Sakkokertymä 2009
Sakkokertymä 2009
Tänne vois ilmottaa, sakot jotka olette juuri saaneet. Laitatte oman sakon suuruus ja mistä se tuli, sekä lisäätte sen yhteiskertymä summaan.
40e parkkisakko/pysäköintivirhemaksu
kertymä 40
kertymä 40
Re: Sakkokertymä 2009
Parkkisakoilla olen maksanut eräänkin parkkipirkon palkan.Olen oikea magneetti keräämään niitä pirkkoja autoni lähelle
. Summa on niin suuri etten jaksa ees muistaa,arvio about 600 € elämäni aikana.Yhden rikesakon saanut turvavöittä ajamisesta muita sakkoja ei ole kertynyt vaikka auton kanssa kaasujalka raskas,prätkällä ajelen rajoitusten mukaan.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Eipä ole kohdalle naksahtanut vielä yhtään sakkoa, vaikka toisinaan kaasujalka onkin hieman raskas
Onneksi päivittäisen työmatkani varrella ei vielä ole niitä tolppakameroita.
Yhden erheellisen parkkisakon olen käynyt perumassa, kun Mikkelissä on onneksi ko. toimisto ihan toriparkin vieressä. Oli aika helppo käydä näyttämässä pysäköintilipuketta, jossa oli vielä aikaa jäljelläkin...
Onneksi päivittäisen työmatkani varrella ei vielä ole niitä tolppakameroita.
Yhden erheellisen parkkisakon olen käynyt perumassa, kun Mikkelissä on onneksi ko. toimisto ihan toriparkin vieressä. Oli aika helppo käydä näyttämässä pysäköintilipuketta, jossa oli vielä aikaa jäljelläkin...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Aivan juuri nyt en ole sakkoja saanut, mutta parin viime vuoden aikana olen saanut kaksi kertaa rikesakon ylinopeudesta (tolppakamera, ärh ) eli yhteensä noin 200e ja sitten yksi pysäköintisakko (ei ollut kiekkoa,pöh ! ) summaa en muista, mutta alle 50 e muistaakseni.
Viime viikolla selvisin puhuttelulla, kun oli vaan 10 ylinopeutta.
Eli ajoin neljänkympin alueella viittäkymppiä...
Poliisi vielä totesi, että voisi ajaa hieman hiljempaa, kun lapsosia kyydissä.
En sitten viitsinýt sanoa, että mitä ihmettä ?...lapsosethan ne nimenomaan kehottaa ajamaan kovempaa, kun niitä hävettää mun matelu ja se, että kaikki muut aina ohittaa meidät
Viime viikolla selvisin puhuttelulla, kun oli vaan 10 ylinopeutta.
Eli ajoin neljänkympin alueella viittäkymppiä...
Poliisi vielä totesi, että voisi ajaa hieman hiljempaa, kun lapsosia kyydissä.
En sitten viitsinýt sanoa, että mitä ihmettä ?...lapsosethan ne nimenomaan kehottaa ajamaan kovempaa, kun niitä hävettää mun matelu ja se, että kaikki muut aina ohittaa meidät
Vai voisikohan olla, että sulla on tapana magneetin lailla hakeutua sakkopaikoille?Chopper kirjoitti:Olen oikea magneetti keräämään niitä pirkkoja autoni lähelle.
Koko elämäni ajalta sakkokertymä on 90€: 50€ matkustamisesta lähijunassa ilman lippua joskus vuosikausia sitten ja toissavuonna ansaittu 40€ parkkisakkoa. Jälkimmäisestä on sanottava puolustuksekseni, että siinä kyllä oli parkkipaikka kaikkien taloyhtiön jäsenten mielestä, mutta ilmeisesti sitten pirkko oli toista mieltä.
Salaisuuteni on se, että käytän kuudetta aistiani tutkien havaitsemiseen
-
albaanisissi
- Frank Drebin
rangaistumääräys sakko tms olikohan 300e paikkeilla, pari viikkoo sitte.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
-richard kuklinski-
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ööö... n.83% tähän mennessä vastanneista hlöistä ei ilmeisesti ymmärtänyt homman pointtia.
Vastaukseksi ei kelpaa markka-aikana saadut sakot, vastauksesksi ei kelpaa vielä saamattomat sakot, vastaukseksi ei kelpaa edellis vuosina saadut sakot, vaan tarkoitus on kartoittaa tämän palstan käyttäjien tämän vuoden aikana saadut sakot...
Mickey jo kertoikin aloituksessa, että
^Noin pysytään tilanteesta kärryillä... Jatketaan.
Vastaukseksi ei kelpaa markka-aikana saadut sakot, vastauksesksi ei kelpaa vielä saamattomat sakot, vastaukseksi ei kelpaa edellis vuosina saadut sakot, vaan tarkoitus on kartoittaa tämän palstan käyttäjien tämän vuoden aikana saadut sakot...
Seuraavan validin vastauksen antoi albaanisissiTänne vois ilmottaa, sakot jotka olette juuri saaneet. Laitatte oman sakon suuruus ja mistä se tuli, sekä lisäätte sen yhteiskertymä summaan.
kertymä 40
...Johon pitää vielä lisätä: Yhteiskertymä 340€rangaistumääräys sakko tms olikohan 300e paikkeilla, pari viikkoo sitte.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Anteeksi tyhmyytemme!Mike Manner kirjoitti:Ööö... n.83% tähän mennessä vastanneista hlöistä ei ilmeisesti ymmärtänyt homman pointtia.
Seuraavan validin vastauksen antoi albaanisissiTänne vois ilmottaa, sakot jotka olette juuri saaneet. Laitatte oman sakon suuruus ja mistä se tuli, sekä lisäätte sen yhteiskertymä summaan.
kertymä 40
...Johon pitää vielä lisätä: Yhteiskertymä 340€rangaistumääräys sakko tms olikohan 300e paikkeilla, pari viikkoo sitte.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
No en tiedä antaisiko tässä tuota anteeksi.Chopper kirjoitti:Anteeksi tyhmyytemme!
Ja unohtui tuossa itsellä -
Rikesakko 35€ turvavöistä helmikuulla.
Yhteiskertymä 375€
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kiitos Mike että opastit toisia. Itse vaivuin epätoivoon ja lamaannuin kun kukaan ei tajunnut homman juonta.
Kyllä on kevyttä ja hauskaa kun kaasujalka on hieman raskas, mutta tutkat vältetty ja näinhän me vähän kaikki, joten mikäs siinä
Pyydän lukemaan erityisen tarkasti viimeisen kappaleen tekstistä:
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/ ... 4F003DE30D
Toivottavasti siis huumori ja ymmärrys raskaita kaasujalkoja kohtaan kantaa siinäkin kohtaa, kun se jonkun tuntemattoman ominaisuutena johtaa jonkun oman läheisen, esim. lapsen, vaikeaan vammautumiseen ja/tai kuolemaan.
Pyydän lukemaan erityisen tarkasti viimeisen kappaleen tekstistä:
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/ ... 4F003DE30D
Toivottavasti siis huumori ja ymmärrys raskaita kaasujalkoja kohtaan kantaa siinäkin kohtaa, kun se jonkun tuntemattoman ominaisuutena johtaa jonkun oman läheisen, esim. lapsen, vaikeaan vammautumiseen ja/tai kuolemaan.
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Mulla on ollut kortti 21v enkä ole saanut yhtään sakkoa koskaan. Oikeastaan valtio voisi maksaa mulle, koska olen niin esimerkillinen kuski 
elämä on mysteeri
Päiväsakkoja 60kipaletta eli 720e
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön