin kanssa?
Tuli niistä naisista kyllä mieleen, että olisiko naisella jonkinlainen henkinen turvamekanismi kuitenkin aktivoitunut niin, että niiden epämääräisten äijien käsittelyn jäljiltä hän tulee tarvitsemaan emotionaalista supporttia, ja sitä kenties saa naisilta?
Kai sieltä sitten tulee aikanaan joku romaani "Olin kusipään seksilelu" tai jotain tämmöistä. Mutta tietty jos nainen ihan oikeasti tietää mitä tahtoo, niin siitä sitten vaan.
Ei toisaalta ole eka uskovainen joka on vahvasti seksuaalinen. Jos on, eikä vaan aivopesty.
Tuli niistä naisista kyllä mieleen, että olisiko naisella jonkinlainen henkinen turvamekanismi kuitenkin aktivoitunut niin, että niiden epämääräisten äijien käsittelyn jäljiltä hän tulee tarvitsemaan emotionaalista supporttia, ja sitä kenties saa naisilta?
Kai sieltä sitten tulee aikanaan joku romaani "Olin kusipään seksilelu" tai jotain tämmöistä. Mutta tietty jos nainen ihan oikeasti tietää mitä tahtoo, niin siitä sitten vaan.
Ei toisaalta ole eka uskovainen joka on vahvasti seksuaalinen. Jos on, eikä vaan aivopesty.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Kuulemma kriteerit olivat, että on vanhempi setämies ja että on iso muna.
Missä voi ilmoittautua?
Missä voi ilmoittautua?
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Olihan tuossa muitakin kriteerejä: kalju, tatuoitu ja lihaksikas.MrBig kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:17 am Kuulemma kriteerit olivat, että on vanhempi setämies ja että on iso muna.
Missä voi ilmoittautua?
Täyttyvätkö nämäkin kohdallasi?
-
viivahattu
- Watson itse
Isot pojat kertoivat, että parinvaihtajien ja seksihurjastelijoiden yhteisön nimi on Xperience United, lyhennettynä XU. Kannattaa kokeilla vaikka sitä kautta.MrBig kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:17 am Kuulemma kriteerit olivat, että on vanhempi setämies ja että on iso muna.
Missä voi ilmoittautua?
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Angus MacGyver
Onnea opettajan duuniin!!!