Kenopolvi-Kimmo alias Sahanpolttaja

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
viivahattu
Watson itse

Kenopolvi-Kimmo alias Sahanpolttaja

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Onkos kellään jotain varmaa tietoa tästä pk-seudun ja vissiin vähän laajemmankin alueen "legendasta"? Juttujahan miehestä riittää, siitä että hän olisi vakuutusrahoja kärkkyneen yrittäjän tilauksesta polttanut tämän sahan aina siihen, että olisi surmannut oman äitinsä ja siskonsa. Varmaa on vain, että Kimmo elelee spurguna jossakin päin pk-seutua, ajelee pummilla erilaisissa liikennevälineissä, tupakoi niissä sisällä ja ärhentelee varsinkin naisille.

Joidenkin huhujen mukaan Kimmon äiti olisl kasvattanut häntä tyttönä, pukenut mekkoihin jne. ja siitä olisi jäänyt Kimmolle se viha ja katkeruus naisia kohtaan, mutta ne ovat taas näitä legendoja, joista kukaan ei tunnu tietävän mitään varmaa. Yhden legendan mukaan Kimmo myös omistaisi kymmenkunta perintönä saatua osakehuoneistoa Riihimäen suunnalla, ja edunvalvojalta tulisi joka kuukausi tilille sen verran rahaa, että Kimmo pysyy kaljassa ja tupakassa.

Voi ihan hyvin olla, että Kimmo on kuollutkin jo. Heikossa hapessa se oli jo vuosia sitten, kun itse ukkoon toisinaan törmäilin, mutta sitkeitä nuo juopot tuppaavat olemaan.
Koljo
Remington Steele

Re: Kenopolvi-Kimmo alias Sahanpolttaja

Viesti Kirjoittaja Koljo »

Heh, juuri oli aamupäivällä mun edessä helsinkiläisen ostarin kassajonossa. Lippis ja pikkutakki päällä. Osti tulitikkuja :lol:
Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.
viivahattu
Watson itse

Re: Kenopolvi-Kimmo alias Sahanpolttaja

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

On se sitkeä sissi, ei voi muuta sanoa. Selvää päivää ei ole nähnyt varmaan vuosikymmeniin ja elämäntyyli on muutenkin aika kuluttava, mutta vielä pumppu hakkaa ja kenopolvi nousee. :D
Vastaa Viestiin