Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?

Kyllä
41
69%
Ei
18
31%
 
Ääniä yhteensä: 59

ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Edit yleisön vihjeestä: Onko markja mielestäni ärsyttävä, huvittava, aina oikeassa, rivo ja törkeä ihminen nettikirjoituksien perusteella? Jos on, niin vastaa KYLLÄ.

Jos markja taas mielestäsi EI ole edellämainittua vaan sen vastakohtaa eli miellyttävä ja asiallinen kirjoittaja niin vastaa EI.
Viimeksi muokannut ketsku, Pe Loka 31, 2008 11:49 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ööh.... Tuossa on vastausvaihtoehdot kyllä/ei kun taas kysymyksessä kysytään onko markja ärsyttävä/huvittava. Jos vastaan "ei" niin mitä olen mieltä?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Erittäin asiallinen aikuinen ihminen. Todella mukava persoona. Jos asuisin Ukissa, olisin häntä äänestänyt.

edit: tuohon perään joku winkwink-tyyppinen hymiö
A man's got to do what a man's got to do.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Saattaa olla. Tai sitten ei. Mutta periaatteesta en äänestä kenenkään kirjoittajan luonteenpiirteistä täällä. :wink:

muoks*Älä lyö lyötyä, on mottoni tänään.
Viimeksi muokannut Tampereen Tyttö, To Loka 30, 2008 11:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Olisin myös äänestänyt Markjaa. Siinäpä mies, joka osaa arvostaa naisia.
Ihan tässä pistää mietityttämään pitäisiko muuttaa.
Noo, onhan tässä neljä vuotta aikaa vielä. :)
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kylli kirjoitti:Ööh.... Tuossa on vastausvaihtoehdot kyllä/ei kun taas kysymyksessä kysytään onko markja ärsyttävä/huvittava. Jos vastaan "ei" niin mitä olen mieltä?
Olet sitä mieltä, että markja ei ole ärsyttävä/huvittava vaan pikemminkin miellyttävä ja ei-huvittava eli asiallinen.
mice
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 2:42 pm

Viesti Kirjoittaja mice »

Kuka ihmeen Markja?
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Ketskulla ainakin aiheet lopussa.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Asiallinen on, ei 17 Ukilaista? voi olla väärässä.

On muuten aika hyvissä väleissä sukuunsa? Täh?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kuinka monta markja-topikkia ketsku aiot vielä tehdä?
Paavo Arhinmäki on äijä!
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

loneliness kirjoitti:Kuinka monta markja-topikkia ketsku aiot vielä tehdä?
No kyllä tää mun tekemänä ihan ensimmäinen oli. Katsotaan nyt, tuskin tämän enempää. Ajattelin vain päivittää kun jossain kyselyssä oli kuulemma 40% minfolaisten suosiossa, että miten nyt on asian laita.

Edit. Olihan se toinenkin joo eli tämä oli toinen.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

ketsku kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Kuinka monta markja-topikkia ketsku aiot vielä tehdä?
No kyllä tää mun tekemänä ihan ensimmäinen oli. Katsotaan nyt, tuskin tämän enempää. Ajattelin vain päivittää kun jossain kyselyssä oli kuulemma 40% minfolaisten suosiossa, että miten nyt on asian laita.

Edit. Olihan se toinenkin joo eli tämä oli toinen.
Joo tarkistuksen ja mietinnän jälkeen löysit oikean luvun kaksi. Mitä jos vaihtaisit painopistettä siten, että et jatkuvasti kyttäisi mitä markja sanoo ja katsoisit enemmän näitä muita aiheita, mitä palstalla löytyy kuitenkin kohtalaisen paljon.

Markja on kiivas ja kärkäs sanomaan, mutta sillä on järkevääkin asiaa paljon, jota et varmaan halua/osaa sisäistää, koska inhosi markjaa kohtaan on niin suuri. Teidän maailmankatsomukselliset erot on myös niin eri planeetalta, että on vaikeeta ehkä päästä yhteisymmärrykseen, mutta joskus on hyvä yrittää ymmärtää toisen mielipiteitä, vaikka itse ei ajattelisi samoin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2420
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

loneliness kirjoitti:

Markja on kiivas ja kärkäs sanomaan, mutta sillä on järkevääkin asiaa paljon, jota et varmaan halua/osaa sisäistää, koska inhosi markjaa kohtaan on niin suuri. Teidän maailmankatsomukselliset erot on myös niin eri planeetalta, että on vaikeeta ehkä päästä yhteisymmärrykseen, mutta joskus on hyvä yrittää ymmärtää toisen mielipiteitä, vaikka itse ei ajattelisi samoin.
Tuossa ne pointit ovatkin, eli syyt miksi markja on enimmäkseen huvittava:

- järkeväkin asia muuttuu markjan innostuksen kasvaessa epämääräiseksi puuroksi, joka on palanut pohjaan ja josta puuttuu suola
- markja itse ei ymmärrä, että joskus voisi yrittää ymmärtää toisen mielipiteen perehtymällä asiaan lukemalla postaukset ihan ajatuksen kanssa
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Taas yksi mitäänsanomaton ja turha topikki ja kyseisestä herrasta vieläpä. Oli ensimmäinen aiheesta sinulta taikka ei niin miettiä kannattaa.
Jos jotenkin kuvittelet pahoittavasi markjan mielen tai saavasi hiljaiseksi niin enemmän tämä provosoi kun mitään muuta.
Itse olen vääntänyt joskus mr. faktamiehen kanssa ja turhaa touhuahan se on. Ei voi mitään.
Enkä nyt sano tätä mitenkään henk. koht.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Tämä on jo toinen tämmöinen galluppi minusta.

Joitakin idiootteja selvästi ärsyttää kirjoitteluni tänne. Hienoa. Idiootteja sopiikin vituttaa oikein kunnolla. Ja ärsyttää. Aivan mahtavaa. Jokainen tälläinen ketju on todiste siitä. Heheheee.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Vastaa Viestiin