Kola-Ollin seikkailut

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
GrimReaper

Kola-Ollin seikkailut

Viesti Kirjoittaja GrimReaper »

...pääsee piakkoin uutisiin. On nimittäin pidättynä Mikkelissä ja syytettä tulee ihan liian nuoresta seurasta. On kuvattu youtubeen pikkulikkoja vähissä vaatteissa ja tarjoiltu limua ja karkkia. Taitaa olla liian hapokas soppa taas...Seuratkaapa uutisia, kun tämä Kauhajoen tragedia antaa tilaa muunlaiselle uutisoinnille...

otsikkoa muokattu
t:mode
SVC
Remington Steele
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 02, 2008 2:01 am

Viesti Kirjoittaja SVC »

Toivottavasti tulee lähdemaininta tai ainakin oikeasti juttua uutisiin, sillä tuo "vihjaus" osoittaa vähän liiankin suoraan tiettyyn henkilöön.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Onko kyse Kola-Ollista? Mainitse nyt lähteesi, muuten tuo on kunnianloukkaus. "Kasvisuutemies Mikkelistä tuo nääs välittömästi hokkasen mieleen. Ymmärtääkseni pikkutyttöjen kuvaaminen ei ole laitonta vaikkakin moraalisesti arveluttavaa. Ja mikä valopää laittaisi tuollaiset filmit youtubeen.

Oot trollaaja, arvelen mä. :twisted:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
GrimReaper

Kreegah, Tarzan bundolo.

Viesti Kirjoittaja GrimReaper »

Koulusta ilmoittivat asiasta. Ihan on tekijäkin nimetty. Ihmetyttää tämä kotijuristien huoli toisten sanomisista täällä. Olette ihan väärässä paikassa ,apinat. Menkää kouluun ja lukekaa lakia siellä. Hitto mitä itkupillejä...Jos jollakin on huoli mitä kenestäkin täällä sanotaan, on laissa vain muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta yksityishenkilön loukkaamattomuuden rikkominen asianomistajarikos.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Kreegah, Tarzan bundolo.

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

GrimReaper kirjoitti:Koulusta ilmoittivat asiasta. Ihan on tekijäkin nimetty.
Ja se takaa asian laillisuuden? :D
Ihmetyttää tämä kotijuristien huoli toisten sanomisista täällä. Olette ihan väärässä paikassa ,apinat. Menkää kouluun ja lukekaa lakia siellä.
...Ja sinä olet lakitieteiden YO? :lol:
laissa vain muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta yksityishenkilön loukkaamattomuuden rikkominen asianomistajarikos.
Ja edellämainittu seikka tekee asiasta (rikoksesta) vähäisemmän...? :shock: Aaahaaa... :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

ionized kirjoitti:Käsite kola-olli saa aivan uuden ulottuvuuden :-D
Kyseessä ei ollutkaan Kola-Olli vaan hänen pahin vastustajansa Koka-Olli :lol:
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1327
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Clyde kirjoitti:
ionized kirjoitti:Käsite kola-olli saa aivan uuden ulottuvuuden :-D
Kyseessä ei ollutkaan Kola-Olli vaan hänen pahin vastustajansa Koka-Olli :lol:

Jospa nyt kumminkin pysyttäis aiheessa eikä ruveta lähettelemään mitään ihqudaa mä oooon niin nokkela viestejä. Kumminkaan jutuilla ei pitäisi olla mitään yhteyttä toisiinsa.


Jaa vai, että ihan koulussa on kerrottu moisesta tempauksesta. Ite kyselin kaverilta Mikkelistä ja hän ei ollut ainakaan kuullut moisesta mitään. Eihän se tietenkään sano ettei näin voisi olla.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Jonathan Kramer
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Elo 02, 2008 1:20 pm

Viesti Kirjoittaja Jonathan Kramer »

Jaaha, Itä-Savon sivuilta löyty tämmönen juttu.
Vanhempia varoitetaan kuvaavasta namusedästä

25.09. 22:41

Mikkelissä on paljastunut lasten hyväksikäyttötapaus. Kesän ja syksyn aikana nettiin on päätynyt kuvia vähäpukeisista 7–10-vuotiaista lapsista.

Kuvat on otettu Lähemäen ja Peitsarin koulujen läheisyydessä sijaitsevassa yksityisasunnossa kesän ja syksyn aikana.

Kuvaajana toiminut mies on houkutellut lapsia asuntoonsa karkeilla, perunalastuilla ja limsalla.

Lähemäen ja Peitsarin koulujen oppilaiden kotiin lähetetyssä tiedotteessa vanhempia kehotetaan keskustelemaan asiasta lastensa kanssa.

– Asia on erittäin vakava. Sen vuoksi vanhempien on syytä juuri nyt kuunnella lapsiaan ja nuoriaan erityisen herkällä korvalla, ja kysellä missä ja kenen kanssa he viettävät aikaansa, korostaa Lähemäen koulun rehtori Vesa Räsänen.

Juttuvyyhden laajuutta selvitellään parhaillaan.

– Tiedämme, että asunnossa on käynyt useampia lapsia, kertoo Peitsarin koulun rehtori Hanna Mertanen.

Asia tuli ilmi viime viikolla koulun oppilaan kerrottua tapahtumista rehtorilleen.

Rehtorien mielestä ei ole syytä lietsoa turhaa pelkoa ja hysteriaa. Koteihin lähetetyssä tiedotteessa vanhempia kuitenkin kehotetaan varoittamaan lapsiaan lähtemästä tuntemattomien matkaan. Omia henkilötietoja ja kotiosoitetta ei myöskään pidä kertoa ulkopuolisille.
Linkki: http://www.ita-savo.fi/Uutiset/8475262.html

EDIT: lisää juttua aiheesta
Ala-asteikäisiä lapsia on kuvattu videolle Mikkelissä

25.09. 11:33

Mikkelissä on ilmennyt lasten hyväksikäyttötapaus, jossa ala-asteikäisiä lapsia on kuvattu vähäpukeisina videolle. Videot on laitettu You Tube-sivuston kautta maailmanlaajuiseen levitykseen.

Lapsia on houkuteltu karkeilla ja limonadilla Peitsarin ja Lähemäen koulujen läheisyydessä sijaitsevaan yksityisasuntoon ainakin kesän ja syksyn aikana. Asiasta on tehty rikosilmoitus poliisille ja poliisi on aloittanut tapauksen esitutkinnan.

Lähemänen ja Peitsarin koulujen lasten vanhempia on varoitettu tapahtuneesta lasten hyväksikäytöstä. Koulujen rehtorit kehottavat kaikkia oppilaiden vanhempia keskustelemaan lastensa kanssa aiheesta. Lapsia kehotetaan kertomaan vanhemmilleen epäilyttäviltä tuntuvista ihmisistä, pyynnöistä tai ehdotuksista. Missään tapauksessa kenenkään tuntemattoman matkaan ei pidä lähteä.
Linkki: http://www.ita-savo.fi/Uutiset/8473255.html

EDIT 2: Tuskinpa on kyse tunnetusta kokiksenjuoja kaverista, harvinaisen typerästi valittu otsikko mikäli nyt samasta tapauksesta puhutaan. :?
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Hokkanen voisi haastaa ketjun aloittajan oikeuteen kunnianloukkauksesta. Minä ainakin haastaisin jos olisin "semijulkkis" ja minua väitettäisiin pedofiiliksi. On totta, että kyseessä on asianomistajarikos. Ei kuulkaa netissäkään saa nimimerkin takaa mitä tahansa laukoa. Paitsi markja saa, minfon ylläpidon siunauksella.

Ikinä en Olliin törmännyt asuessani Mikkelissä vuosina 2000-2005. Ehkä pyörin kossupiireissä ja Olli kolapiireissä... :lol:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

Kuvat on otettu Lähemäen ja Peitsarin koulujen läheisyydessä sijaitsevassa yksityisasunnossa kesän ja syksyn aikana.

Eli yhdessä ja samassa asunnossa, miksei ne voinut ilmoittaa, että joko Peitsarissa tai Lähemäellä? Ne on ihan vierekkäin. Jos asunto on molempia lähellä niin se taitaa olla siinä välissä.

Jokunen vuosi sitten Launialan koulun läheisyydessä pyöri joku mies autolla ja houkutteli ala-asteelaisia kissanpennuilla kyytiin. Ehkä sama mies? Kuitenkin Launiala on Lähemäen ja Peitsarin vieressä myös. Peitsarin koulusta on sama matka Launialan ala-asteelle kuin Lähemäen ala-asteelle.

Mutta Youtubeen?! Aika rohkeaa täytyy myöntää. Luulisi ensiksi äijän laittavan videot jollekin alan sivulle, jota on vaikeampi löytää. Youtubeahan käyttää miltei kaikki, joten kiinnijääminen on todennäköisempää.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mä olen ilmeisesti niin tyhmä että vaikka olen lukenut otsikon ja aloituksen niin en silti jotenkin yhdistä Kola-Olliin :roll: Mietin muutenkin jo hetken että mikä ihmeen kasvisuutejuomamies..
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Clyde kirjoitti:Mä olen ilmeisesti niin tyhmä että vaikka olen lukenut otsikon ja aloituksen niin en silti jotenkin yhdistä Kola-Olliin :roll: Mietin muutenkin jo hetken että mikä ihmeen kasvisuutejuomamies..
Kolapulloissa lukee pienellä tuoteselosteen aluksi: kasvisuutejuoma. Ainesosat: vesi, sokeri, kasvisuutteet, kofeiini, hiilidioksidi, fosforihappo....yms.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Mikkeli-palstan keskustelua asiasta:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... t_threaded
juuso-
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: To Elo 07, 2008 10:11 pm

Viesti Kirjoittaja juuso- »

Iltalehti 26.9.2008 16:04 kirjoitti:Mies kuvasi vähäpukeista lasta ja laittoi videon internetiin

Mikkelin poliisi otti perjantaina kiinni miehen, jonka epäillään kuvanneen vähäpukeista 11-vuotiasta poikalasta ja laittaneen videoleikkeen internetiin.

Juttua tutkitaan epäiltynä lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä. Poliisi teki perjantaina kotietsinnän 1987 syntyneen mikkeliläismiehen asuntoon ja takavarikoi kuvaamis- ja tietokonelaitteita.

Poliisin mukaan mies on myöntänyt teon. Hänet laskettiin vapaaksi kuulustelun jälkeen. Poliisi jatkaa takavarikoidun aineiston tutkimista.

Poliisi ei ole saanut vahvistusta kaupungissa liikkuville huhuille, joiden mukaan useita lapsia olisi houkuteltu asuntoon ja kuvattu siellä.

Lähde: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008092 ... 4_uu.shtml
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

serialist kirjoitti:Kuvat on otettu Lähemäen ja Peitsarin koulujen läheisyydessä sijaitsevassa yksityisasunnossa kesän ja syksyn aikana.
Laitoin huvikseen eniroon O**i Ho***nen ja Mikkeli. Löytyi Peitsarin koulun vierestä Siuntiontieltä sen niminen heppu. Liian hapokasta ollakseen sattumaa.
Vastaa Viestiin