Annatko rahaa millekään järjestölle?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Kuulutko mihinkään hyväntekeväisyys järjestöön!

Rahoilleni on muutakin käyttöä
10
23%
Kyllä
21
48%
En
13
30%

Ääniä yhteensä: 44

combat18
Martin Beck

Annatko rahaa millekään järjestölle?

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Eli lahjoitatko millekään järjestölle rahaa/kuulutko kyseiseen järjestöön esim,greenpeace,animalia,unicef....ja niin edelleen.
Kuva
Enkä tarkoittanut mitään rikollis-järjestöjen tukemista, vaikka kaippa senkin voi ilmoittaa jos haluaa.
:lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

En kuulu enkä lahjoita. Eikä kyllä olisi paljoa ylimääräistä mistä lahjoittaakaan :lol:
Joskus muutamia euroja nälkäpäiväkeräys-lippaisiin jos sattuu taskun pohjalla olemaan.
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

En pahemmin anna. Köyhien joulupataan heitän jouluna joskus rahaa, koska uskon, että menee tarpeeseen. En oikein luota yleensä keräyksiin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Jep. Mulla on kummikoira Romaniassa yhden eläinsuojelujärjestön kautta, sponssailen sitä kymmenellä eurolla kuussa.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
YBJ
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja YBJ »

Tarvin ite kaikki rahat mitä onnistun repiin, enkä usko että maailma siitä paljo paranis jos kolehtii tiputtaisinki joskus kympin.
Its better to be dead and cool than alive and uncool -Harley Davidson
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Jep. Veteraaniliitolle viimeksi. Vapaaehtoiseen maanpuolustustyöhön menee kanssa vuosittain ja Raide Ry:lle nuorten huumeiden vastaisen työn edistämiseks.

Et sanokaa vaan maailmanparantajaks, mut mikään ituhippi en taida olla. Uskon siihen että sitä niittää mitä kylvää, itsekkyydellä ei tee palvelusta kenellekkään, ei edes itselleen.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kuulun kyllä,ainut johon luotan ja menee todella hyvään asiaan....

http://www.bikersforveterans.fi/
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Rahaa ei juuri ylimääräistä ole, mutta omilla lapsillani on enemmän "kaikkea" kuin maailman huono- osaisilla. Unicefin toimintaa olen tukenut jo vuosia säännöllisesti. Meidän lahjoittamillamme rahoilla on lisätty nimenomaan tyttölasten koulutusta maissa, joissa sitä ei ole järjestetty, panostettu tyttöjen silpomisen ehkäisyyn valistuksen ja terveydenhuollon kautta, tuettu lapsisotilaiden kuntoutusta, rahoitettu rokotusohjelmia..
Katastrofikeräyksiin en koskaan anna rahaa, niihin menee verovaroja riittävästi akuuttitilanteissa. Kirkkojen keräyksiin en myöskään laita koskaan senttiäkään.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

En. Heitän suoraan kyllä jotain rahaa jos vaan sattuu olemaan käteistä laitapuolenkulkijoille, kuhan pyytävät vaan suoraan sen viinaan tms.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Bombay kirjoitti:En. Heitän suoraan kyllä jotain rahaa jos vaan sattuu olemaan käteistä laitapuolenkulkijoille, kuhan pyytävät vaan suoraan sen viinaan tms.
Tällä hetkellä sama. Massia, safkaa tai sohvapaikka yöksi menee niille, jotka tulevat sitä pyytämään. Jos siis vaan itellä on massia tai safkaa mitä antaa. Sohva nyt sentään on tossa aina. Ei mulle oo väliä kuinka jurrissa se pyytäjä on tai mihin se sitä massia pyytää. Kyse kun on kuitenkin yleensä vaan muutamista euroista. Mut himaan en kyl ota goisii ketään ihan sekiksissä olevaa, koska oisin ihan vitun liian laiska siivoomaan jotain jengin paskoja mun himasta.

Joskus aikoinaan sponssasin muistaakseni Greenpeacea ja Unicefia. Nyt en enää, kun ei tota fyrkkaa oo sillai liikaa ollut.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Vain ja ainoastaan sotaveteraaneja tulee sponssattua vaikka ei itelläkään paljon rahaa ole,asiat kuitenkin veteraanien ansiosta huomattavasti paremmin kuin heillä minun ikäisenä,sen takia hillot jakoon.
undemyhood
Alokas

Viesti Kirjoittaja undemyhood »

en missään tapauksessa
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Vaikka itsellänikin on rahat yleensä vähissä, niin ei koskaan niin vähissä ettenkö voisi ainakin paria euroa lahjoittaa. Lahjoituksia on mennyt SPR:n nälkäpäivään ja pariin muuhun SPR:n keräykseen, Veteraanien keräyksiin ja kaikkiin tämmöisiin (en muista edes kaikkia). Lisäksi olen lahjoittanut paikalliseen eläinjuttuun ja veljen kanssa lahjoitettiin paljon vanhoja leluja Venäjän orvoille.
Vento
Alokas

Viesti Kirjoittaja Vento »

Bikers for veterans ja Veteraaniliitto ovat ainoat joita itse olen tukenut.
Ja ainoat joissa uskon rahojeni myös päätyvän oikeisiin käsiin.

Mihinkään SPR:n turhapäiväsyyksiin en todellakaan osallistu.

En satu muistamaan mikä tunnettu kerjuriliike se oli jolla keräämiskulut vievät suurimman osan kerjäystuloista, eli näin se homma toimii
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Minä en ymmärrä minkä ihmeen takia lahjoitetaan rahaa johonkin afrikkaan toiselle puolelle maapalloa, kun esim,Venäjällä on kans kohteita. Mielestäni eka oma maa ja sitten rajanaapurit.
Afrikkaa on autettu 100v. ja mitään ei ole tapahtunut, laiska kansa joka ei edes halua tehdä mitään.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Vastaa Viestiin