Suosikki Sitcom-sarjasi?
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
Suosikki Sitcom-sarjasi?
Tilannekomedioiden joukkoon mahtuu aivan uskomaton määrä silkkaa paskaa, mutta paistaa se päivä risukasaankin. Omia suosikkejani ovat Frasier, Simpsonit, Perhe on pahin ja brittisarjat Todella upeeta ja Pitkän Jussin majatalo.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
-
hipsulainen
- Adrian Monk
-
potnapekka
- Armas Tammelin
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
The Big Bang Theory, eli suomeksi Rillit Huurussa.
Parhaita asioita, mitä tälle planeetalle on hetkeen sattunut. Jutut ovat oikeasti hauskoja ja niissä on pointtia, toisin kuin monessa muussa Frend.. siis toisten.. sarjojen... kaltaisissa jutuissa.
Lisäksi kerrankin puhutaan kieltä, jota minäkin ymmärrän täysin.
Parhaita asioita, mitä tälle planeetalle on hetkeen sattunut. Jutut ovat oikeasti hauskoja ja niissä on pointtia, toisin kuin monessa muussa Frend.. siis toisten.. sarjojen... kaltaisissa jutuissa.
Lisäksi kerrankin puhutaan kieltä, jota minäkin ymmärrän täysin.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
^Tuo Rillit Huurussa on myös minun suosikkini ainakin tällähetkellä
Isänmaan Toivot oli myös loistava. Varsinkin se ensimmäinen kausi, sitten taso laski siinäkin.
Pistetään nyt linkiksi YouTubesta yksi pätkä:
Antti ja naiset http://www.youtube.com/watch?v=4TNqCWVy0-g
Isänmaan Toivot oli myös loistava. Varsinkin se ensimmäinen kausi, sitten taso laski siinäkin.
Pistetään nyt linkiksi YouTubesta yksi pätkä:
Antti ja naiset http://www.youtube.com/watch?v=4TNqCWVy0-g
"Yöperho on koteloitunut"
-
R.aven