Niin kyseessä ei ole tosiaankaan minkään poliitikon lähettämät pikkutuhmat sähköpostit

, sori niile jotka odotti meheviä paljastuksia.
Taustoista selvennöstä:
Kyseessä siis on työkaluja/tarvikeita jotka isäni on antanut lainaan ja käyttöön, niillä ei kovinkaan paljoa ole rahallista arvoa mutta enemmän tunnearvoa minulle. Minä taas perin isäni omaisuuden yksin.
- Tietooni sain että tavaroita oli mahdollisesti lahjoitettu ja myyty eteenpäin ja sitä tiedustelin viestin lähettäjän ex puolisolta, joka oli kirjallisesti yhteyttä ottanut viestin lähettäjään.
Siitä ensimmäisestä viestistä olen tosiaan poistanut n. 2/3 jossa seliteltiin asioita ja haukuttiin tätä ex puolisoa. Samoin tuniste tiedot poistelin, nimet puh nro ym. Muita asioita en välistä ole poistanut.
Jutun pointti tässä nyt lähinnä oli se että ko. henkilöllä on tapana kiikuttaa kaikki tietyiltä henkilöiltä saamansa sähköpostit, tekstiviestit ja kirjeet nykyisin poliisille, mutta hänen oma osuutensa, provosointi, noissa asioissa ei ole tullut koskaan esille.
- Niinpä ajattelin että jos tuo jatkuu ja muuttuu samanlaiseksi mitä ex -puolisoaan kohtaan julkistan tämän kirjeenvaihdon ettei jää epäselväksi mitä on tapahtunut.
- Toisaalta ihan v..tukksiltani ajattelin tehdä asian, jos se sitte lopettais yhteydenpidon. Aikaisemmin on minun ja 3. osapuolen taholta hänelle tehty selväksi ettei tarvitse soitella tai olla muutenkaan yhteykssissä minuun, koska lähinnä haukkui ex puolisoaan ja yritti saada minua tätä vastaan.