http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Gra ... 5240079357Graffitimies sai puolen vuoden linnatuomion
Julkaistu: 8.10.2008 22:51
helsingin sanomat
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi puoleksi vuodeksi vankilaan 22-vuotiaan helsinkiläisen miehen, joka muun muassa kirjoitti tussilla ja suihkemaalilla tageja seiniin ja sähkökaappeihin vuosina 2006 ja 2007.
Tuomio tuli kymmenestä vahingonteosta ja huumausainerikoksesta. Hänellä oli hallussaan 9,5 grammaa amfetamiinia ja 40 ekstaasitablettia.
Oikeus ei pitänyt ehdollista vankeustuomiota riittävänä rangaistuksena, koska nuorukainen on tuomittu vahingonteoista ja muista rikoksista ehdolliseen kahdesti aiemminkin.
Aikuinen mies kirjoitteli tussilla seiniin!!!
Aikuinen mies kirjoitteli tussilla seiniin!!!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kyllä minä sen huumeiden käytön ymmärrän. Mutta että aikuinen mies piirtelee tussilla seiniin!!! Voi hyvä tavaton!!!Sten kirjoitti:Niin, tuomio taisi enemmänkin tulla huumeista kuin töhrimisestä..
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ei missään nimessä.MissHolmes kirjoitti:Marsalkka kirjoitti:
OT: voinko auttaa hymiöiden lisäämisen opettelussa?
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Onkohan Marsalkka käyttänyt yhtään hymiötä tähän mennessä tulleissa 3004 viestissä? Veikkaan, että joskus on sortunut. Viestejä on yksinkertaisesti liikaa että rupeaisin tarkastamaan, ja toisaalta onneksi minulla on parempaakin tekemistä... 
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Olen.Jack the Ripper kirjoitti:Onkohan Marsalkka käyttänyt yhtään hymiötä tähän mennessä tulleissa 3004 viestissä?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
kakojootti
- Olivia Benson
no ei ole ainut tuon ikäinen joka töhrii mitä olen kuullut. hyvin yleistä tuossa iässä.Marsalkka kirjoitti:Kyllä minä sen huumeiden käytön ymmärrän. Mutta että aikuinen mies piirtelee tussilla seiniin!!! Voi hyvä tavaton!!!Sten kirjoitti:Niin, tuomio taisi enemmänkin tulla huumeista kuin töhrimisestä..
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Ihanko totta? Siis aikuiset ihmiset harrastavat tuollaista? Aika noloa!kakojootti kirjoitti:
no ei ole ainut tuon ikäinen joka töhrii mitä olen kuullut. hyvin yleistä tuossa iässä.
-
kakojootti
- Olivia Benson
kyllä. ainakin stadissa. sitä sanotaan bommaamiseksi tjsp.Marsalkka kirjoitti:Ihanko totta? Siis aikuiset ihmiset harrastavat tuollaista? Aika noloa!kakojootti kirjoitti:
no ei ole ainut tuon ikäinen joka töhrii mitä olen kuullut. hyvin yleistä tuossa iässä.
tuli sitä itsekkin joskus vuosia sitten harrastettuu.
edit: typo
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Täysi-ikäisenä? Jopa yli 20-vuotiaana? Oletko älyllisiltä lahjoiltasi normaali vai jotenkin hieman jälkeenjäänyt? Älä ota tuota viimeistä kysymystä piruiluna. Yritän vain ymmärtää asiaa.kakojootti kirjoitti:
tuli sitä itsekkin joskus vuosia sitten harrastettuu.