Markjalle vaikeat kysymykset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Kokoan tänne kysymyksiä, jotka Markus-setä kokee vaikeiksi ja jotka hän mielellään sivuuttaa.

Tässä ensimmäiset:
Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:
Sananvapaus on perusoikeus.
Tarkoitatko nyt absoluuttista sananvapautta? Onko sellainen vallalla jossain? Onko absoluuttinen sananvapaus määritelty perusoikeudeksi? Missä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Ja lisää:
Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:Eipä tietenkään. Täällä vain ihmisiä heitetään vankilaan yli kahdeksi vuodeksi, kun nämä tekevät pilakuvia johtavista poliitikoistamme ja virkamiehistä.
Eikö Seppo mitään muuta tehnyt kuin vähän pilakuvia?
Samaan aikaan lapsia vuosikausia raiskannut pääsee ehdollisella tuomiolla.
Onko tällaisesta esimerkkejä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja Damien »

Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti: Samaan aikaan lapsia vuosikausia raiskannut pääsee ehdollisella tuomiolla.
Onko tällaisesta esimerkkejä?
Onhan noita vaikka kuinka paljon.Suurin osa taitaa vielä olla Itä-Suomen hovioikeuden antamia
tuomiota. :wink: Tekijätkin ovat lähes poikkeuksetta suomalaisia.
Luulisi marjan tämän tietävän.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^ Jos joku tietää vastauksia, niin toki noihin saa vastata muutkin. Esimerkkejä vain tulemaan tuollaisista tuomioista!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja markja »

Damien kirjoitti:Onhan noita vaikka kuinka paljon.Suurin osa taitaa vielä olla Itä-Suomen hovioikeuden antamia tuomiota. :wink: Tekijätkin ovat lähes poikkeuksetta suomalaisia.
Luulisi marjan tämän tietävän.
Jeps. Marsalkka vain trollaa. Marsalkka ei myöskään osaa kirjoittaa viestejään järkevästi, vaan pilkkoo yhdelle henkilölle osoittaman viestin useampaan eri viestiin. Ilmeisesti aivan vain vittumaisuuttaan. En näe mitään syytä vastata mokomalle ärsyttävällä trollipaskiaiselle yhtään mitään tuolla tapaa. Yksi tyhmä kysyy näet enemmän kuin mitä sata viisasta ehtii vastata jne.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:
Damien kirjoitti:Onhan noita vaikka kuinka paljon.Suurin osa taitaa vielä olla Itä-Suomen hovioikeuden antamia tuomiota. :wink: Tekijätkin ovat lähes poikkeuksetta suomalaisia.
Luulisi marjan tämän tietävän.
En näe mitään syytä vastata mokomalle ärsyttävällä trollipaskiaiselle yhtään mitään tuolla tapaa.
Jos ei pysty perustelemaan väitteitään, niin minkä sille mahtaa.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja Damien »

markja kirjoitti:Jeps. Marsalkka vain trollaa.
No sittenhän teitä on kaksi, kammottavaksi... :wink:
markja kirjoitti:Marsalkka ei myöskään osaa kirjoittaa viestejään järkevästi, vaan pilkkoo yhdelle henkilölle osoittaman viestin useampaan eri viestiin.
Sinulla taasen on mielettömän kaunis tapa ohittaa itsellesi vaikeat kysymykset.
markja kirjoitti:Ilmeisesti aivan vain vittumaisuuttaan.
Samaa moni meistä miettinyt sinunkin kohdallasi...
markja kirjoitti:En näe mitään syytä vastata mokomalle ärsyttävällä trollipaskiaiselle yhtään mitään tuolla tapaa. Yksi tyhmä kysyy näet enemmän kuin mitä sata viisasta ehtii vastata jne.
Varmasti se kysymystulvakin ehtyisi kun edes yksi viisas vastaisi suoraan esitettyyn kysymykseen.
Onhan tuonne sinunkin trollipaskapedofiiliketjuusi kertynyt 155sivua lähes joka viesti toisensa perään
ihan täyttä tajunnanvirtaa tai paskaa.Eiköhän pidetä tämäkin ketju vaan elossa. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tässähän tulikin oiva paikka uusia kysymys, jonka olen esittänyt jo useasti. Markja puheli tyhjentävänsä aseen lippaan takaraivooni, mikäli mahdollisuus siihen ilmenisi. Missä olosuhteissa aiot iskeä? Minua hieman pelottaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja markja »

loneliness kirjoitti:Tässähän tulikin oiva paikka uusia kysymys, jonka olen esittänyt jo useasti. Markja puheli tyhjentävänsä aseen lippaan takaraivooni, mikäli mahdollisuus siihen ilmenisi. Missä olosuhteissa aiot iskeä? Minua hieman pelottaa.
Valepukki.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja loneliness »

markja kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Tässähän tulikin oiva paikka uusia kysymys, jonka olen esittänyt jo useasti. Markja puheli tyhjentävänsä aseen lippaan takaraivooni, mikäli mahdollisuus siihen ilmenisi. Missä olosuhteissa aiot iskeä? Minua hieman pelottaa.
Valepukki.
Kauan kesti vastaus ja useaan kertaan esitetty kysymys. Nyt keksit syyttää minua valehtelijaksi. Äijähän nolaa ittensä ihan täysin.

Tässä vielä muistin virkistykseksi my bitch :wink:
markja kirjoitti:
Minä en olisi myöskään pahoillani, jos sinun kaltaisesi ihmisoikeusrikolliset laitetaan riviin puistojen reunoille, pakotetaan polvilleen ja ammutaan yksitellen kuoliaaksi lähietäisyydeltä pistoolilla takaraivoon. Toivottavasti minullekin säästetään pari lippaallista käytettäväksi..
Ja tuohan löytyy tällä hetkellä gallupin kohdasta mikä olisi oikea tuomio Halla-Aholle. Oletan tietenkin sinun poistavan sen sieltä, jolloin sinne jää minun lainaukseni sinun kirjoituksesta ja uusit väitteesi "valepukki". Oot sä vaan kova hemmo puhumaan. Nettislangilla voisi sanoa että sulla on "balls", kun tuolla tavalla uhkailuja heittelet ilmoille.
Viimeksi muokannut loneliness, Ti Syys 15, 2009 12:44 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Höh... Teil on liian vaikeit kysymyksii ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja markja »

loneliness kirjoitti:Nyt keksit syyttää minua valehtelijaksi. Äijähän nolaa ittensä ihan täysin.
Tässä vielä muistin virkistykseksi my bitch :wink:
markja kirjoitti: Minä en olisi myöskään pahoillani, jos sinun kaltaisesi ihmisoikeusrikolliset laitetaan riviin puistojen reunoille, pakotetaan polvilleen ja ammutaan yksitellen kuoliaaksi lähietäisyydeltä pistoolilla takaraivoon. Toivottavasti minullekin säästetään pari lippaallista käytettäväksi..
Ja tuohan löytyy tällä hetkellä gallupin kohdasta mikä olisi oikea tuomio Halla-Aholle. Oletan tietenkin sinun poistavan sen sieltä, jolloin sinne jää minun lainaukseni sinun kirjoituksesta ja uusit väitteesi "valepukki". Oot sä vaan kova hemmo puhumaan. Nettislangilla voisi sanoa että sulla on "balls", kun tuolla tavalla uhkailuja heittelet ilmoille.
Missä kohdassa tuossa sanon tyhjentäväni aseen lippaan takaraivoosi?
En missään. Valepukki. Idiootti. Pelkuri. Ihmisoikeusrikollinen.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Siinähän se lukee. Toivot itsellesi mahdollisuutta tyhjentää lippaan takaraivooni mahdollisuuden ollessa. Mahdollisuushan voi ilmetä milloin tahansa tiemme kohtaavat?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja Damien »

markja kirjoitti:Ihmisoikeusrikollinen.
Ehkä vaikea kysymys mutta mihin ihmisoikeusrikokseen loneliness on syyllistynyt?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

markja kirjoitti:Minä en olisi myöskään pahoillani, jos sinun kaltaisesi ihmisoikeusrikolliset laitetaan riviin puistojen reunoille, pakotetaan polvilleen ja ammutaan yksitellen kuoliaaksi lähietäisyydeltä pistoolilla takaraivoon. Toivottavasti minullekin säästetään pari lippaallista käytettäväksi..
Ööh.. Mikä teloitus se on takaraivoon ampuminen? :shock: Niskaanhan sitä ammutaan... Niskalaukaus...Johan sen Rautiaisen Timokin tietää ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Vastaa Viestiin