Aikuinen mies kirjoitteli tussilla seiniin!!!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Marsalkka
Horatio Caine

Aikuinen mies kirjoitteli tussilla seiniin!!!

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Graffitimies sai puolen vuoden linnatuomion
Julkaistu: 8.10.2008 22:51

helsingin sanomat

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi puoleksi vuodeksi vankilaan 22-vuotiaan helsinkiläisen miehen, joka muun muassa kirjoitti tussilla ja suihkemaalilla tageja seiniin ja sähkökaappeihin vuosina 2006 ja 2007.

Tuomio tuli kymmenestä vahingonteosta ja huumausainerikoksesta. Hänellä oli hallussaan 9,5 grammaa amfetamiinia ja 40 ekstaasitablettia.

Oikeus ei pitänyt ehdollista vankeustuomiota riittävänä rangaistuksena, koska nuorukainen on tuomittu vahingonteoista ja muista rikoksista ehdolliseen kahdesti aiemminkin.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Gra ... 5240079357
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Sten
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Sten »

Niin, tuomio taisi enemmänkin tulla huumeista kuin töhrimisestä..
Marsalkka
Horatio Caine

Sten kirjoitti:Niin, tuomio taisi enemmänkin tulla huumeista kuin töhrimisestä..
Kyllä minä sen huumeiden käytön ymmärrän. Mutta että aikuinen mies piirtelee tussilla seiniin!!! Voi hyvä tavaton!!!

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Marsalkka kirjoitti:

OT: voinko auttaa hymiöiden lisäämisen opettelussa? :wink:
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:

OT: voinko auttaa hymiöiden lisäämisen opettelussa? :wink:
Ei missään nimessä.

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Onkohan Marsalkka käyttänyt yhtään hymiötä tähän mennessä tulleissa 3004 viestissä? Veikkaan, että joskus on sortunut. Viestejä on yksinkertaisesti liikaa että rupeaisin tarkastamaan, ja toisaalta onneksi minulla on parempaakin tekemistä... 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Marsalkka
Horatio Caine

Jack the Ripper kirjoitti:Onkohan Marsalkka käyttänyt yhtään hymiötä tähän mennessä tulleissa 3004 viestissä?
Olen.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Vaikkakin nyt menee ihan OT:ksi niin pakko sanoa, että on se joskus ainakin Tiinalle silmää vinkannut... ja tää on ihan varma tieto ulkomuistista, tarkempaa tarkistusta ei tarte suorittaa :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Joo, tuo on totta, täytyy vahvistaa.
On se semmoinen räpsysilmä. :wink: :)
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Marsalkka kirjoitti:
Sten kirjoitti:Niin, tuomio taisi enemmänkin tulla huumeista kuin töhrimisestä..
Kyllä minä sen huumeiden käytön ymmärrän. Mutta että aikuinen mies piirtelee tussilla seiniin!!! Voi hyvä tavaton!!!

no ei ole ainut tuon ikäinen joka töhrii mitä olen kuullut. hyvin yleistä tuossa iässä.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
chantal
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja chantal »

Vähän hassua, että jo 12-vuotiaat ryyppäävät kuin 22-vuotiaat, mutta samanaikaisesti 22-vuotiaat sotkevat seiniä kuin 12-vuotiaat.
YBJ
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja YBJ »

chantal kirjoitti:Vähän hassua, että jo 12-vuotiaat ryyppäävät kuin 22-vuotiaat, mutta samanaikaisesti 22-vuotiaat sotkevat seiniä kuin 12-vuotiaat.
Taitaa enempi 22 vuotiaat sotkee seiniä ku 12 vuotiaat dokata.
Its better to be dead and cool than alive and uncool -Harley Davidson
Marsalkka
Horatio Caine

kakojootti kirjoitti:
no ei ole ainut tuon ikäinen joka töhrii mitä olen kuullut. hyvin yleistä tuossa iässä.
Ihanko totta? Siis aikuiset ihmiset harrastavat tuollaista? Aika noloa!
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Marsalkka kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:
Ihanko totta? Siis aikuiset ihmiset harrastavat tuollaista? Aika noloa!
kyllä. ainakin stadissa. sitä sanotaan bommaamiseksi tjsp. :)

tuli sitä itsekkin joskus vuosia sitten harrastettuu. :lol:

edit: typo
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Marsalkka
Horatio Caine

kakojootti kirjoitti:
tuli sitä itsekkin joskus vuosia sitten harrastettuu. :lol:
Täysi-ikäisenä? Jopa yli 20-vuotiaana? Oletko älyllisiltä lahjoiltasi normaali vai jotenkin hieman jälkeenjäänyt? Älä ota tuota viimeistä kysymystä piruiluna. Yritän vain ymmärtää asiaa.
Vastaa Viestiin
Null